overhalen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• overhalen

Ey, weet niet precies hoe ik eh.. kan vragen aan me ouders of ik whey producten en weigthgainers mag kopen, kunnen jullie opkomen met wat goeie argumenten ? en eh.. laten zien ofzo iets, dat het echt veilig is zonder bijwerken enz. ( Puistjes bij krijgen is bij mij geen ramp XD )

Naruto

leeftijd?, het is veilig... meer kan ik niet zeggen

Comment

Het is gewoon voer.

Geen hippe flitsende labels laten zien, met grote BB'ers erop.

Haal je eerste potjes bij de Perry Sport ofzo en laat ze meegaan.

En anders: PIPA SHOP
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
        goed advies hoor!

@TS, waarom wil je whey/gainer hebben?

Comment

Originally posted by Osterich View Post
          nou weet ik waarom ik geen whey kreeg maar een .50, kzat op de verkeerde site

Comment

1: Ben 17 jaar
            2: Moet dus bulken, ben 1,72 en weeg maar 56 kilo ongeveer. Vandaar, en whey zodat ik betere resultaten krijg qua spierherstel, ja weet dat voeding belangrijkste is voordat je dat doet, maar dat komt wel goed. Voor de rest weet ik ook dat het maar een hulpmiddel is.

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post
              1: Ben 17 jaar
              2: Moet dus bulken, ben 1,72 en weeg maar 56 kilo ongeveer. Vandaar, en whey zodat ik betere resultaten krijg qua spierherstel, ja weet dat voeding belangrijkste is voordat je dat doet, maar dat komt wel goed. Voor de rest weet ik ook dat het maar een hulpmiddel is.
              je gewicht is inderdaad wat laag. Maar verwacht geen wonderen van whey. En bulken kun je ook prima met ander voedsel.

Spierherstel is wat ingewikkelder dan alleen maar whey tot je nemen, komt meer bij kijken.

Comment

weightgainer heb je niet nodig. gewoon meer eten
                whey heb je ook niet nodig. gewoon voldoende vlees/vis/eieren eten.
                ik sta achter je ouders...geen whey of gainer kopen maar eerst je voeding maar fatsoenlijk doen.

Comment

Ok, weet al wel me behoefte enz, maar zal daar even apart topic over openen. Weet dat het van spier herstel wat moeilijker ligt, veel rust enz, dat is ook maar topje van de ijsberg, maar weet dat in ieder geval, dat je veel proteine nodig hebt voor spierherstel + minstens 48 uur rust tussen spiergroep trainen en minstens 8 uur slapen per dag dan. Wat normaal is.

Naruto

Comment

gewoon bestellen heb ik ook gedaan en doen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, en dan als ze er iets van zeggen dan zeg je gewoon dat het veilige spullen zijn. Maar weightgainer is overbodig, kan je net zo goed meer eten, maar whey in aanvulling met een goed schema is prima.

even oftoppic

kan je serieus geweren kopen in die webshop of is het gewoon bulshit

Comment

Ok, ty, zal zoiezo ff vrage of het dan mag, overhalen dus als nodig is :P.

Merci

Naruto

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                        even oftoppic

kan je serieus geweren kopen in die webshop of is het gewoon bulshit
                        tis zo'n site opgericht door 12 jarige kneusjes die helemaal gek zijn op 50cent en z'n clubje, dus een gouwe desert eagle zal je daar echt niet kunne kopen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X