wel riem , geen riem??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

als zijn top nou bijv 100 kilo is

dan kan hij tog gerust zijn riem gebruiken

daarvoor hoef je tog geen 300 kilo te kunnen (drukken) voordat je hem pas of mag gebruiken
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja wel. Tot die tijd moet je gewoon besteden aan conventionele methoden om je achterlopende spiergroepen te verbeteren ipv symptomen te bestrijden en jezelf op langer termijn verder naar de klote te helpen. Het is net zoals mensen die al vroegtijdig naar Straps grijpen omdat ze slechte grip hebben. Zo geweldig ontwikkeld je grip in de loop der tijd niet als je die dingen gebruikt. Dus gebruik andere trainingsmethoden om je grip te versterken. Hetzelfde voor de riem en je core spieren. Dus....kom nu maar eens met een echte reden waarom je een riem zou moeten gebruiken?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Ja wel. Tot die tijd moet je gewoon besteden aan conventionele methoden om je achterlopende spiergroepen te verbeteren ipv symptomen te bestrijden en jezelf op langer termijn verder naar de klote te helpen. Het is net zoals mensen die al vroegtijdig naar Straps grijpen omdat ze slechte grip hebben. Zo geweldig ontwikkeld je grip in de loop der tijd niet als je die dingen gebruikt. Dus gebruik andere trainingsmethoden om je grip te versterken. Hetzelfde voor de riem en je core spieren. Dus....kom nu maar eens met een echte reden waarom je een riem zou moeten gebruiken?
        ok thnx mooie duidelijke uitleg

Comment

In sommige gevallen kan het ook te maken hebben met "onder herstel". Dan train pak je de onderrug te vaak en te intensief zonder het de tijd te geven fatsoenlijk te kunnen herstellen. In dat geval moet je of meer eten of je trainingsschema onder de loep nemen zodat er meer rust is voor de core.

Comment

1 x per week de onder rug is uit eindelijk meer dan genoeg tog

Comment

Als die Keet al adviseerd om een riem te gebruiken bij zulke lichte gewichten dan spoort hij niet ongeacht wat zijn staat van dienst is. .

Ja, je zal wel gelijk hebben. Die man weet niet waar hij mee bezig is. Ik snap ook niet waar hij mee bezig is, de onbenul. Zelfde voor de helft van de leden die daar rondlopen, die doen het allemaal verkeerd. Straks sporten zal ik gelijk tegen ze zeggen dat ze het allemaal fout doen....

@DSO Wat even voor de mensen die niet weten wat/wie Kneet is.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Noosa Bas View Post

To riem or not to riem?
                To sometimes a belt..
                Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Ja, je zal wel gelijk hebben. Die man weet niet waar hij mee bezig is. Ik snap ook niet waar hij mee bezig is, de onbenul. Zelfde voor de helft van de leden die daar rondlopen, die doen het allemaal verkeerd. Straks sporten zal ik gelijk tegen ze zeggen dat ze het allemaal fout doen....
                  Sarcasme druipt eraf
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Tja...wijven naam, trainen als een wijf, dan mag je ook een riem gebruiken bij wijven gewichten

Comment

Tja...wijven naam, trainen als een wijf, dan mag je ook een riem gebruiken bij wijven gewichten

Ben blij dat ik toestemming van je krijg om een riem te gebruiken....Je maakt mijn dag weer goed.

Comment

Het is jouw rug die je verneukt door het niet te versterken niet het mijne dus ga je gang

Comment

Het is jouw rug die je verneukt door het niet te versterken niet het mijne dus ga je gang

Ik heb nooit gezegd dat ik een riem ga gebruiken. Ik vind alleen de richtlijn die jullie stellen bs.

Comment

Ik heb nooit gezegd dat ik een riem ga gebruiken. Ik vind alleen de richtlijn die jullie stellen bs.
                            Dank je dat je mij betrekt in je persoonlijke vendette tegen Fallus. Echt top van je.
                            Ik zei alleen maar dat je beter je core kunt verstevigen zonder riem dan met. Ik blijf er bij dat je de riem alleen bij gruwelijk zware gewichten moet gebruiken op sterkste man onderdelen, deadliften of squatten. Biceps curls vallen daar niet onder. Wat de Kneet ook zeggen mag.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Dank je dat je mij betrekt in je persoonlijke vendette tegen Fallus. Echt top van je.
                              .

Your welcom.

Vendetta tegen Falstyr....ik ben het niet met hem eens, thats all. Ook ben ik het niet met jou mening eens. Niks aan het handje hoor.

Comment

Your welcom.

Vendetta tegen Falstyr....ik ben het niet met hem eens, thats all. Ook ben ik het niet met jou mening eens. Niks aan het handje hoor.
                                Ik ben het ook totaal niet met jouw mening eens. Maar verder heb ik ook niks tegen je.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X