Kuit probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Ben al weer thuis gebracht en ik vind het valt me alles mee. Pijn is weg, voel wel dat er spanning op staat maar is niet hinderlijk. Kut dat ik er niet op mag en kan gaan staan. Gevoel is n beetje beurs net als n blauwe plek. Ben wel blij weer thuis te zijn. Wat aandacht is leuk, maar was daar net apies kijken..
    Nou ik ben blij voor je vent dat je weer lekker thuis bent, zou als ik jou was maar ff goed relaxen, behalve je derde been dan, hehe, en maar hopen dat je zo snel mogelijk weer aan de slag kunt, want ja, je bent natuurlijk een trainbeest die af en toe eens lekker knallen wil op de sportschool. Thuis kun je natuurlijk wel wat doen maar geef jezef eerst maar eens wat rust.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Nou ik ben blij voor je vent dat je weer lekker thuis bent, zou als ik jou was maar ff goed relaxen, behalve je derde been dan, hehe, en maar hopen dat je zo snel mogelijk weer aan de slag kunt, want ja, je bent natuurlijk een trainbeest die af en toe eens lekker knallen wil op de sportschool. Thuis kun je natuurlijk wel wat doen maar geef jezef eerst maar eens wat rust.
      Ja Snuff ik zal wel moeten nu, valt niet mee hoor niksen. Maar ja als ik het goed wil hebben zal ik ff rustig moeten wachten, zeker met benen. Hahaha ik ga straks wel schouders en triceps thuis proberen hoor.. Man je wil niet weten wat er gebeurt als je als sportman in n zhuis terecht komt. Iedereen maar dan ook iedereen van alle afdelingen komen bij je langs om n glimp van je op te vangen..Als je niet oppast heb je de hele dag geen draad aan je lijf. En ik maar denken in het begin dat het ergens voor was, dus vraag je dat ook. Nee hoor zeggen ze dan, ik ben van de kinder afdeling en ben gewoon nieuwsgierig.

Comment

Welkom thuis!
        Heeft dit geintje nog invloed op je werk? Moet je nu hele dagen thuis achter de geraniums gaan zitten?
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Welkom thuis!
          Heeft dit geintje nog invloed op je werk? Moet je nu hele dagen thuis achter de geraniums gaan zitten?
          Dat deed hij al.

Geintje!

Comment

Ruud kerel toch. Wat zal dat pijn gedaan hebben. Zo zie je maar weer, een oude belessure is en blijft vaak een zwakke plek. Zou maar voorzichtig zijn in de toekomst met je kuit.Ik wens je een snelle herstel.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

haha aapies kijken,,,, dacht dat ik naar een gorilla zat te kijken xD
              was paar dagen ffies uit dit topic want had niet zo snel bericht van je verwacht.
              maar heel mooi dat alles weer gemaakt is, enem... mooi verhaal er weer bij (in het zhuis dan)
              nou ik zal aan je denken als ik aan het trainen bent en jij suc6 met je schouders/triceps
              Calisthenics / Street workout

Comment

Knulletje, ik zie net dat je door de 1000 posts heengeschoten bent.
                Gefeliciteerd met je promotie tot Senior Member!

Comment

Knulletje, ik zie net dat je door de 1000 posts heengeschoten bent.
                  Gefeliciteerd met je promotie tot Senior Member!
                  Senior was hij al hoor......

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    Senior was hij al hoor......

haha goed dat ie het niet gelezen heeft

Comment

Welkom thuis!
                      Sorry voor mn late reactie hoor. Nee voor of op mn werk heeft het geen enkele invloed. Zoals je weet (?) ben ik offshore zeeman, maar ik werk niet meer zo veel. +- 3-4 mnd per jaar is voldoende om mn papieren te behouden. En daar ik eerst diepzee duiker in de offshore ben geweest, ben ik eigenlijk al met pensioen, dus hoef ook niet zo nodig te werken

Comment

Kees, ja ik mag wel zeggen dat ik in mn pantalon kon pissen van de pijn, werd er zelfs misselijk van........ IJsBlok, ja dat heb ik weer heej hehehe........... Niet Hier, Thanks mate.........Shredmaster, ja met mn 52 wel he wheeehehe...... Nu al weer ff geleden, ik zit dus nog in het gips van mn voet tot mn knie, mag er met 2 weken af. Mn kuit is allemachtig geslonken al, niet verwonderlijk als je er niets meer mee doet. Ik voel er helemaal niets meer van, ook niet als ik hem wat opspan. Ik denk dat ze het gips niet hoeven te zagen, ik trek het zo wel uit als n laars whaaahahaha.. Bedankt jongens voor de aandacht en het meeleven, ik vind het fijn en het doet me meer dan ik kan zeggen. En zoals altijd, i come back..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Sorry voor mn late reactie hoor. Nee voor of op mn werk heeft het geen enkele invloed. Zoals je weet (?) ben ik offshore zeeman, maar ik werk niet meer zo veel. +- 3-4 mnd per jaar is voldoende om mn papieren te behouden. En daar ik eerst diepzee duiker in de offshore ben geweest, ben ik eigenlijk al met pensioen, dus hoef ook niet zo nodig te werken
                          Weer wat geleerd.

Comment

Eindelijk heb ik hier ook weer iets te melden.. Want vandaag gaat het gips er weer af.. Ben r net aan gewent hahaha.. Nee ben blij dat ik verlost word van die onhandige klomp.. Ben wel heel benieuwd hoe het aanvoelt zo zonder, en of ik er op mag en kan staan of lopen.. Als ik meer weet, ben ik hier weer terug.....

Comment

denk dat je met 1 of 2krukken mag lopen ter ondersteuning xD
                              ben benieuwd!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                                denk dat je met 1 of 2krukken mag lopen ter ondersteuning xD
                                ben benieuwd!
                                Denk het ook IJsBlok.. Ik snap best dat ik er de honderd meter horden nog niet mee zal winnen wheeehehehe.. Ik ben normaal best n doordouwer, maar zal me deze keer toch aan de regeltjes moeten houden. Anders zien ze me zo weer terug, denk ik.. En ik wil het heeeeel graag heel houden... Maar benieuwd ben ook ik hoor Blokkie....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X