Benen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Benen

Beste mensen,

Ik moet verplicht 2x per week hard lopenvarierend van 6 tot 12 km. Daarbij train 1x per week me benen in de gym.
    Ik wil groeien is dit te veel?

Bedankt

Mijn god! Ik vrees voor je dat je morgen wakker wordt met de benen van Coleman, en je eigen bovenlichaam!

Ik zou me eerder druk maken om de rust, dan om dat je te hard groeit.

Comment

Lijkt me prima zo. Weet niet precies wat voor een effect cardio op je massaproductie heeft, maar je zult zeker wel kunnen groeien zo.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Mijn god! Ik vrees voor je dat je morgen wakker wordt met de benen van Coleman, en je eigen bovenlichaam!

.
        Morgen maar benen trainen......
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

je mag wel wat cm's van mijn boomstammen hebben hoor

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Ik zou me eerder druk maken om de rust, dan om dat je te hard groeit.

Dat heb ik dus ook is dit niet te veel. Liever loop ik niet hard omdat ik het gevoel heb dat ik te veel verbrand, heb namelijk al een snelle stof wisseling.
            Kom heel moeilijk aan, voor de een fijn voor mij kloten.

Bedankt voor je reactie

Comment

Waarom is het hardlopen verplicht? En ja, het hardlopen in deze hoeveelheid zal waarschijnlijk wat groei tegenwerken, zeker als je het extra verbruik aan kcal er niet bij gegeten krijgt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zit namelijk bij defensie
                dusss

Comment

2 dagen verplicht hardlopen, heb je nog 5 dagen over om je benen te trainen.
                  Als je een dag voor en een dag na je benen training geen hardlopen doet is het het beste voor je herstel.

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    2 dagen verplicht hardlopen, heb je nog 5 dagen over om je benen te trainen.
                    Als je een dag voor en een dag na je benen training geen hardlopen doet is het het beste voor je herstel.

Is rustig hardlopen niet juist goed voor het herstel, door de doorbloeding?
                    Ik zie namelijk wel vaak dat daarvoor rustig fietsen wordt gebruikt, maar ik weet niet of hardlopen een ander verhaal is?
                    Groeten

Comment

Denk niet dat hierrustig hardlopen wordt bedoeld.
                      Ik krijg zelf altijd van 10 minuten hardlopen al pijn in mijn benen, weet dus niet of ts het ook heeft.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Waarom is het hardlopen verplicht? En ja, het hardlopen in deze hoeveelheid zal waarschijnlijk wat groei tegenwerken, zeker als je het extra verbruik aan kcal er niet bij gegeten krijgt.
                        Dat dus, zou persoonlijk nog meer moeite hebben met het erbij eten dan het lopen zelf, maar anabool zal het niet zijn.
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X