Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tbh dat lijkt mij dik wel te doen zonder AS als je genen een beetje mee zitten.
Die vent heeft nou niet bepaald veel massa hoor, gewoon goede definitie.
Denk dat de gemiddelde bb'er hier dik wel over heen zal komen met genoeg hard werk.
Er zijn op dit forum een aantal die zijn fysiek, of beter , of in de buurt hebben.
De rest zit daar heeeeeeeeeel ver onder.
Er zijn op dit forum een aantal die zijn fysiek, of beter , of in de buurt hebben.
De rest zit daar heeeeeeeeeel ver onder.
Mee eens, dit komt echter doordat er een groot deel van de mensen hier nog redelijk jong is(20-) en nog niet geweldig lang trainen. Ik hoor daar zelf ook bij.
Je moet er wel hard voor werken, maar sta er toch echt bij dat de meerderheid hier dat naturel kan halen en sommigen zelfs overtreffen. Enige punt is, hoe lang hou je het vol. Je moet er natuurlijk wel een paar jaar voor werken.
Die gast is een fitness model en geen bodybuilder. Waarschijnlijk gaat hij gewoon niet zijn fysiek verder dan dit ontwikkelen doordat dat door de meisjes niet meer als sexy gezien wordt maar als té.
Tbh dat lijkt mij dik wel te doen zonder AS als je genen een beetje mee zitten.
Die vent heeft nou niet bepaald veel massa hoor, gewoon goede definitie.
Denk dat de gemiddelde bb'er hier dik wel over heen zal komen met genoeg hard werk.
niet veel massa, yeah right. Kurkdroog en check zijn fysiek op 34 seconden en 1:30. Kerel is huge man.
Nee niet het type huge, huuuuuge, coleman huge, maar die gast is echt WEL groot en echt WEL een bb-er.
ben ook benieuwd naar de de piccies van de vele leden die deze kerel voorbij zijn
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment