Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De benchpress is niet egt goed te noemen, zo train je je borst niet, aanraken van de borst kan,maar hoeft net niet. Maar wat jij nu doet is te overdreven hoog stoppen.
(En wat revius zegt over je stats op de andere site, kom je voor mij ook minder geloofwaardig over. Doet er ook niet toe je houd alleen jezelf voor de gek...)
En wat heeft een profielfoto met de serieusheid van iemand te maken dan:S Je praat nu echt bullshit..
De benchpress is niet egt goed te noemen, zo train je je borst niet, aanraken van de borst kan,maar hoeft net niet. Maar wat jij nu doet is te overdreven hoog stoppen.
(En wat revius zegt over je stats op de andere site, kom je voor mij ook minder geloofwaardig over. Doet er ook niet toe je houd alleen jezelf voor de gek...)
En wat heeft een profielfoto met de serieusheid van iemand te maken dan:S Je praat nu echt bullshit..
ik kom blijkbaar toch uit een ander mileu, ik vind zijn profiel foto heel beledigend, maar dat heeft te maken met mijn wortels, en de gschidenis van mij familie, een volwassen vent met een adolf hitler achtige profielfoto sorry hoor, maar dan ben je niet helemaal goed.......
Ik wil je een tip geven, kijk niet naar het gewicht maar naar de uitvoering, doe dat altijd 100% full rom zo prikkel jij de meeste spiervezels, je zal dan sneller groeien en meer met een pak minder gewicht. Ik keek ook altijd te veel naar het gewicht.
ik kom blijkbaar toch uit een ander mileu, ik vind zijn profiel foto heel beledigend, maar dat heeft te maken met mijn wortels, en de gschidenis van mij familie, een volwassen vent met een adolf hitler achtige profielfoto sorry hoor, maar dan ben je niet helemaal goed.......
Dan zitten je wortels zeker ook heel diep in het overdrijven en bullshit praten...het is idd niet echt een hele fijne foto....maar om dan iemand voor niet serieus en niet helemaal 100% te verklaren is ook niet oke en logisch......maar wat je zegt het zal wel met je wortels te maken hebben...
2video kan je beter weggooien en het aantal gewicht aan de stang ook. Probeer eerst maar is om hem gecontroleerd goed uitvoeren en netjes. En wat knul ook zegt hier komen ongelukken door...
Krijg je als je nooi de bb laat zakken, dom dom dom. bench mag je wel helemaal opnieuw aan gaan leren probeer ook de armen meer naar het lichaam te houden.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment