Gewichten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewichten

Hallo alemaal ik heb aan jullie alemaal een vraag ik heb een halter bank gekoct met stang en gewichten maar er zitten maar 2 van 10 bij 2 van 5 en 4 van 2,50 en de stang is 10 kilo dus bij elkaar 50 kilo maar wie heeft er nog halter schijfen voor mij te koop het merk van de druk bank is aksport fitforever en de schijven hebben de naam knirsch altron de schijven moeten een doorsnee hebben van 3cm want de stang is 3 cm mag ook een ander merk zijn als iemand wat te koop heb alvast bedankt hoop snel wat te horen van jullie groetjes devil en alemaal succes met trainen en snel arnold worden!

gewoon naar een goede sportwinkel gaan,kosten niet zoveel en de gaten zijn meenstal rond 30.
    VR GR HERR
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Ik weet niet waar je woont maar je hebt in Rotterdam een winkel die verkoopt gewichten 50 cent per kilo geloof ik je moet gewoon ff op internet struinen
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (red @ Feb. 06 2004,10:10)]
        jah ik heb op veel site's gekeeken op internet maar kan niks vinden wie heeft voor mij een site of een winkel in de buurt van utrecht alvast bedankt alemaal

Comment

kan je gewoon op internet bestellen www.rudex.nl

Comment

Wat dacht je van Marktplaats? Daar is zeker wel wat te vinden.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 06 2004,16:15)]
              ok ik zal is een blik werpen op internet alemaal bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X