Kuit probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Sterkte Ruud met je revalidatie.
    Voor je het weet is je been weer net zo als die ander, op dit moment is hij waarschinlijk net zo dun als je derde hehehehehe.
    Als hij net zo word als die ander, heb ik 2 linker benen Snuff whaaaahahaha.. Hij is idd bijna net zo dun als mn recreatie beentje wheeeehehehe.... Thanks mate

Comment

Originally posted by kees View Post
      Wat massage door je vrouw zal helpen.
      Zal niet meevallen Kees.. Ook door het feit dat die al 8jaar geleden is overleden, was alcoholiste en heeft zich uiteindelijk dood gedronken... Heb ik verteld op site... Maar geen probleem Kees je kan niet alles onthouden, anders hadden ze geen computers meer nodig heeeeeej...

Comment

Ashley en Wollie het was bij jullie n breuk, en bij breuken duurt het waarschijnlijk langer ook. Er is aan het bot eigenlijk niets gedaan, en de spier zelf heeft geen gevoel... Bij n botbreuk of breuken heb je met zowel vastzittende spieren als met het bot en botmerg te maken.. Ik alleen met de spieren gelukkig...

Comment

Ff bijpraten... Ben nu 2x naar therapie geweest, maar hij doet niet zo veel hoor.. Beetje met mn voet cirkelen en wiebelen, vind t n beetje flauwekul eerlijk gezegd... Maaaaaaaaar ik kan er wel korte stukjes op lopen, krijg alleen snel n soort krampgevoel. Zal komen omdat het niet meer bewoog of kon bewegen, door t gips en nu dus gewoon stijf is... Pijn? Nee helemaal niet, wel snel moe.... Hij laat me tussen 2 liggers van n (brug?) lopen, terwij hij weet dat ik korte stukjes normaal kan lopen. Vraagt of ik pijnstillers gebruik, nee meneer die gebruik ik niet omdat de meeste spierverslappend werken he. En ik heb geen pijn... Veel vragen over mn sport en vreselijk nieuwgierig wat ik allemaal gebruik, meneer dat zeg ik u niet omdat het u geen ene flikker aangaat... Of ik veel traint, nee dit lijf krijg je van op de bank hangen lummel... Voor de rest is het wel n aardige vent... Hij moest niet zo veel auwehoeren, en aan mn poot werken... OK jullie zijn weer bij........

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Ff bijpraten... Ben nu 2x naar therapie geweest, maar hij doet niet zo veel hoor.. Beetje met mn voet cirkelen en wiebelen, vind t n beetje flauwekul eerlijk gezegd... Maaaaaaaaar ik kan er wel korte stukjes op lopen, krijg alleen snel n soort krampgevoel. Zal komen omdat het niet meer bewoog of kon bewegen, door t gips en nu dus gewoon stijf is... Pijn? Nee helemaal niet, wel snel moe.... Hij laat me tussen 2 liggers van n (brug?) lopen, terwij hij weet dat ik korte stukjes normaal kan lopen. Vraagt of ik pijnstillers gebruik, nee meneer die gebruik ik niet omdat de meeste spierverslappend werken he. En ik heb geen pijn... Veel vragen over mn sport en vreselijk nieuwgierig wat ik allemaal gebruik, meneer dat zeg ik u niet omdat het u geen ene flikker aangaat... Of ik veel traint, nee dit lijf krijg je van op de bank hangen lummel... Voor de rest is het wel n aardige vent... Hij moest niet zo veel auwehoeren, en aan mn poot werken... OK jullie zijn weer bij........
            Hey knul,

mooi dat je weer een stukje alleen kan lopen.
            Best snelle vooruitgang ofnie?
            Kan eerlijk gezegt wel een beetje begrijpen dat mensen nieuwgierig zijn als er zo'n bonk spier voor je staat. haha
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X