Mmmja nogal. Kom net van benen trainen, en heb denk ik wel iets verrot getrokken.. Nee dat kan ook weer niet.. Maar goed, ik doe mn setjes squat net als altijd niets bijzonders. Heb net mn laatste rep erop zitten, en hang de zooi terug in het rack.. Ik kom eronderuit en doe twee stappen terug, en krijg me toch n trap tegen mn poot (tenminste dat dacht ik) en kijk achterom welke klootzak dat heeft gedaan. Maar al wat er staat, niemand. Intussen zeik ik zowat in mn bezwete pantalon van die zere plek. En tering mn voet wil niet meer plat, en staat als n spitsvoet met mn tenen naar beneden. Ik denk inwendig "getverderrie" en wil mij niet laten kennen, dus ik neem plaats op n bankje. Intussen zit ik aardig te zweten zonder te trainen, en doe mn broekspijp omhoog om de plaats op mn kuit na te kijken. Nog meer "getverderries" volgen, als ik zie dat ongeveer 10 cm onder de knieholte n langwerpige deuk zit (ongeveer van richting voorkant knie naar hiel) en die ik zonder pijn nog wel verder in kan deuken. Ook de scherpe rand aan voor-binnenzijde is weg en zacht..Of ik weet wat het is? JA met hoofdletters ik heb n deel van mn kuit afgetrokken, en nee toch weer niet! Ik zette op dat moment helemaal geen kracht, en bij bovenbenen trainen gebruik ik niet zoveel mn kuiten. Of het zeer doet? Getverpielekes jaaaaa met 5 aas. En nog wil mn voet niet plat, en kan er onmogelijk op staan.. Eerst dacht ik nog aan zweepslag, maar na mn poot gezien te hebben, Nee het is stuk verdomme......
tegen au nemen.. Morgen maar ff naar laten kijken, ik hoef geen wedstrijden meer te doen maar om met n halve kuit rond te lopen is als n mooi wijf met n leuter.. Niet zo mooi dus pfffffffffff

Comment