waarom ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by arn84 View Post
    setjes 110 kg
    max 145 zonder hulp
    Ik denk dat hij al ervaring heeft.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

ten eerste ik train al 6 jaar heb wel ervaring met het een en ander
      en ik vind het wat nutteloos om eerst 10 posts te gaan maken voordat ik een vraag kan stellen, waarom überhaupt 10? posts maargoed.

daarbij krijg je ook nutteloze discussies omdat mensen zograag de 10 willen halen om hun vraag te kunnen stellen

sterkste spiergroep: tricep gewicht: vriendin op schoot en dippen maar
      zwakste spiergroep: geen
      borst 130 kg max setjes van 100kg x 8
      leukste spiergroep om te trainen: bicep waarom: om de pomp, en omdat iedereen altijd vraagt: mogen we je spierballen zien

momenteel train ik 4 x per week en houd een vast schema aan dit wisselt elke 6 weken.
      Last edited by arn84; 20-04-2010, 12:16.

Comment

In het benchtopic was je max nog 145?
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

ja klopt moet je niet vragen hoe maargoed 130 druk ik lekker daarbij gaat het mij meer om de techniek dan het gewicht en crap ik kan nog steeds mijn vraag niet stellen:@
          Last edited by arn84; 20-04-2010, 12:23.

Comment

Lees de volgende keer gewoon de regels voor je aankomt met vragen naar de bekende weg.

Dicht.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X