Mmmja nogal. Kom net van benen trainen, en heb denk ik wel iets verrot getrokken.. Nee dat kan ook weer niet.. Maar goed, ik doe mn setjes squat net als altijd niets bijzonders. Heb net mn laatste rep erop zitten, en hang de zooi terug in het rack.. Ik kom eronderuit en doe twee stappen terug, en krijg me toch n trap tegen mn poot (tenminste dat dacht ik) en kijk achterom welke klootzak dat heeft gedaan. Maar al wat er staat, niemand. Intussen zeik ik zowat in mn bezwete pantalon van die zere plek. En tering mn voet wil niet meer plat, en staat als n spitsvoet met mn tenen naar beneden. Ik denk inwendig "getverderrie" en wil mij niet laten kennen, dus ik neem plaats op n bankje. Intussen zit ik aardig te zweten zonder te trainen, en doe mn broekspijp omhoog om de plaats op mn kuit na te kijken. Nog meer "getverderries" volgen, als ik zie dat ongeveer 10 cm onder de knieholte n langwerpige deuk zit (ongeveer van richting voorkant knie naar hiel) en die ik zonder pijn nog wel verder in kan deuken. Ook de scherpe rand aan voor-binnenzijde is weg en zacht..Of ik weet wat het is? JA met hoofdletters ik heb n deel van mn kuit afgetrokken, en nee toch weer niet! Ik zette op dat moment helemaal geen kracht, en bij bovenbenen trainen gebruik ik niet zoveel mn kuiten. Of het zeer doet? Getverpielekes jaaaaa met 5 aas. En nog wil mn voet niet plat, en kan er onmogelijk op staan.. Eerst dacht ik nog aan zweepslag, maar na mn poot gezien te hebben, Nee het is stuk verdomme......tegen au nemen.. Morgen maar ff naar laten kijken, ik hoef geen wedstrijden meer te doen maar om met n halve kuit rond te lopen is als n mooi wijf met n leuter.. Niet zo mooi dus pfffffffffff
Kuit probleempje
Collapse
X
-
Klinkt ernstig, Hopen dat het meevalt.
Afgescheurde spieren heb ik nare verhalen over gehoord en lijkt me echt geen pretje. Hopen dat dat niet het geval is maat.
In ieder geval veel succes ermee.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Beterschap bro. Hopen dat het niet al te veel voorstelt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Op verzoek van mn buurvrouw die het maar niets vertrouwde en n arts gebeld heeft (echt waar) is de huisarts al wezen kijken. Ik zat op de bank met n natte koude handdoek op mn poot, en zonder dat hij er ook maar aankwam zag hij al dat: de binnenste soleus of zo (wat kan mij schelen hoe het heet) bij de achillespees is afgescheurd en vlak bij mn knieholte is beland. Waarschijnlijk heeft het nog wat van de grote kuitspier meegenomen in zijn vaart. Ik niet, maar hij wel, wist nog dat ik jaren geleden bij hem was voor n motorcross blessure die ik opliep met het aankicken van mn toenmalige 500 2tact.Was n zweepslag door terugslag, ja dat had je nogal eens met die dingen.. Heb al n verwijskaart gekregen voor morgenochtend 0800hrs.. En of ik voortaan minder flink dan groot kon zijn, en direct wilde bellen ..
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostOp verzoek van mn buurvrouw die het maar niets vertrouwde en n arts gebeld heeft (echt waar) is de huisarts al wezen kijken. Ik zat op de bank met n natte koude handdoek op mn poot, en zonder dat hij er ook maar aankwam zag hij al dat: de binnenste soleus of zo (wat kan mij schelen hoe het heet) bij de achillespees is afgescheurd en vlak bij mn knieholte is beland. Waarschijnlijk heeft het nog wat van de grote kuitspier meegenomen in zijn vaart. Ik niet, maar hij wel, wist nog dat ik jaren geleden bij hem was voor n motorcross blessure die ik opliep met het aankicken van mn toenmalige 500 2tact.Was n zweepslag door terugslag, ja dat had je nogal eens met die dingen.. Heb al n verwijskaart gekregen voor morgenochtend 0800hrs.. En of ik voortaan minder flink dan groot kon zijn, en direct wilde bellen ..
Daar ben je mooi klaar mee.
Sterkte ermee!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Wel tof dat je dus een goede arts hebt, en een buurvrouw die je bijstaat."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Heb net mn laptop gekregen. Is onderzocht en door zowat iedereen in het zhuis bekeken geloof ik. Conclusie ja hij is af, maar het goede nieuws is: het word zo meteen al gerepareerd (tussen 1-2 is er plaats vrij). Hij maakt 2 sneetjes, 1 vanaf mn achillespees en de ander op de plaats ( 10cm onder knie) waar de spieren nu naar toe zijn geschoten.. Reparatie duurt n klein uurtje, maar mag hem voorlopig niet gebruiken. Misschien schrijf ik nu wat verward, dat komt dan van de dormicum die ik al moest nemen.. Ze zijn van mn gebruik op de hoogte en dat ik HGH gebruik. Het zal daardoor toch wel veel sneller genezen zei de chirurg.(met 52 gaat dat normaal veel langzamer) . Moet erna wel therapie om weer soepel te maken,of te rekken.. Kuit trainen moest ik nog maar helemaal niet aan denken, is voor later zorg. Maar is wel het eerste waar ik aan dacht...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-