Vakantie en dan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie en dan?

Even een korte vraag: Ik ga volgende week voor een weekje op vakantie. Dit houdt dus in 1 week geen training. Maar wat doe ik nu met m'n voeding? Kan het kwaad om een weekje iets minder Eiwit en Creatine binnen te krijgen, of kan ik beter gewoon de Whey en Creatine meenemen om deze wel te onderhouden?

Thanks alvast voor de tips en hulp in deze!
    30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Maakt niet uit. Het is ook wel goed voor je lichaam om een weekje te rusten.
    En voor jezelf zal het ook wel lekker zijn om even niet met je voeding bezig te zijn .
    Dus dat weekje maar lekker relaxen of ik weet niet wat je gaat doen.
    Fijne vakantie!
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Gewoon vakantie vieren.. Fijne vakantie toegewenst..

Comment

zal zeker relaxen worden. gewoon ff n weekje Ardennen, dus wel wat mountainbiken en hiken, maar verder niets. Tja het is inderdaad wel n keer fijn om niet steeds aan t voedingsschema te hoeven denken, al is dat bijna gewoonte geworden. Maar als het geen kwaad kan n weekje wat minder Eiwit en Creatine binnen te krijgen zal dat wel prettig zijn met het inpakken van de zooi.

Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat het wat betreft de Creatine geen kwaad kan om af en toe eens n weekje niet te gebruiken, maar voor de Eiwitten vraag ik me af wat dit voor gevolg heeft...

Comment

eiwitten zal het weinig uitmaken dat weekje.
          Maak je niet druk je zult niet alles kwijt raken waar je zo hard voor gewerkt hebt hoor .
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

maakt geen hol uit, een weekje is echt te verwaarlozen
            Je zal er ook echt niks van merken, behalve als je weinig eet zal je wat afvallen, maar dat heb je ook zo weer terug als je wil.
            Groeten

Comment

Ik neem altijd mijn whey en vitaminen mee.

Comment

Thanks mannen! Nu ga ik met een gerustgesteld gevoel op vakantie zonder me al te druk te maken over m'n voeding. Zal uiteraard niet te veel gaan junken...

Comment

Ik heb een week lang gejunkt en bier gedronken, 2 weken later niets meer van te merken.
                  Geniet gewoon!
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Nee zeg zou fraai zijn. Een heel jaar je best doen, en laten we eerlijk zijn je het leplazerus trainen. En het dan verliezen in een weekje vakantie? Onmogelijk, zo snel kan je lichaam daar niet op reageren.. Gelukkig niet zeg...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Nee zeg zou fraai zijn. Een heel jaar je best doen, en laten we eerlijk zijn je het leplazerus trainen. En het dan verliezen in een weekje vakantie? Onmogelijk, zo snel kan je lichaam daar niet op reageren.. Gelukkig niet zeg...
                      Ik hoop dat je gelijk hebt, echter heb ik de pech dat ik makkelijk aankom (niet op de goede manier overigens, want daar moet ik echt hard voor werken en eten). Na een weekendje feesten en bbq'en is er bij mij al snel 2 a 3 kg bij. Duurt vaak weer een week voor het weer hersteld is (dat is dan wel weer een voordeel) -> het zal dan wel veel vocht zijn lol

Comment

Als je nou een maand op vakantie ging zou het al wat anders zijn, maar voor die ene week zou ik niet moeilijk doen. Gewoon lekker vakantie houden en je pas weer zorgen maken als je terug komt.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

gewoon feesten en beesten, was 2,5 kg afgevallen in de vakantie en dat in de cut, was heerlijk
                          44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                          ....

Comment

Tijdens cut ben ik een week op vakantie geweest, enorm veel gegeten en toch nog een halve kg eraf en beetje sterker geworden. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Wat je best wel doet is erop letten dat je voldoende eiwitten binnenkrijgt en als het kan niet teveel alcohol.
                            @ ketIF

Comment

Het enigste wat je aan gaat komen na een week ''junken'' is vocht.
                              Geniet van je vakantie en maak je vooral niet druk om je voeding.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X