Originally posted by peso
View Post
Gapen
Collapse
X
-
Volgens mij is het gewoon zuurstof tekort
Tijdens je training pomp je al je spieren vol met bloed.
Je hart klopt dan ook harder en daardoor heb je gewoon ook meer zuurstof nodig.
Waarschijnlijk adem je met het krachtzetten ook niet goed door en hou je zelfs je adem soms in (doen veel mensen) en daardoor krijg je zuurstof tekort.
Lijkt mij een logische verklaringIedereen wil oud worden maar het niet zijn
Comment
-
-
Originally posted by grosje View PostVolgens mij is het gewoon zuurstof tekort
Tijdens je training pomp je al je spieren vol met bloed.
Je hart klopt dan ook harder en daardoor heb je gewoon ook meer zuurstof nodig.
Waarschijnlijk adem je met het krachtzetten ook niet goed door en hou je zelfs je adem soms in (doen veel mensen) en daardoor krijg je zuurstof tekort.
Lijkt mij een logische verklaring
Comment
-
Je begint te gapen/loom te worden indien er in een kamer teveel CO2 aanwezig is en dus teweinig Zuurstof. Hierdoor gaan je hersenen te weinig O2 opnemen en ga je dus moe worden of beginnen geeuwen. Gewoon wat meer verluchten.
Heb het ook in school altijd, als er nooit een raam opengezet word, word iedereen altijd loom en beginnen ze te gapen.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Posthmm of dat je daarvoor teveel suiker hebt gehad waardoor je na je insuline piek even inkakt. of doelde je daar op osterich
Nou dat niet eens zo specifiek, maar 1 van de tekenen van een (aankomende) hypo is dat je sterk gaat gapen.
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by wilczek View PostJe begint te gapen/loom te worden indien er in een kamer teveel CO2 aanwezig is en dus teweinig Zuurstof. Hierdoor gaan je hersenen te weinig O2 opnemen en ga je dus moe worden of beginnen geeuwen. Gewoon wat meer verluchten.
Heb het ook in school altijd, als er nooit een raam opengezet word, word iedereen altijd loom en beginnen ze te gapen.Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal
Comment
-
Het is normaal toch logisch dat er in elke gym voldoende verluchting is? Stel er zit 20 man te trainen en er is geen verluchting, is niet echt zo goed. CO2 gehalte word dan veel te rap hoog in de ruimte met als gevolg: gapen, loom worden, en een warm gevoel krijgen. (Zie dit momenteel bij ademhaling in school). Als het bij ons in de gym te warm is of weinig verluchting zet ik altijd zelf een raam open.
Comment
-
Maar de eerste maanden gaapte ik echt veel meer en nu minder en minder, denk eerder dat het lichaam ook beter zuurstof bind, zoals bij een verbeterde conditie.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
54 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment