mijn filmpje slecht uitgevoerde bench

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

fake stats = fail

10x97kg -> 2x103kg = fake = fail
    Groeten

Comment

De benchpress is niet egt goed te noemen, zo train je je borst niet, aanraken van de borst kan,maar hoeft net niet. Maar wat jij nu doet is te overdreven hoog stoppen.

(En wat revius zegt over je stats op de andere site, kom je voor mij ook minder geloofwaardig over. Doet er ook niet toe je houd alleen jezelf voor de gek...)

En wat heeft een profielfoto met de serieusheid van iemand te maken dan:S Je praat nu echt bullshit..

Comment

Originally posted by o-eilering View Post
        en daarsnaast als ik jou profielfoto zie,moet ik jou ook maar niet al te serieus nemen
        Dan zitten wij op 1 lijn.
        Groeten

Comment

Snuff-Sann, kom er maar in
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
            Snuff-Sann, kom er maar in
            Helaas, was dit in een homegym.
            Wel handig trouwens dat de filmer hem niet gewoon spot ipv die camera vast houdt.
            Groeten

Comment

las het al op dbb ja

10x97 en dan maar 2x gare reps @103kg...

bullshit

maar je bent 15 wel respect nog voor de dingen enzo
              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                las het al op dbb ja

10x97 en dan maar 2x gare reps @103kg...

bullshit

maar je bent 15 wel respect nog voor de dingen enzo

niets bullshit net neiwu filmpje gemaakt ik raak nu wel borst! ging wle heeel scheef maar het lukte me!

Comment

Originally posted by Mr007 View Post
                  De benchpress is niet egt goed te noemen, zo train je je borst niet, aanraken van de borst kan,maar hoeft net niet. Maar wat jij nu doet is te overdreven hoog stoppen.

(En wat revius zegt over je stats op de andere site, kom je voor mij ook minder geloofwaardig over. Doet er ook niet toe je houd alleen jezelf voor de gek...)

En wat heeft een profielfoto met de serieusheid van iemand te maken dan:S Je praat nu echt bullshit..

ik kom blijkbaar toch uit een ander mileu, ik vind zijn profiel foto heel beledigend, maar dat heeft te maken met mijn wortels, en de gschidenis van mij familie, een volwassen vent met een adolf hitler achtige profielfoto sorry hoor, maar dan ben je niet helemaal goed.......

Comment

Ik wil je een tip geven, kijk niet naar het gewicht maar naar de uitvoering, doe dat altijd 100% full rom zo prikkel jij de meeste spiervezels, je zal dan sneller groeien en meer met een pak minder gewicht. Ik keek ook altijd te veel naar het gewicht.

Comment

nieuwe poging tot borst: YouTube - DSCF4600.AVI

Comment

Luppie kan het weten, want in zijn kuur doet hij flyes alsnog gewoon kut en rare ROM's.
                        Maar hey, het voelt goed dus wat let je.
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ja heb je filmpje gezien... Snel wissen.. En wil je dat nooit meer zo doen, daar komen ongelukken van..

Comment

nieuwe poging tot borst: YouTube - DSCF4600.AVI
                            Trek jij met links?

Niet al te best dit allemaal broeder.

Comment

ik kom blijkbaar toch uit een ander mileu, ik vind zijn profiel foto heel beledigend, maar dat heeft te maken met mijn wortels, en de gschidenis van mij familie, een volwassen vent met een adolf hitler achtige profielfoto sorry hoor, maar dan ben je niet helemaal goed.......
                              Dan zitten je wortels zeker ook heel diep in het overdrijven en bullshit praten...het is idd niet echt een hele fijne foto....maar om dan iemand voor niet serieus en niet helemaal 100% te verklaren is ook niet oke en logisch......maar wat je zegt het zal wel met je wortels te maken hebben...

2video kan je beter weggooien en het aantal gewicht aan de stang ook. Probeer eerst maar is om hem gecontroleerd goed uitvoeren en netjes. En wat knul ook zegt hier komen ongelukken door...
                              Last edited by Mr007; 19-01-2010, 18:36.

Comment

Krijg je als je nooi de bb laat zakken, dom dom dom. bench mag je wel helemaal opnieuw aan gaan leren probeer ook de armen meer naar het lichaam te houden.

Originally posted by Osterich View Post
                                Luppie kan het weten, want in zijn kuur doet hij flyes alsnog gewoon kut en rare ROM's.
                                Maar hey, het voelt goed dus wat let je.
                                Ik heb naar jullie geluisternd en doe hem nu zonder pushbeweging

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X