Originally posted by gentjuh
View Post
Sickpack
Collapse
X
-
Originally posted by Audioslave View PostOm te beginnen een paar 100 keer per dag opdrukken.
Nee geintje natuurlijk, wat je op de sportschool behaalt kan je nooit behalen met opdrukken, geloof me.
Op zich is het niet verkeerd dat je dus al begint met opdrukken, maar je begint eigenlijk pas echt als je flink gaat trainen in de sportschool.
Heb het er maar met je ouders over en schrijf jezelf nou maar in
chinnen vind ik best zwaar nog:P vor de rest lukt wel
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postben ik nog niet een beetje jong? miss denken ze wel... kijk daar nou is een snotneusje mar is bench crunch ook wel goed elke dag 2x 12 keer?
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postben ik nog niet een beetje jong? miss denken ze wel... kijk daar nou is een snotneusje mar is bench crunch ook wel goed elke dag 2x 12 keer?
Ik was 3 dagen 14 en toen begon ik met het zware trainen (zwaarder dan normaal) Nu ik 15 ben train ik nog zwaarder en ja, ze denken af en toe wel dat ik een snotneus ben ja, maar dat ben ik ook Je moet echt gewoon naar een sportschool
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postlol:P mar weet je.. ik heb er egt wel wat voorover heb dat hele verhaal gelezen, en ben indd ook beginnertje mar train wel!
doe sinds anderhalve week 2x12 keer per dag bench crunch
savonds 40x situp alleen dan met handen op de borst( voel je je spieren meer)
mijn vraag is: heeft iemand nog tips vor mij om thuis the traine.. bijv opdrukke en dan hoeveel x per week of hardlopen ofzo.
alvast bedankt wel aardig dat jullie me willen helpen.
Maarre, wat is er eigenlijk mis met zogenaamde 'hyves foto's'? Ik heb ook pics op me hyves staan omtrent bb progressie. Is dat dan zo fout? Niet voor dat 'respect' gedoe, gewoon puur omdat iedereen mag weten waar ik me mee bezig houd. Niks mis mee toch? Of ben ik nu gek?Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostMaarre, wat is er eigenlijk mis met zogenaamde 'hyves foto's'? Ik heb ook pics op me hyves staan omtrent bb progressie. Is dat dan zo fout? Niet voor dat 'respect' gedoe, gewoon puur omdat iedereen mag weten waar ik me mee bezig houd. Niks mis mee toch? Of ben ik nu gek?
Heeft betrekking op 14 jarige jongens die een foto maken van hun ondervoedde sixpack en dat als profielfoto gebruiken.
Ik had ook een before-after foto van mijzelf als profielfoto een tijdje, vonden veel mensen me ineens een patser (kreeg wel veel respect, haha).Groeten
Comment
-
Originally posted by jordy View PostDat is geen trainen man. Echt luisteren doe je ook niet he. No offence, maar ik weet bijna zeker dat je of niet, of maar voor de helft hebt doorgelezen.
Maarre, wat is er eigenlijk mis met zogenaamde 'hyves foto's'? Ik heb ook pics op me hyves staan omtrent bb progressie. Is dat dan zo fout? Niet voor dat 'respect' gedoe, gewoon puur omdat iedereen mag weten waar ik me mee bezig houd. Niks mis mee toch? Of ben ik nu gek?
Ik heb in mijn album ook een foto staan met de hele handel erop.
Volges mij had ik binnen 1 dag al een heel blad opmerkingen en respect vol!
Heerlijk toch.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
ik quote mezelf
Originally posted by IJsBlok View Posthij wil er niet 1tje hij wil er 6
oke ontopic,
kleine jongen, ik ben blij dat je op dit forum bent gekomen en je kan hier veel leren.
iedereen is hier ook zonder verstand begonnen.
maar je moet je inschrijven op een sportschool, om je ouders te overtuigen kan je dit uitprinten en ze laten lezen: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...ybuilding.html als het nodig is om ze te overtuigen dan.
daarna zomersticky's lezen en trainen/eten en rusten
lees nou de tienerbodybuilding link.
laat het je ouders lezen, en zeg wat je later wil berijken.
je gaat het niet redden thuis, waarom neit? omdat je de kennis en de apparatuur niet hebt.
ik reageer pas weer als je dit gelezen hebt en mijn link gelezen hebt dan wil ik je helpen.Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-