Gevangenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevangenen

Hoe kan het dat gevangen in zwaar bewaakte gevangenissen (buitenland) vaak zo gespierd zijn. Immers zij hebben niet veel keuze kwa trainingsmatriaal en daarnaast ook niet zo veel te vreten

haha je moet niet zo veel film kijken. :P

en mocht het echt zo zijn, of ze trainen al jaren dag in dag uit in de bajes. Je rendement is een stuk lager met slechte voeding maar uiteindelijk zal je toch wel wat de breedte in gaan.

Of....

Ze waren al gespierd voordat ze de lik in gingen.

Maar denk eerder dat het toch aan de films ligt. :P:P
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Nee hoor, ik kijk altijd documentaires op sbs 6, dat zijn geen films

Comment

Implantaten? amerika he daar kan alles.

Comment

Originally posted by darkstar View Post
          Implantaten? amerika he daar kan alles.
          Dat zal het wel wezen.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ja, lekker laffe sterken, jullie nemen mij gewoon niet serieus

Toe maar lekker laf!!

Ik was namelijk van plan om een misdaad te begaan, zodat ik ook zo gespierd werd als die gevangenen!! Maarja, als jullie mij niet geloven

Comment

Nou om jouw vraag serieus te nemen zul je ook de antwoorden serieus moeten nemen.
              Kijk nou eens naar die gast van 50 cent, als die lui geld hebben zijn ze zo uit de bak.
              En zo'n iemand schijnt echt minimaal 20 uur in de week te trainen om zo'n lichaam te krijgen en dat laten ze zien.

Comment

Combi van trainen, best goed eten, suppies zijn ter plaatse te koop, en heel veel rusten.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Nou om jouw vraag serieus te nemen zul je ook de antwoorden serieus moeten nemen.
                  Kijk nou eens naar die gast van 50 cent, als die lui geld hebben zijn ze zo uit de bak.
                  En zo'n iemand schijnt echt minimaal 20 uur in de week te trainen om zo'n lichaam te krijgen en dat laten ze zien.
                  Bedoelt u dat 50 buff is?
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                    en mocht het echt zo zijn, of ze trainen al jaren dag in dag uit in de bajes.
                    Dat zou moeilijk kunnen want dat gaat dan behoorlijk in strijd tegen de principes over rust etc. Niet echt bevordelijk voor groei om elke dag te trainen. Dit is trouwens wel een vraag die ik mezelf ook al meer heb gesteld. Want zover ik weet is er wel trainingsmateriaal beschikbaar in gevangenissen, maar niet in die mate om ECHT groot te kunnen worden (bijv. geen squatrack etc.) en is de voeding ook niet alles, te weinig maaltijden om aan je benodigde kcal te komen. Dus dat kan het volgende betekenen. Ofwel ik heb een compleet beeld van gevangenissen in zijn algemeen. Ofwel ik heb zelf ook te veel films gekeken (wat dus ook betrekking heeft op voorgaand punt) ofwel het is toch iets anders. AS gebruik lijkt me ook onwaarschijnlijk aangezien daar in veel gevangenissen toch wel op gecontroleerd zal worden.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Het materiaal zal je verbazen...
                      Menig healthcenter kan er niet aan tippen. Complete gym met losse gewichten en apparaten van Pannata.
                      De instructeurs in de lik zorgen wel voor mooie spullen enzo.

Voer is best hoog in kcal: ze doen weinig en zitten eem groot deel van de dag op cel. Behoefte ligt lager dan buiten de muren.

AAS gebruik...? Er zijn zat bewaarders en instructeurs die zelf juicen, maatjes worden etc etc. Smokkel van AAS vind ook zeker binnen dat wereldje plaats.

Comment

@jordy qua trainingsmateriaal zul je wel gelijk hebben.
                        Alleen is het wel zo dat als je geld hebt, wat de meeste niet hebben 'in jail' kun je gewoon vreten wat je wilt binnen de zeer beperkte regels van de gevangenis.

Comment

Het verbaasd mij dat je geen aandelen in gevangenissen kan kopen in de USA.
                          Maar wel zwaar relaxt dan wat ze dan allemaal hebben in die prisons.

Ik heb wel gelezen dat uit wetenschappelijk onderzoek is aangetoond dat gevangenen fitter zijn dan mensen daarbuiten.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                            Het materiaal zal je verbazen...
                            Menig healthcenter kan er niet aan tippen. Complete gym met losse gewichten en apparaten van Pannata.
                            De instructeurs in de lik zorgen wel voor mooie spullen enzo.

Voer is best hoog in kcal: ze doen weinig en zitten eem groot deel van de dag op cel. Behoefte ligt lager dan buiten de muren.

AAS gebruik...? Er zijn zat bewaarders en instructeurs die zelf juicen, maatjes worden etc etc. Smokkel van AAS vind ook zeker binnen dat wereldje plaats.
                            No offence, maar health centers zie ik dan ook niet als gyms om groot in te kunnen worden. Maar wat jij nu noemt daar was ik niet van op de hoogte. Dacht aan een bench, wat dumbells, eventueel een chin bar en that's it. Verder heb je inderdaad wel gelijk. Wat ik even was vergeten is dat je behoefte veel lager ligt, aangezien je ook een groot gedeelte van de dag vrijwel niets doet en je verbranding dus veel lager ligt. Maar goed dan nog ligt het er ook maar net aan hoe zwaar je bent. Natuurlijk komen dat soort dingen altijd voor die jij nu noemt zoals smokkel. Maar dat gaat niet overal en altijd op.

@jordy qua trainingsmateriaal zul je wel gelijk hebben.
                            Alleen is het wel zo dat als je geld hebt, wat de meeste niet hebben 'in jail' kun je gewoon vreten wat je wilt binnen de zeer beperkte regels van de gevangenis.
                            Ook dat is inderdaad zo. Als je geld hebt, zogenaamde 'punten' maakt, of een baantje hebt in de bak kun je dat gebruiken om producten van te kopen (afhankelijk van bepaalde foctoren zoals bijv. de veiligheid) waaronder dus ook eten. Maar ook hier geld weer, dat gaat voor velen niet op. Althans, zover ik weet dan. Maar daarom zeg ik, misschien klopt mijn idee van gevangenissen in het algemeen niet met de realiteit.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

ik denk dat het te maken heeft met:

- veel grote negers die al sowieso aanleg hebben
                              - veel trainingstijd (ze trainen elke dag maar dat kunnen ze hebebn omdat ze 3 uur doen over 1 oefening)
                              - veel AS handel in gevangenis, experimenteren ze mee
                              - gevangenisvoedsel is vaak uitgebalanceerd om aggressie en ziektes te voorkomen. Dus weinig suikers etc
                              - goed fysiek betekend aanzien;..iets wat van levensbelang is in jail
                              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X