Op je vijftigste nog fitnessen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op je vijftigste nog fitnessen

Hey mijn vader is 53 en doet 2x in de week aan hardlopen, maar nu wilt hij thuis nog wat fitness oefeningen doen om een mooier lichaam te krijgen.
    Hij wilde ook voedingssuplementen daarvoor gebruiken.

nu vroeg ik mij af of het fitnessen nog wel zin heeft voor mijn vader omdat hij al 53 is. Kunnen jullie pls raad geven.
    Last edited by Kraakerd; 10-05-2010, 10:53.

Tuurlijk.. waarom niet?

We hebben hier Knulletje gehad die was 135kg op 11%
    Wel iets meer ervaring.. maar goed.

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
      nu vroeg ik mij af of het fitnessen nog wel zin heeft voor mijn vader omdat hij al 53 is.
      Natuurlijk!
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Tuurlijk.. waarom niet?

We hebben hier Knulletje gehad die was 135kg op 11%
        Wel iets meer ervaring.. maar goed.
        Ja, ik zat laatst al te denken waarom die nooit meer post... :P
        Is die met pensioen?

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
          Is die met pensioen?
          Ik heb geen idee.. vele op het forum vertrouwen hem niet echt in wat hij zegt.. maargoed.

Comment

maar als je ouder word heb je tog een stuk minder hormonen, waardoor je minder snel gespierd word?

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
              Is die met pensioen?
              Nee hij is nog vol op aan het werk

Comment

maar als je ouder word heb je tog een stuk minder hormonen, waardoor je minder snel gespierd word?
                Zijn test is lager.. maar dat wil toch niet zeggen dat hij niet meer kan trainen?

Hij zal niet snel groeien(misschien uberhaupt niet), maar sporten is niks mee.

Comment

het gaat wellicht niet zo snel, maar hij kan zeker nog aardig veel bereiken. Een strakke buik, en een afgetraind lichaam moet nog wel lukken. waar ik sport zijn genoeg 40-50+ ers die goed afgetraind zijn.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

freddy de kerpel, mijn idool, op deze foto 59
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Klopt.
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Het is niet dat hij minder hormonen heeft, hij heeft een andere balans. Lang niet ieder hormoon heeft een anabole werking.

Originally posted by gameface View Post
                        Zijn test is lager.. maar dat wil toch niet zeggen dat hij niet meer kan trainen?

Hij zal niet snel groeien(misschien uberhaupt niet), maar sporten is niks mee.
                        + dat zijn test juist van oa trainen en juiste voeding weer omhoog gaat, wat op die leeftijd veel voordelen meebrengt.

Comment

Maar jullie zeggen dat er nog best veel mensen zijn die in de vijftig zijn en die een afgetraind lichaam hebben, maar mijn vader heeft nog lang geen afgetraind lichaam, omdat hij nog moet beginnen met fitness

Comment

Als je 53 bent, ben je oud en versleten. Hij kan beter al in zijn graf gaan liggen .
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                              Als je 53 bent, ben je oud en versleten. Hij kan beter al in zijn graf gaan liggen .
                              tis dat we je hier op het board al een beetje kennen maar anders had ik gezegd: wat ben je toch een fuckface!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X