Voor Pinada...Hoe moet je chinnen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kom ik aan met mijn moeizame 1 rep...
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Moeizame 1 rep? Zal je het n poosje wat vaker moeten oefenen, als je eenmaal zover bent stelt het niet zo veel meer voor hoor DSO.. Wel n geweldige oefening vind ik zelf, met goede en snelle resultaten..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Moeizame 1 rep? Zal je het n poosje wat vaker moeten oefenen, als je eenmaal zover bent stelt het niet zo veel meer voor hoor DSO.. Wel n geweldige oefening vind ik zelf, met goede en snelle resultaten..
        mss een wedstrijdje tussen dso en pinada?
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Maarja, jij hebt ook geen dun wormenlichaam zoals die gast natuurlijk. Als hij 50 kg extra aan zn lichaam had kwam die waarschijnlijk niet eens 1x omhoog
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            Maarja, jij hebt ook geen dun wormenlichaam zoals die gast natuurlijk. Als hij 50 kg extra aan zn lichaam had kwam die waarschijnlijk niet eens 1x omhoog
            Dat wou ik net zeggen. Die kerel weegt nog minder als ik en ik ben nog maar een 68kg
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Ik weet dat het voor je lats de allerbeste oefening is, maar het blijft een feit dat het een hele zware oefening is en voor mensen die meer wegen is ie nog vele malen zwaarder.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X