Originally posted by roelinho
View Post
Waar of niet waar?
Collapse
X
-
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
-
Originally posted by Falstyr View PostLichaam gaat pas na 2 uur dat je slaapt al die hormonen produceren zoals HGH en IGF1 of 2 om te herstellen. Tegen die tijd is de insuline piek inderdaad al lang en breed verdwenen.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostBegin me toch steeds meer af te vragen waarom we allemaal zo clean en netjes eten. Denk dat ik tijdens mijn cut maar mcdonalds in me schema plaats.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Je zal denk ik meer massa verbranden als je dirty eet in een cut.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostPaar dingen die niet kloppen:
- Ontbijt is NIET je belangrijkste maaltijd van de dag. Ik ga hier verder niet op in, maar het is gewoon niet zo.
- Naarmate de dag vordert krijg je meer honger gevoel? 'S ochtends "kan je niet veel op"? Dit heeft te maken met je honger hormoon Ghrelin. Dit hormoon wordt gestimuleerd op tijden dat je gewend bent te eten. Eet je 's avonds altijd veel? Dan krijg je elke avond veel van dit hormoon. Ontbijt je nooit? Dan heb je 's ochtends geen "honger" (honger is sowieso een bullshit term, totaal niet relevant in onze cultuur en puur bedoeld om je te beschermen tegen uitsterven). Ik heb een tijdje IF gedaan en de eerste dag dat ik begon, had ik bij het opstaan een gruwelijke honger, dit bleef tot een uur of 2-3, daarna zakte het compleet in en kon ik rond 5-6 's avonds niet eens 3 gebakken eieren wegkrijgen.
Na een paar dagen tussen 18:00 en 24:00 gegeten te hebben, stond ik op ZONDER enige vorm van honger, vol energie en kreeg ik pas "honger" rond 18:00. Ik kon de klok erop gelijk zetten (op mn honger gevoel). Mijn Ghrelin hormoon werd dus gestimuleert op de tijden dat ik normaal gesproken at en paste zich na een paar dagen al aan.
Ook zeg je 's ochtends niks weg te krijgen. Dit is gewoon gewenning. Probeer elke ochtend wat meer te eten en voordat je het weet stamp je 1500 kcal in 1x weg zonder problemen. Je moet alleen je Ghrelin hormoon zich laten aanpassen.
Comment
-
Lege maag maakt dus niet uit, gezien je je reserves lang niet allemaal in 1 nachtje opgebruikt.
En dat over ontbijt je belangrijkste maaltijd is, is gewoon nergens op gebaseerd en allang achterhaalde gedachtegangen en onderuit gehaald met wetenschappelijke onderzoeken22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Mooi, quid pro quo, dus nou willen we wat naaktfoto's van je vriendin22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostInderdaad. Als je een elke dag een goede hoeveelheid koolhydraten eet kun je rustig 3-4 dagen op een lege maag teren eer je voorraad op is.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostGive or take a few hours
Het hele carb cycle verhaal is daar op gebaseerd.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Het is ie**************** overdreven om te stellen dat wat je 's avonds eet direct lichaamsvet wordt, maar je hebt wel meer kans als je glycogeenvoorraden vol zijn en je gaat daar dan nog eens kh bij nemen.
Als je stelt dat alleen het aantal kcal's belangrijk is en niet de tijdstippen onderken je gelijk ook het belang van de juiste voeding op de juiste tijdstippen, want dan zou echt alleen het kcal tekort uitmaken. Vet aanzet is imo een combinatie van factoren, van groot naar klein afhankelijk van:
- Verbranding, als ik bijv. meer ga eten kom ik niet gelijk aan. Ik kan bijv. 500kcal's meer eten zonder aan te komen, de verbranding is slechts omhoog gegaan en er is een groter aantal kcal nodig om aan te komen.
- Kcal's inname
- Producten
- Tijdstippen van opname: Gezien de opnamesnelheid van producten is het maar net op welke tijdstippen je het neemt of het ook op de bestemmings aankomt waar jij het wil hebben.. Als je niet gevoelig bent neem je het niet op. Als producten bij een kcal overschot eerst omgezet zouden worden in vet om daarna weer opgenomen te worden was er geen kcal overschot, maar een kcal tekort General (als gaat je lichaam geen energie zoeken in de reserves)Last edited by adon1s; 15-01-2010, 13:47.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by sch00m View Post3-4 dagen tot je spier- en leverglucogeen op zijn met sporten erbij, zonder uberhaubt iets te eten?
@ Adon1s
Vandaar ook de kanttekening dat wat je uit de reserves haalt, minder is dan je er bij stort. Netto resteert dus een kcal overschot."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...19 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-