Gevangenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien verband tussen goeie genen en criminaliteit? Ik kan me toch wel een onderzoek herinneren dat atletisch gebouwde mannen zich iets meer aangetrokken voelden tot criminaliteit.
    @ ketIF

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Een politiecelletje is wat anders dan echt in de nor Ash.
      Ik droeg een gevangenen-outfit en een leuk hangertje aan m'n nek met mijn foto en daaroner met grote rode letters "PRISONER".
      Oh, Snuff wat n beeldige trainigs outfit....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Oh, Snuff wat n beeldige trainigs outfit....
        Jah, was een beetje dom bezig toen.
        Ik lag te raggen met een getrouwde vrouw.

Comment

Jah, was een beetje dom bezig toen.
          Ik lag te raggen met een getrouwde vrouw.
          Je moet dat ook niet met de gevangenis directeur zn vrouw op zn bureau in de gevangenis doen... ... Maar snap niet waarom je daarvoor moest zitten, die getrouwde vrouw zal toch ook wel zelf hebben gekozen om dat te doen? Begrijp ik niets van...

Comment

kutte is dat in dat soort gevallen de vrouw altijd gelijk krijgt of ze nu liegt of niet. Emancipatie me reet :P

Comment

Ja dat wijffie lustte er wel pap van, hehe, mijn pap.
              Maar voor dat ik het wist zat ik eerst 2 dagen in een politie-celletje waar ik dus niet vrolijk van werd en op een maandag werd ik voorgeleid bij magistrate court. Daar wisten ze niet wat ze met me aanmoesten en stopten ze me maar ff tot een donderdag in de bajes waar ik ook al niet vrolijk van werd. Op een donderdag werd ik bij crown court voorgeleid.

Ze wisten dat ik uit Holland kwam die lekker met een getrouwde vrouw aan het rotzooien was, 1 van hun vrouwen, en daarom hebben ze me even de touristische route van Engeland laten zien.

Comment

In Nederland zou de toeristische route via de wallen zijn. Wat hebben ze in Engeland? :P

Comment

Nou zo super slecht is het eten niet in de gevangenis hoor, ik werk in een levensmiddelengroothandel en ik heb een stukje gelezen waarin de directeur zich afvraagt waarom er een gevangene een hoger budget mag uitgeven qua voedsel dan in een verzorgingstehuis daar hebben ze het pas slecht.

Comment

Originally posted by darkstar View Post
                    Nou zo super slecht is het eten niet in de gevangenis hoor, ik werk in een levensmiddelengroothandel en ik heb een stukje gelezen waarin de directeur zich afvraagt waarom er een gevangene een hoger budget mag uitgeven qua voedsel dan in een verzorgingstehuis daar hebben ze het pas slecht.
                    Heb je het eten in de bajes wel eens gegeten dan?

Comment

Heb je het eten in de bajes wel eens gegeten dan?
                      Mag ik vragen of je ooit wel eens in een Nederlandse bajes hebt gezeten?
                      Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt (en ik heb geen ervaring als bajesklant) maar van mijn buurman die cipier is hoor ik toch andere verhalen over de voeding van nederlandse gevangenen.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Mag ik vragen of je ooit wel eens in een Nederlandse bajes hebt gezeten?
                        Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt (en ik heb geen ervaring als bajesklant) maar van mijn buurman die cipier is hoor ik toch andere verhalen over de voeding van nederlandse gevangenen.
                        Nope, gelukkig maar 1 keertje, ben ook weer geen crimineel he.
                        Althans het bevredigen van een Engelse mag volgens de wet dacht ik.

Comment

@snuff, ik begrijp niet waarom je dan vastzat?

Comment

van wiki:
                            Eten wordt in de cel bezorgd en opgegeten. 's Ochtends en 's avonds brood, lunch is warm. Dit wordt vaak door plaatselijke cateraars bereid en heeft de reputatie niet altijd even goed te zijn. Er zijn in Nederland ook gevangenissen met een eigen keuken: enkele gedetineerden maken daar (onder leiding van professionele koks) het eten voor de anderen klaar. Gedetineerden kunnen niet elke dag kiezen of ze aardappel of rijst, wit brood of bruin brood willen. Dat moeten ze opgeven als ze de gevangenis binnenkomen, en dat veranderen gaat niet zomaar.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              @snuff, ik begrijp niet waarom je dan vastzat?
                              Ben ook razend benieuwd, want zover ik weet is het aanduwen van een vrouw legaal, of ze nou getrouwd is of niet en zolang er geen geweld mee gepaard gaat.
                              Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X