Ben ook al eens (zelfs 2 x) omvergereden met ziekenhuisopname tot gevolg, niemand wenst dit een ander toe maar ik zie niet echt het probleem. Is misschien een grapje dat te ver gaat voor sommigen en ik was er even ingetuind, maar is het niet zo dat we een beetje denken, dat wens ik Atta niet toe, en het blijkt een 1 aprilgrap te zijn dat er nu zo wordt gereageerd? Ben er zeker van dat Ossie het in de grond van zijn hart Atta, of een ander, ook niet toewenst om omvergereden te worden.
Atta ( GeneralIx ) in ziekenhuis Rotterdam. Steunbetuigingstopic.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Waarom is 1 april trouwens een vrijbrief voor te trollen? En dan bedoel niet alleen op dit forum. Zowat elk forum puilt uit, idem mijn e-mail.
Het is meestal matig tot niet grappig de andere 364 dagen in het jaar, nu gaan de mensen zonder ervaring het OOK nog eens proberen.
Resultaat is trolljobs van 0/10 op de funnymeter.
Breaking news: als je niet grappig bent in het jaar, ben je dat ook niet magisch op die 1ste april.the one and only tabata overlord
Comment
-
-
Originally posted by Genjuro View Postde enige grap in dit topic is Osterich's moeder, maar niemand vindt ze goed...
@ Topic
Vind het echt wel een leuk geintje, en Ossie en ik zijn gewoon dikke homies. Daarnaast moet je je altijd al afvragen als het van Ossie komt: "wat is hier wèl waar aan", en gemiddeld kom je dan op 3% ofzo.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -