wel riem , geen riem??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ik ben het ook totaal niet met jouw mening eens. Maar verder heb ik ook niks tegen je.

Gelukkig maar.
    Kan nooit de bedoeling zijn dat je een hekel aan elkaar gaat krijgen, oorzaak riem.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Anders doe ik mijn riem af en sla je er mee als de biatch dat je bent

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Anders doe ik mijn riem af en sla je er mee als de biatch dat je bent

Als jij daar vrolijk van word mag je dat best doen...

Comment

Lekker kinky. En dan een gemberwortel in je reet :P

Comment

Lekker kinky. En dan een gemberwortel in je reet :P
            Allemaal prima...maar niet die riem
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja wel. Tot die tijd moet je gewoon besteden aan conventionele methoden om je achterlopende spiergroepen te verbeteren ipv symptomen te bestrijden en jezelf op langer termijn verder naar de klote te helpen. Het is net zoals mensen die al vroegtijdig naar Straps grijpen omdat ze slechte grip hebben. Zo geweldig ontwikkeld je grip in de loop der tijd niet als je die dingen gebruikt. Dus gebruik andere trainingsmethoden om je grip te versterken. Hetzelfde voor de riem en je core spieren. Dus....kom nu maar eens met een echte reden waarom je een riem zou moeten gebruiken?
              Moet zeggen dat ik de laatste tijd weinig toekom aan buikspieren en cardio maar dat je door anders te trainen toch deze spiergroepen aanspreekt en spierpijn kan hebben. Pas een hit gedaan door high reps en weinig tussenpozen en max te trainen op andere dagen en ik merk dat mijn core wel degelijk sterker wordt. Ik heb zelf een fors beenlengteverschil die laag onderin mijn wervels wordt gecorrigeerd en dus altijd spanning/ pijn oplevert maar heb daar de laatste tijd weinig last van.
              Kortom ik merk echt dat het hout snijd wat fal hier zegt.
              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
              ....

Comment

Qua training weet Fallus echt wel waar ie het over heeft.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Vergeet iedereen plotseling 3XL's onderzoek?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Heb je daar een link van? Ik ken dat onderzoek niet.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Het onderzoek dat de riem betere intra-abdominal pressure levert? Nee niet vergeten :P

Comment

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/2...ngsriem-3.html

Straks maar dat onderzoek lezen, heb ik nu geen tijd voor. Het is in het engels , best wel lastig voor mij om te begrijpen.

Voordat er hier weer dingen omgedraait worden.
                        Ik snap ook wel dat je een riem niet moet dragen als je hoge reps gaat maken. Of als je je biceps gaat trainen triceps etc. Het enigste waar ik het niet mee eens ben is de stelling dat je een riem moet gebruiken bij gewichten van 200 kg of meer.

Comment

ik zeg 2x lichaamsgewicht.
                          En zodra je de 200kg grens voorbij gaat is het gewoon standaard ook al zal die 200kg je 50%.

Al het andere zijn mietjes gewichten die je al aan moet kunnen zonder een riem. Zo niet dan ga je maar eerst je zwakke spiergroepen versterken voordat je verder gaat.

Comment

ik zeg 2x lichaamsgewicht.
                            En zodra je de 200kg grens voorbij gaat is het gewoon standaard ook al zal die 200kg je 50%.

Al het andere zijn mietjes gewichten die je al aan moet kunnen zonder een riem. Zo niet dan ga je maar eerst je zwakke spiergroepen versterken voordat je verder gaat.
                            Is anders dan wat DSO adviseerd die had het over 200 kg of meer.
                            Jij zegt 2 x lichaamgewicht dat zou voor mij 160 kg betekenen dat klinkt voor mij een stuk aannemelijker.

Dat je een riem niet nodig hebt bij een squat van 80 kg snap ik ook wel

Comment

Allemaal leuk nen aardig maar stel je voor je werkt zoals de gewone mens 40 uur pw (incl 3 atv uren)
                              Je bent stratenmaker orderpicker, of een gewone groente man. in allegevallen moet je zeer vaak squaten dlen en goodmornings doen tijdens je werkzaamheden. dit is allemaal rug belastend. na een week werken (of midden in de week) heb ik geen zin om nog is extra mijn rug te gaan belasten..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                Allemaal leuk nen aardig maar stel je voor je werkt zoals de gewone mens 40 uur pw (incl 3 atv uren)
                                Je bent stratenmaker orderpicker, of een gewone groente man. in allegevallen moet je zeer vaak squaten dlen en goodmornings doen tijdens je werkzaamheden. dit is allemaal rug belastend. na een week werken (of midden in de week) heb ik geen zin om nog is extra mijn rug te gaan belasten..

Ik heb al 22 jaar zware lichamelijke arbeid. Misschien ook wel een reden waarom ik rugklachten heb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X