Creatine op vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine op vakantie

hee ik heb even een vraagje,
    binnenkort ga ik op vakantie met het vliegtuig en ik zou graag mijn creatine gewoon mee willen nemen, kan ik hier problemen mee krijgen? misschien een domme vraag, maar je weet maar nooit, iemand ervaringen? en als ik het beter niet mee kan nemen, is het dan erg om een week in je onderhoudperiode over te slaan?

alvast bedankt
    "if your body screams, tell it to shut up"

Originally posted by Rikkah View Post
    hee ik heb even een vraagje,
    binnenkort ga ik op vakantie met het vliegtuig en ik zou graag mijn creatine gewoon mee willen nemen, kan ik hier problemen mee krijgen? misschien een domme vraag, maar je weet maar nooit, iemand ervaringen? en als ik het beter niet mee kan nemen, is het dan erg om een week in je onderhoudperiode over te slaan?

alvast bedankt
    hee Welkom!

Als het in de orginele verpakking zit zal het geen probleem moeten zijn.
    Maar de kans dat ze je koffer open maken om toch ff te kijken is wel aanwezig.
    En en week crea over slaan zeker in je onderhoud is echt niet zo'n ramp.
    Gewoon lekker op vakantie gaan en als je terug kom lekker weer crea stouwen.
    Zit zo weer in je systeem geen probleem.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Vakantie is vakantie. Creatine lijkt me niet echt nodig om mee te nemen.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Zou het er niet op gokken. Binnen de EU kun je wellicht het risico nemen als je het gewoon in je koffer doet, maar ik zou het risico niet nemen. Daarnaast: die ene week creatine missen gaat je vooruitgang echt niet merkbaar in de weg staan.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

bedankt voor de reacties!
          ik ga gewoon lekker op vakantie zonder creatine en ga daarna gewoon weer verder.
          "if your body screams, tell it to shut up"

Comment

Als je dus die week stopt met creatine en na de vakantie weer begint.
            Hoelang duurt het dan voor het weer merkbaar is?
            (zonder oplaadfase gewoon 1 schepje per dag)
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Is verschillend per persoon.
              Oplaat fase is zoiezo achterhaald.
              Who's the Chef

Comment

Zover ik weet is het nergens verboden in te voeren.. Als ze het als voeding zien nemen ze het in beslag , ook als de bus of caps pot al open is. Ze kunnen niet in de caps kijken he, jij kan er wel iets anders in hebben zitten. Is de orginele verpakking nog dicht, is er niets aan de hand...

Comment

Originally posted by laurann View Post
                  Als je dus die week stopt met creatine en na de vakantie weer begint.
                  Hoelang duurt het dan voor het weer merkbaar is?
                  (zonder oplaadfase gewoon 1 schepje per dag)
                  Zelf ben ik een maand als het niet langer was van de crea af geweest.
                  En het is altijd moeilijk te zeggen maar ik heb het idee dat ik na een week crea 5gr per dag al verschil merk.
                  Maar zoals Been zei dat kan natuurlijk per persooon verschillen.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Ik ben nu voor de eerste keer met de creatine begonnen maar ik merk na ongeveer een week pas weinig moet ik zeggen. Zal nog wel komen.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik zou het gewoon niet meenemen, maar mocht je het toch doen neem het dan in de originele pot mee. Niet in zo'n sample zakje ofzo want als je dan aangehouden word en ze vinden dat mag jij gaan uitleggen dat het crea is.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik zou zelf het risico niet nemen.
                        Je gaat op vakantie lekker een week rust!

Stel je wilt het wel meenemen en ze pakken je, dan is er nog niks aan de hand.
                        Ze halen er een hond bij, laten ze ff rondje maken, en ze halen alles wat verboden is er feilloos uit.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X