Kuit probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sterkte Knulletje, dat je maar weer snel vol aan de bak kan
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Ja sterkte Knul.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sterkte man....en wees voorzichtig!
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Beetje dunner geworden?
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sterkte en hou je maar aan de regeltjes dan duurt het het langst!!
            Hopelijk komt dat snel weer goed met je kuit en train je harder dan ooit te voren
            Greetz.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
              Sterkte en hou je maar aan de regeltjes dan duurt het het langst!!
              Hopelijk komt dat snel weer goed met je kuit en train je harder dan ooit te voren
              Greetz.
              die ouwe lul heeft zijn tijd gehad hoor
              hij kan beter nieuwe jongens gaan trainen/coachen

sorry ouwereuzzz! kon het niet laten, maak kan nog duizende dingen van je leren!
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

sorry ouwereuzzz! kon het niet laten, maak kan nog duizende dingen van je leren!
                Wat zeg je dat ijskoud IJsBlok.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

Broekie wheehehehe... Heb ik gedaan IjsBlokkie, van 1993-1998... En ik zou het zo weer doen..Mits ze serieus zijn, en geen 1 dagsvliegen...

Comment

Nou donderdag ging het gips eraf, pfff n opluchting.. Was ff wennen, ik dacht dat het minder zwaar zou lijken, MIS mn poot lijkt wel n ton te wegen.. Ook is het n stuk dunnner geworden, kan me niet eens zo veel schelen. Het is winter, niemand ziet het... Wat ik had gedaan in de tussentijd, ik zei dat ik behalve mn benen dan, gewoon doorging. HUH? Trainen met n gipspoot? Ja waarom niet, heb n gipspoot en ben niet begraven... Kleine stukjes kan ik er op lopen, maar tering wat vermoeiend. Mn enkel lijkt wel vastgelast, en beweegt weinig.. Maar heb wel krukken hoor... Maandags en donderdags therapie..

Comment

Succes. Therapie is nog pijnlijker als het daadwerkelijk scheuren van je spier.
                      2 jaar geleden mijn hand gebroken. Het breken opzich is niet zovee aan. Als het gips eraf is weet je wat pijn is:P
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        Succes. Therapie is nog pijnlijker als het daadwerkelijk scheuren van je spier.
                        2 jaar geleden mijn hand gebroken. Het breken opzich is niet zovee aan. Als het gips eraf is weet je wat pijn is:P
                        Had precies hetzelfde toen ik vorig jaar 2middenhandsbeentjes brak, op het moment van breken en in het gips was het niet erg.
                        Maar de maanden daarna kreeg ik er pas echt last van. Moet er sowieso nog een keer mee naar de doctor want dumbells van 20kg+ kan ik niet fatsoenlijk vast houden .

@ts,
                        Sterkte met het verder herstellen.

Comment

Sterkte Ruud met je revalidatie.
                          Voor je het weet is je been weer net zo als die ander, op dit moment is hij waarschinlijk net zo dun als je derde hehehehehe.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Nou donderdag ging het gips eraf, pfff n opluchting.. Was ff wennen, ik dacht dat het minder zwaar zou lijken, MIS mn poot lijkt wel n ton te wegen.. Ook is het n stuk dunnner geworden, kan me niet eens zo veel schelen. Het is winter, niemand ziet het... Wat ik had gedaan in de tussentijd, ik zei dat ik behalve mn benen dan, gewoon doorging. HUH? Trainen met n gipspoot? Ja waarom niet, heb n gipspoot en ben niet begraven... Kleine stukjes kan ik er op lopen, maar tering wat vermoeiend. Mn enkel lijkt wel vastgelast, en beweegt weinig.. Maar heb wel krukken hoor... Maandags en donderdags therapie..
                            Wat massage door je vrouw zal helpen.

Comment

Originally posted by kees View Post
                              Wat zeg je dat ijskoud IJsBlok.
                              kon het niet laten

Broekie wheehehehe... Heb ik gedaan IjsBlokkie, van 1993-1998... En ik zou het zo weer doen..Mits ze serieus zijn, en geen 1 dagsvliegen...
                              waar was ik in die tijd?
                              oowhja ik was net 2 tot 7jaartjes oud
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                                Ik ben serieus

ontopic: succes en hoop dat je snel de ouwe bent.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X