Heb je ook nog eens voordeel van je gebruik. Wel perfect dat je meteen al onder het mes kan.
Kuit probleempje
Collapse
X
-
Tering man! Wat een verhaal. Zat al bijna te wachten op een of andere ontknoping (moeilijke woordkeuze, sorrie) en dat alles geouwehoer bleek te zijn. Niet dus.
Denk dat je op dit moment onder het mes ligt.
Sterkte man! Zal wel verrot veel pijn doen zo, of valt het mee?Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
DL 120, SQ 110, BP 90.
Comment
-
tering man das klote, succes met het revalideren! hoop voor jou dat je er op langer termijn, niet zoveel last van zal hebben. heb zelf een gebroken sleutelbeen gehad waar 5 pinnen in moesten, daar heb ik gelukkig niet zoveel last van tijdens het schouder trainen ( of traps ) maar voel hem wel lichtelijk na een training. hopelijk heb jij er helemaal geen last van.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostHeb net mn laptop gekregen. Is onderzocht en door zowat iedereen in het zhuis bekeken geloof ik. Conclusie ja hij is af, maar het goede nieuws is: het word zo meteen al gerepareerd (tussen 1-2 is er plaats vrij). Hij maakt 2 sneetjes, 1 vanaf mn achillespees en de ander op de plaats ( 10cm onder knie) waar de spieren nu naar toe zijn geschoten.. Reparatie duurt n klein uurtje, maar mag hem voorlopig niet gebruiken. Misschien schrijf ik nu wat verward, dat komt dan van de dormicum die ik al moest nemen.. Ze zijn van mn gebruik op de hoogte en dat ik HGH gebruik. Het zal daardoor toch wel veel sneller genezen zei de chirurg.(met 52 gaat dat normaal veel langzamer) . Moet erna wel therapie om weer soepel te maken,of te rekken.. Kuit trainen moest ik nog maar helemaal niet aan denken, is voor later zorg. Maar is wel het eerste waar ik aan dacht...
Comment
-
Bedankt voor alle reply, en jullie medeleven. Sorry ik was gister om +- 1900hrs nog even op site,maar begreep nog niet zoveel om te kunnen reageren.. Dus nu dan maar. De spieren waren 6-7cm boven de aanhechting afgescheurd en inderdaad beland 10cm onder de knieholte. Ik was om 13.10 aan de beurt en was om 15.00 terug op de kamer, het repareren nam totaal maar zo,n 45 minuten in beslag. De rest is uitslapen hehehe. Het is prima gelukt, vanwege de tijd die tussen gebeuren en herstellen zat (kort). Er moest n klein stukje worden afgesneden om n verse wond te verkrijgen. Ook vond hij het verwonderlijk dat het al die jaren trainen heeft doorstaan, daar het al jaren ingescheurd moet zijn geweest. Het heeft dus al jaren aan n dun draadje gehangen.. Ik moet zeggen, het doet al veeeeeel minder pijn als ervoor en mn voet staat al weer redelijk vlak . Merk wel dat er spanning op staat.. Vanwege de hoeveelheden voedsel die ik naar binnen sla, is er n dieetiste bij me langs geweest. Ook vanwege mn gewicht die op de forms staan natuurlijk. En weet je? Ik verander per minuut. Toen ze binnenkwam was ik veel te zwaar en te vet. Ik doe mn met lange wijde mouwen shirt uit, zodat ze kan aanwijzen waar dat vet dan moet zitten. Nu ben ik een: veel te schrale extreem gespierde atleet. En of ik nog iets speciaals wilde eten,als bijvoer Whahaha. Lust jij nog peultjes?
Comment
-
Fucking hell mate, ik lees het nu net! Ongelovelijk kut voor je man.
Ga je net zo lekker en nou dit, het komt niet echt van pas he.
Kwam gisteren laat van werk en heb deze topic van je helemaal niet gezien, djeez.
Nou sterkte maar Ruud en dat je er maar weer snel vanaf komt.
Hoelang ben je nu uit de running?
Kun je helemaal niets meer doen qua training, misschien wat arm-oefeningen thuis of is dat te lastig?
En even dit (om je een beetje op te fleuren), die dietiste, is het een beetje een lekker ding? Om je derde been een beetje op te pompen.
En nog even over een wijf met een leuter, denk dat je bedoelt tis hetzelfde als een lekker wijf zonder tieten, hehehe
Sterkte maatje, kom er maar snel weer bovenop.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostFucking hell mate, ik lees het nu net! Ongelovelijk kut voor je man.
Ga je net zo lekker en nou dit, het komt niet echt van pas he.
Kwam gisteren laat van werk en heb deze topic van je helemaal niet gezien, djeez.
Nou sterkte maar Ruud en dat je er maar weer snel vanaf komt.
Hoelang ben je nu uit de running?
Kun je helemaal niets meer doen qua training, misschien wat arm-oefeningen thuis of is dat te lastig?
En even dit (om je een beetje op te fleuren), die dietiste, is het een beetje een lekker ding? Om je derde been een beetje op te pompen.
En nog even over een wijf met een leuter, denk dat je bedoelt tis hetzelfde als een lekker wijf zonder tieten, hehehe
Sterkte maatje, kom er maar snel weer bovenop.
Comment
-
Ben al weer thuis gebracht en ik vind het valt me alles mee. Pijn is weg, voel wel dat er spanning op staat maar is niet hinderlijk. Kut dat ik er niet op mag en kan gaan staan. Gevoel is n beetje beurs net als n blauwe plek. Ben wel blij weer thuis te zijn. Wat aandacht is leuk, maar was daar net apies kijken..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-