Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik ben nu 61 kilo (laatste tyd komt er weinig bij, omdat ik sinds begin vakantie weinig meer aan eten heb gedacht, ga na vakantie er weer mee aan de gang) ben ongeveer 1.83m
hoelang zou een fysiek als de volgende duren met en zonder goed eten?:
ik ben nu 61 kilo (laatste tyd komt er weinig bij, omdat ik sinds begin vakantie weinig meer aan eten heb gedacht, ga na vakantie er weer mee aan de gang) ben ongeveer 1.83m
Zonder goed eten, volges mij nooit.
Met goed eten geen idee, denk ook lang.
Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Inclusief bulk en cut schat ik het op zo'n 1,5 jaar.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Inclusief bulk en cut schat ik het op zo'n 1,5 jaar.
Denk wel langer voor de meeste. Als je kijkt naar de aders op zijn buik staat hij heel droog, misschien is hij niet zo zwaar, en qua gewicht kun je het wel halen in 1,5 jaar maar qua vet% niet.
niet precies.. maar ik kan moeilijk precies vinden wat ik wil worden hea..
niemand is precies hetzelfde hoe jij wilt worden, en je moe ook rekening houden met wat aalbaar is:P
niet precies.. maar ik kan moeilijk precies vinden wat ik wil worden hea..
niemand is precies hetzelfde hoe jij wilt worden, en je moe ook rekening houden met wat aalbaar is:P
Klopt helemaal, mijn reactie was ook meer gericht op Roy omdat naar mijn mening een dergelijke fysiek en zo droog voor de meeste niet haalbaar is in 1,5 jaar.
Klopt helemaal, mijn reactie was ook meer gericht op Roy omdat naar mijn mening een dergelijke fysiek en zo droog voor de meeste niet haalbaar is in 1,5 jaar.
Ik blijf van mening dat dit zeker in 1,5 jaar haalbaar is.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Comment