Kuit probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb je ook nog eens voordeel van je gebruik. Wel perfect dat je meteen al onder het mes kan.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tering man! Wat een verhaal. Zat al bijna te wachten op een of andere ontknoping (moeilijke woordkeuze, sorrie) en dat alles geouwehoer bleek te zijn. Niet dus.
      Denk dat je op dit moment onder het mes ligt.
      Sterkte man! Zal wel verrot veel pijn doen zo, of valt het mee?
      Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
      DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

Sterkte man klote :S ik heb paar maanden moeten wachten voordat ze de pennen eindelijk uit me been haalde dus fijn dat je meteen terecht kon. Goed naar de fysio luisteren(als je word verwezen) en je oefeningen doen hé
        Nogmaals beterschap

Comment

tering man das klote, succes met het revalideren! hoop voor jou dat je er op langer termijn, niet zoveel last van zal hebben. heb zelf een gebroken sleutelbeen gehad waar 5 pinnen in moesten, daar heb ik gelukkig niet zoveel last van tijdens het schouder trainen ( of traps ) maar voel hem wel lichtelijk na een training. hopelijk heb jij er helemaal geen last van.

Comment

Sterkte man.. hoop dat het geen operatie word.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Heb net mn laptop gekregen. Is onderzocht en door zowat iedereen in het zhuis bekeken geloof ik. Conclusie ja hij is af, maar het goede nieuws is: het word zo meteen al gerepareerd (tussen 1-2 is er plaats vrij). Hij maakt 2 sneetjes, 1 vanaf mn achillespees en de ander op de plaats ( 10cm onder knie) waar de spieren nu naar toe zijn geschoten.. Reparatie duurt n klein uurtje, maar mag hem voorlopig niet gebruiken. Misschien schrijf ik nu wat verward, dat komt dan van de dormicum die ik al moest nemen.. Ze zijn van mn gebruik op de hoogte en dat ik HGH gebruik. Het zal daardoor toch wel veel sneller genezen zei de chirurg.(met 52 gaat dat normaal veel langzamer) . Moet erna wel therapie om weer soepel te maken,of te rekken.. Kuit trainen moest ik nog maar helemaal niet aan denken, is voor later zorg. Maar is wel het eerste waar ik aan dacht...
              Maar waarom moet je in hemelsnaam dormicum slikken?? ik slik dit ook.. maar dat is toch echt een inslaper.

Comment

Hmm correctie lees net op de bijsluiter dat het ook rustgevend en spierontspannend is nou heb daar niks van gemerkt

Comment

zweepslag, spier verscheurt?

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                    Sterkte man.. hoop dat het geen operatie word.
                    hmmm...hij zegt in zijn vorige post dat hij geopereerd word.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ja zuur... had dat pas later gelezen.. sterkte man, hoop dat je snel hersteld

Comment

Bedankt voor alle reply, en jullie medeleven. Sorry ik was gister om +- 1900hrs nog even op site,maar begreep nog niet zoveel om te kunnen reageren.. Dus nu dan maar. De spieren waren 6-7cm boven de aanhechting afgescheurd en inderdaad beland 10cm onder de knieholte. Ik was om 13.10 aan de beurt en was om 15.00 terug op de kamer, het repareren nam totaal maar zo,n 45 minuten in beslag. De rest is uitslapen hehehe. Het is prima gelukt, vanwege de tijd die tussen gebeuren en herstellen zat (kort). Er moest n klein stukje worden afgesneden om n verse wond te verkrijgen. Ook vond hij het verwonderlijk dat het al die jaren trainen heeft doorstaan, daar het al jaren ingescheurd moet zijn geweest. Het heeft dus al jaren aan n dun draadje gehangen.. Ik moet zeggen, het doet al veeeeeel minder pijn als ervoor en mn voet staat al weer redelijk vlak . Merk wel dat er spanning op staat.. Vanwege de hoeveelheden voedsel die ik naar binnen sla, is er n dieetiste bij me langs geweest. Ook vanwege mn gewicht die op de forms staan natuurlijk. En weet je? Ik verander per minuut. Toen ze binnenkwam was ik veel te zwaar en te vet. Ik doe mn met lange wijde mouwen shirt uit, zodat ze kan aanwijzen waar dat vet dan moet zitten. Nu ben ik een: veel te schrale extreem gespierde atleet. En of ik nog iets speciaals wilde eten,als bijvoer Whahaha. Lust jij nog peultjes?

Comment

Goed dat de operatie geslaagd is.
                          Ik vond dat verhaal van die dietiste echt wel heel erg grappig moet ik zeggen.
                          Vooral die laatste zin erg hilarisch.
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Fucking hell mate, ik lees het nu net! Ongelovelijk kut voor je man.
                            Ga je net zo lekker en nou dit, het komt niet echt van pas he.
                            Kwam gisteren laat van werk en heb deze topic van je helemaal niet gezien, djeez.
                            Nou sterkte maar Ruud en dat je er maar weer snel vanaf komt.
                            Hoelang ben je nu uit de running?
                            Kun je helemaal niets meer doen qua training, misschien wat arm-oefeningen thuis of is dat te lastig?
                            En even dit (om je een beetje op te fleuren), die dietiste, is het een beetje een lekker ding? Om je derde been een beetje op te pompen.
                            En nog even over een wijf met een leuter, denk dat je bedoelt tis hetzelfde als een lekker wijf zonder tieten, hehehe
                            Sterkte maatje, kom er maar snel weer bovenop.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Fucking hell mate, ik lees het nu net! Ongelovelijk kut voor je man.
                              Ga je net zo lekker en nou dit, het komt niet echt van pas he.
                              Kwam gisteren laat van werk en heb deze topic van je helemaal niet gezien, djeez.
                              Nou sterkte maar Ruud en dat je er maar weer snel vanaf komt.
                              Hoelang ben je nu uit de running?
                              Kun je helemaal niets meer doen qua training, misschien wat arm-oefeningen thuis of is dat te lastig?
                              En even dit (om je een beetje op te fleuren), die dietiste, is het een beetje een lekker ding? Om je derde been een beetje op te pompen.
                              En nog even over een wijf met een leuter, denk dat je bedoelt tis hetzelfde als een lekker wijf zonder tieten, hehehe
                              Sterkte maatje, kom er maar snel weer bovenop.
                              Geen nood aan de man hoor Snuff, ik heb zelf n complete gim thuis behalve n squat rek dan.. Door mn gebruik van de HGH zal het weer zo goed als nieuw zijn, in ieder geval sterker als ervoor.. Revalidatie: de arts denkt dat het mee zal vallen, mede door mn getrainde en in goede conditie verkerende lichaam.. Bij geen complicaties mag ik morgen al naar huis (op eigen verzoek), als ik hulp heb thuis. Die krijg ik gelukkig wel genoeg. 3e been? mn recreatie been bedoel je? Kan ik ook niet op staan, moet hem misschien meer trainen hehehe. Totaal zal alles +- 6-7 weken duren, dus is wel te overzien.. Ik heb geluk dat het zo snel kon worden gemaakt. Anders moest mn hele onderbeen open (verkleven), nu niet...En natuurlijk blijf ik de rest gewoon door trainen...

Comment

Ben al weer thuis gebracht en ik vind het valt me alles mee. Pijn is weg, voel wel dat er spanning op staat maar is niet hinderlijk. Kut dat ik er niet op mag en kan gaan staan. Gevoel is n beetje beurs net als n blauwe plek. Ben wel blij weer thuis te zijn. Wat aandacht is leuk, maar was daar net apies kijken..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X