Misschien verband tussen goeie genen en criminaliteit? Ik kan me toch wel een onderzoek herinneren dat atletisch gebouwde mannen zich iets meer aangetrokken voelden tot criminaliteit.
Gevangenen
Collapse
X
-
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJah, was een beetje dom bezig toen.
Ik lag te raggen met een getrouwde vrouw.
Comment
-
Ja dat wijffie lustte er wel pap van, hehe, mijn pap.
Maar voor dat ik het wist zat ik eerst 2 dagen in een politie-celletje waar ik dus niet vrolijk van werd en op een maandag werd ik voorgeleid bij magistrate court. Daar wisten ze niet wat ze met me aanmoesten en stopten ze me maar ff tot een donderdag in de bajes waar ik ook al niet vrolijk van werd. Op een donderdag werd ik bij crown court voorgeleid.
Ze wisten dat ik uit Holland kwam die lekker met een getrouwde vrouw aan het rotzooien was, 1 van hun vrouwen, en daarom hebben ze me even de touristische route van Engeland laten zien.
Comment
-
Nou zo super slecht is het eten niet in de gevangenis hoor, ik werk in een levensmiddelengroothandel en ik heb een stukje gelezen waarin de directeur zich afvraagt waarom er een gevangene een hoger budget mag uitgeven qua voedsel dan in een verzorgingstehuis daar hebben ze het pas slecht.
Comment
-
Originally posted by darkstar View PostNou zo super slecht is het eten niet in de gevangenis hoor, ik werk in een levensmiddelengroothandel en ik heb een stukje gelezen waarin de directeur zich afvraagt waarom er een gevangene een hoger budget mag uitgeven qua voedsel dan in een verzorgingstehuis daar hebben ze het pas slecht.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHeb je het eten in de bajes wel eens gegeten dan?
Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt (en ik heb geen ervaring als bajesklant) maar van mijn buurman die cipier is hoor ik toch andere verhalen over de voeding van nederlandse gevangenen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMag ik vragen of je ooit wel eens in een Nederlandse bajes hebt gezeten?
Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt (en ik heb geen ervaring als bajesklant) maar van mijn buurman die cipier is hoor ik toch andere verhalen over de voeding van nederlandse gevangenen.
Althans het bevredigen van een Engelse mag volgens de wet dacht ik.
Comment
-
van wiki:
Eten wordt in de cel bezorgd en opgegeten. 's Ochtends en 's avonds brood, lunch is warm. Dit wordt vaak door plaatselijke cateraars bereid en heeft de reputatie niet altijd even goed te zijn. Er zijn in Nederland ook gevangenissen met een eigen keuken: enkele gedetineerden maken daar (onder leiding van professionele koks) het eten voor de anderen klaar. Gedetineerden kunnen niet elke dag kiezen of ze aardappel of rijst, wit brood of bruin brood willen. Dat moeten ze opgeven als ze de gevangenis binnenkomen, en dat veranderen gaat niet zomaar.
Comment
-
Originally posted by quibus View Post@snuff, ik begrijp niet waarom je dan vastzat?Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-