Sterkte Knulletje, dat je maar weer snel vol aan de bak kan
Kuit probleempje
Collapse
X
-
Originally posted by Lukas View PostSterkte en hou je maar aan de regeltjes dan duurt het het langst!!
Hopelijk komt dat snel weer goed met je kuit en train je harder dan ooit te voren
Greetz.
hij kan beter nieuwe jongens gaan trainen/coachen
sorry ouwereuzzz! kon het niet laten, maak kan nog duizende dingen van je leren!Calisthenics / Street workout
Comment
-
-
Originally posted by IJsBlok View Postdie ouwe lul heeft zijn tijd gehad hoor
hij kan beter nieuwe jongens gaan trainen/coachen
sorry ouwereuzzz! kon het niet laten, maak kan nog duizende dingen van je leren!
Comment
-
Nou donderdag ging het gips eraf, pfff n opluchting.. Was ff wennen, ik dacht dat het minder zwaar zou lijken, MIS mn poot lijkt wel n ton te wegen.. Ook is het n stuk dunnner geworden, kan me niet eens zo veel schelen. Het is winter, niemand ziet het... Wat ik had gedaan in de tussentijd, ik zei dat ik behalve mn benen dan, gewoon doorging. HUH? Trainen met n gipspoot? Ja waarom niet, heb n gipspoot en ben niet begraven... Kleine stukjes kan ik er op lopen, maar tering wat vermoeiend. Mn enkel lijkt wel vastgelast, en beweegt weinig.. Maar heb wel krukken hoor... Maandags en donderdags therapie..
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostSucces. Therapie is nog pijnlijker als het daadwerkelijk scheuren van je spier.
2 jaar geleden mijn hand gebroken. Het breken opzich is niet zovee aan. Als het gips eraf is weet je wat pijn is:P
Maar de maanden daarna kreeg ik er pas echt last van. Moet er sowieso nog een keer mee naar de doctor want dumbells van 20kg+ kan ik niet fatsoenlijk vast houden .
@ts,
Sterkte met het verder herstellen.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostNou donderdag ging het gips eraf, pfff n opluchting.. Was ff wennen, ik dacht dat het minder zwaar zou lijken, MIS mn poot lijkt wel n ton te wegen.. Ook is het n stuk dunnner geworden, kan me niet eens zo veel schelen. Het is winter, niemand ziet het... Wat ik had gedaan in de tussentijd, ik zei dat ik behalve mn benen dan, gewoon doorging. HUH? Trainen met n gipspoot? Ja waarom niet, heb n gipspoot en ben niet begraven... Kleine stukjes kan ik er op lopen, maar tering wat vermoeiend. Mn enkel lijkt wel vastgelast, en beweegt weinig.. Maar heb wel krukken hoor... Maandags en donderdags therapie..een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostWat zeg je dat ijskoud IJsBlok.
Broekie wheehehehe... Heb ik gedaan IjsBlokkie, van 1993-1998... En ik zou het zo weer doen..Mits ze serieus zijn, en geen 1 dagsvliegen...
oowhja ik was net 2 tot 7jaartjes oudCalisthenics / Street workout
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-