Misschien verband tussen goeie genen en criminaliteit? Ik kan me toch wel een onderzoek herinneren dat atletisch gebouwde mannen zich iets meer aangetrokken voelden tot criminaliteit.
Gevangenen
Collapse
X
-
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJah, was een beetje dom bezig toen.
Ik lag te raggen met een getrouwde vrouw.
Comment
-
Ja dat wijffie lustte er wel pap van, hehe, mijn pap.
Maar voor dat ik het wist zat ik eerst 2 dagen in een politie-celletje waar ik dus niet vrolijk van werd en op een maandag werd ik voorgeleid bij magistrate court. Daar wisten ze niet wat ze met me aanmoesten en stopten ze me maar ff tot een donderdag in de bajes waar ik ook al niet vrolijk van werd. Op een donderdag werd ik bij crown court voorgeleid.
Ze wisten dat ik uit Holland kwam die lekker met een getrouwde vrouw aan het rotzooien was, 1 van hun vrouwen, en daarom hebben ze me even de touristische route van Engeland laten zien.
Comment
-
Nou zo super slecht is het eten niet in de gevangenis hoor, ik werk in een levensmiddelengroothandel en ik heb een stukje gelezen waarin de directeur zich afvraagt waarom er een gevangene een hoger budget mag uitgeven qua voedsel dan in een verzorgingstehuis daar hebben ze het pas slecht.
Comment
-
Originally posted by darkstar View PostNou zo super slecht is het eten niet in de gevangenis hoor, ik werk in een levensmiddelengroothandel en ik heb een stukje gelezen waarin de directeur zich afvraagt waarom er een gevangene een hoger budget mag uitgeven qua voedsel dan in een verzorgingstehuis daar hebben ze het pas slecht.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHeb je het eten in de bajes wel eens gegeten dan?
Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt (en ik heb geen ervaring als bajesklant) maar van mijn buurman die cipier is hoor ik toch andere verhalen over de voeding van nederlandse gevangenen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMag ik vragen of je ooit wel eens in een Nederlandse bajes hebt gezeten?
Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt (en ik heb geen ervaring als bajesklant) maar van mijn buurman die cipier is hoor ik toch andere verhalen over de voeding van nederlandse gevangenen.
Althans het bevredigen van een Engelse mag volgens de wet dacht ik.
Comment
-
van wiki:
Eten wordt in de cel bezorgd en opgegeten. 's Ochtends en 's avonds brood, lunch is warm. Dit wordt vaak door plaatselijke cateraars bereid en heeft de reputatie niet altijd even goed te zijn. Er zijn in Nederland ook gevangenissen met een eigen keuken: enkele gedetineerden maken daar (onder leiding van professionele koks) het eten voor de anderen klaar. Gedetineerden kunnen niet elke dag kiezen of ze aardappel of rijst, wit brood of bruin brood willen. Dat moeten ze opgeven als ze de gevangenis binnenkomen, en dat veranderen gaat niet zomaar.
Comment
-
Originally posted by quibus View Post@snuff, ik begrijp niet waarom je dan vastzat?Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment