Mosco's vlees topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het varken is een bijna magisch dier; hij eet een appel, wat eigenlijk puur afval is, en zet dit om in spek! Geweldige, heerlijke spek! Het is recycling in zijn meest pure vorm.
    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      Weten onze moslimvrienden dat wel???
      Er is tegenwoordig wel een groot verschil tussen moslims, sommigen eten gewoon varkensvlees uit gemak en omdat het goedkoop is en sommigen drinken ook, zij letten daar wat minder op.
      Maar het grootste deel wat er nog wel echt rekening mee houdt, weet volgens mij wel dat gelatine in snoep etc, gemaakt wordt van varkensresten en mijden dit dan ook.
      Groeten

Comment

Ok ik herschrijf:

Weten de moslims die uit geloofsovertuiging geen "varkensvlees" eten ook dat er ook varkensproducten in winegums en kauwgum zitten?
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Ja, maar niet allemaal.
          Groeten

Comment

Originally posted by moscomau View Post
            Destijds?
            Geen kok meer vandaag de dag?
            Geen chefkok meer. Vanwege de lange dagen (12 uur per dag) meestal 6 dagen per week, ging dat op een gegeven moment niet meer samen met mijn epilepsie... ik had overdag nooit aanvallen, alleen s'nachts en opeens overdag dus dat ging niet samen .... ik ..epilepsie.. en een fornuis
            Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
            25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
            "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              Ok ik herschrijf:

Weten de moslims die uit geloofsovertuiging geen "varkensvlees" eten ook dat er ook varkensproducten in winegums en kauwgum zitten?
              Originally posted by Revius View Post
              Ja, maar niet allemaal.

Inderdaad, en er zij er ook bij die het gewoon weg niet intereseerd.
              Ik was een tijd terug in een islamitisch slachthuis waar ze slagroom gebak aan het eten waren toen ik binnen kwam.
              En ik wees ze erop dat wat ze aan het eten waren haram was.
              Ze lachte en aten vrolijk door.

Binnenkort zijn trouwens de offerfeesten weer.
              En kan ik weer aan de bak, twee dagen lang schapen keuren.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by davide View Post
                Geen chefkok meer. Vanwege de lange dagen (12 uur per dag) meestal 6 dagen per week, ging dat op een gegeven moment niet meer samen met mijn epilepsie... ik had overdag nooit aanvallen, alleen s'nachts en opeens overdag dus dat ging niet samen .... ik ..epilepsie.. en een fornuis

Geen goede combo lijkt me....

Zijn de aanvallen ook minder geworden nou je ander werk hebt?

En gebruik je depakine?

Comment

Tegratol, lamictine, op dit moment als coupeer middel Diazepam en Clonazepam alleen heb ik die sinds de NVS niet meer nodig. (Zie ander topic waar je op reageerde)

Werken doe ik niet meer , na chefkok te zijn geweest heb ik me laten omscholen tot ICT professional. Maar ook dat ging niet meer. Nu doe ik alleen free-lance werk (thuis) voor een bekende welke een ICT Media bedrijf heeft. Maar ben officieël 80-100% afgekeurd.

Al hoop ik dat dit snel veranderd. Aangezien het erg goed gaat.

"Oke back on topic" dan maar weer

Comment

Dus het fabeltje dat je je vlees niet kan bakken in de olijfolie, is dus bij deze uit de wereld.
                    YouTube - Preparing steak by Gordon Ramsay
                    YouTube - Cookalong Live | How To Cook A Steak | Gordon Ramsay on Channel 4

Als je daar geen honger van krijgt weet ik het ook niet meer
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Koks kunnen echt geen mes aanzetten

Comment

Vlees is altijd te bereiden in olijfolie ! Echter niet in de olijfolie van de eerste persing van de olijven. dat is de zogenaamde "extra virgin" donkerder van kleur, ruikt sterker en smaakt vooral sterker. Deze gebruik je in dressings en marinades.

Om vlees te bereiden neem je olijfolie van de 2e persing. "Virgin" olijfolie. Geler van kleur, ruikt minder en kan heter worden dan de olie van de 1e persing vandaar beter geschikt voor bakken en braden.

"Steak Diane" is een originelel Engelse dish. Entrecote welke ontdaan is van zijn typerende mooie vet rand welke het vlees meer "flavour" geeft. Opzich al opmerkelijk maar er hoort dan ook een typische engelse saus bij.

Lekker snel en heerlijk te eten,

De saus! Snij een sjalotje fijn, zet deze aan in een pan met een beetje olijfolie tot hij glazig ziet. Snij intussen championen en voeg deze erbij. bak het geheel lekker door zodat het een mooie bruine kleur krijgt. Neem een flesje Worchestersauce en druppel een eetlepel of 2 in de pan. Vuur hoog lekker laten sudderen NIET LATEN AANBRANDEN, gooi daar een flinke lepel Dijon mosterd bij, flink roeren, het geheel lekker verhitten en dan even afblussen met een slok cognac !! Alcehol laten verdampen, 200ml kook room erbij, en langzaam aan de kook brengen. Intussen de Steak bereiden zoals in het filmpje. (Duurt nog geen 4 minuten als je een beetje handig bent) en vreten maar,

Eetsmakelijk.

(Verdomme krijg alweer trek)

Comment

Godsamme wat een goeie filmpjes.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

en ik zit hier men saaie kip met rijst te vreten...damn die steak ziet er goed uit!!!
                            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Offerfeest

Salum Aleikum

Aankomend weekeind is het weer zo ver.
                              Dan wordt de veestapel weer flink uitgedunt door onze Islamitische medemens.
                              Werk aan de winkel voor mij dus.

Offerfeest - Wikipedia

Offerfeest 2009

Comment

Mosco, wat vind je van biefstuk bakken in roomboter?
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X