Wie geeft mij meer info...!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie geeft mij meer info...!!

heej echt een leuke site zeg

Zou je toch de raad willen geven om niet te snel AS. te gebruiken en zeker niet op een leeftijd van 18 jaar.
    Ik je foto's bekeken en moet zeggen je bent goed bezig.
    Probeer dit nog een jaar of 2-3 zo verder te doen.
    Met een goed voeding - training schema ga je zeker
    nog groeien.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (BodyStarter17 @ Feb. 08 2004,15:13)]Ik heb een vraag..aan de experts onder jullie ..

Wie kan mij meer info geven over anabool gebruik op 18 jarige leeftijd....(waarschijnlijk binnenkort winstrol tabs)

Of is er misschien iemand met ervaring op die leeftijd...

Graag hoor ik meer van jullie....

Dit ben ik trouwens op het Foto-Forum

/\/\aZZeL BoDyStaRtEr....17(almost 18 YeaS)
      hey bodystarter.

jij moet helemaal nog niet over anabolen nadenken!

je bent bijna 18 en traint pas 3 maanden........?

je moet zeker een paar jaar natural trainen omdat je lichaam nog lang niet aan zijn "natuurlijke top" zit.

als je binnekort al met anabolen wil beginnen(maakt niet uit of je een licht kuurtje neemt) dan ga je daar op latere leeftijd zeker problemen van ondervinden!

je hebt afgelopen tijd al fantastische vooruitgang geboekt dus ga voorlopig nog op die weg door.

zorg dat je in ieder geval vast gewend raakt aan 6x per dag eten en neem veel eiwitten en dan zal je zien dat je daarmee ook nog dik vooruit zal gaan.

kortom;neem de tijd,je bent nog erg jong!

greetz

Comment

Je testosterone-niveaus zijn op jouw leeftijd torenhoog, vandaar die toch wel indrukwekkende 12 kg die je erbij hebt gevlamd. Ik heb een maat van 21 jaar en die groeide ook als een kool op mijn trainingsschema.

De enige beperkende factor die jij op dit moment zou kunnen hebben is je mindset. Als je zo doortraint en eet zoals je zegt, garandeer ik je dat je er nog eens 12 kg naturel bijvlamt de komende twee jaar. Je moet niet ongeduldig worden, je gaat goed... Er bestaan geen shortcuts...

De roids zou ik nog even laten, zeker omdat je lichaam op jouw leeftijd hormonaal naar een evenwicht aan het zoeken is. Verstoor je dit, dan heb je het spek aan de kl... voor de rest van je leven...Letterlijk en figuurlijk dan...

Ik zou net zoals mezelf trouwens, pas met roids beginnen vanaf een leeftijd rond de 25-26 jaar. Heb er lang over nagedacht gehad en ben altijd blij als ie achter de rug is, zo'n kuurtje...Raar maar waar.

Wat betreft winstrol.

Winstrol is een DHT-derivaat (dihydrotestosterone)trouwens, je word er harder van, maar alle DHT-derivaten zijn potentieel gevaarlijker dan andere roids voor je prostaat. Eerst goedaardige vergroting gevolgd door mogelijk prostaatk a nker.. Lijkt me niet erg aan te raden om te gebruiken dus... Alhoewel bij ieder de bijwerkingen anders kunnen zijn. Je kunt net zo goed niets ervan krijgen behalve voordelen, hehe... Ik persoonlijk heb het ook nog liggen, maar blijf er wijselijk vanaf. Da zegt iets toch?

Maar je zult dus voor jezelf motten uitmaken wa je wilt. Wij kunnen enkel advies geven...

Comment

Ik sluit me hier helemaal bij aan, wijze woorden.

Je traint pas 3 maanden en hebt flinke resultaten voor die tijd. Als je dan nu al aan anabolen denkt is er wel iets fout met je instelling...

Informatie zoeken over anabolen kan geen kwaad, maar lees niet te eenzijdig. Kijk bijv. eens op de site van het Necedo over de bijwerkingen.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X