hoe maak je je shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Hij vroeg geen advies op zijn voedingsschema maar hoe hij een shake moest maken.. hoezo kan je daar gwn niet op in gaan?
    omdat weightgainers onzin zijn als je niet eens minimaal 5000kcal uit je voeding weet te halen. Boven de 5000kcal kan ik begrijpen als mensen weightgainers toevoegen omdat het gewoon niet leuk meer is zoveel te moeten eten.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      omdat weightgainers onzin zijn als je niet eens minimaal 5000kcal uit je voeding weet te halen. Boven de 5000kcal kan ik begrijpen als mensen weightgainers toevoegen omdat het gewoon niet leuk meer is zoveel te moeten eten.
      Dat is per persoon verschillend. Als iemand moeite heeft met 3000 kcal.. waarom niet?

Comment

iemand die moeite met 3k heeft moet niet zeiken en gewoon eten.
        3k zijn mieren hapjes als je dat al niet weg krijgt ben je gewoon triest.

Comment

Dat is per persoon verschillend. Als iemand moeite heeft met 3000 kcal.. waarom niet?

We zijn samen triest
          Zie het probleem ook niet zo.
          3000kcal uit vaste voeding en de rest uit poeder so what.....
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            We zijn samen triest
            Zie het probleem ook niet zo.
            3000kcal uit vaste voeding en de rest uit poeder so what.....
            3000 kcal uit voeding halen is easy. Ik snap niet dat er zo veel mensen hier zijn die boven de 2500 kcal al meteen naar weightgainers grijpen. Boven de 4000 kcal wordt het idd wat ingewikkeld, maar nog steeds niet onmogenlijk.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik zeg ook niet dat het moeilijk is.
              Ik vind het gebruik van shake's juist een uitkomst.
              Waarom moeilijk doen als het makkelijker kan. Zorgen dat je al je vitamine en mineralen haalt uit vaste voeding en als aanvulling wat shake's.
              Als jij 3000-4000 kcal uit vaste voeding moet halen weet ik zeker dat je ook minder groente gaat eten.
              Ik heb hier schema's voorbij zien komen die amper groente in hun schema hebben. Zie het kwaad er niet van in om dan meer groente te eten en dan een gainer voor je extra kcal. En om dan te bestempelen dat je triest bent als je boven de 3000kcal een shake toevoegt, is denk ik nog veel triester.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Melk is goed voor elk

Bufft je kcal omhoog als een spaceshuttle.
                Still shrinking.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Ik zeg ook niet dat het moeilijk is.
                  Ik vind het gebruik van shake's juist een uitkomst.
                  Waarom moeilijk doen als het makkelijker kan. Zorgen dat je al je vitamine en mineralen haalt uit vaste voeding en als aanvulling wat shake's.
                  Als jij 3000-4000 kcal uit vaste voeding moet halen weet ik zeker dat je ook minder groente gaat eten.
                  Ik heb hier schema's voorbij zien komen die amper groente in hun schema hebben. Zie het kwaad er niet van in om dan meer groente te eten en dan een gainer voor je extra kcal. En om dan te bestempelen dat je triest bent als je boven de 3000kcal een shake toevoegt, is denk ik nog veel triester.
                  You are my hero! Ik ben het 120% met je eens.

Comment

Heb ik gezegt dat supplementen belangrijker is dan je voeding? Nee toch? Hij vraagt gewoon een vraag over hoe je een shake maakt en jij begint over iets heel anders.. en dan zeik je dat ik steeds offtopic ga?

wat falstyr dus zegt.

Maar off-topic gaan met de bedoeling om te 'helpen' is heel wat anders dan in een anabolentopic een nutteloos filmpje te posten. Niet meer, niet minder.
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                      wat falstyr dus zegt.

Maar off-topic gaan met de bedoeling om te 'helpen' is heel wat anders dan in een anabolentopic een nutteloos filmpje te posten. Niet meer, niet minder.
                      Helpen? Hij vraagt om hulp en jij begint over dingen waar hij helemaal niet op w8.

Comment

Helpen? Hij vraagt om hulp en jij begint over dingen waar hij helemaal niet op w8.
                        Kerel ik begin aardig gefrustreerd te worden door jou.. ik zet je in mijn negeerlijst.
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

4000/5000 kcal, mmm hoe zou dat smaken.
                          Heb eerder een probleem niet te véél kcal te eten.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by kojak View Post
                            Kerel ik begin aardig gefrustreerd te worden door jou.. ik zet je in mijn negeerlijst.
                            Lekker makkelijk.. zodra je het neit meer aankan gewoon op de negeerlijst zetten.

Comment

Sinds ik op verscheidene negeerlijsten sta maar ik de gains van me leven.
                              Groeten

Comment

Lekker makkelijk.. zodra je het neit meer aankan gewoon op de negeerlijst zetten.
                                hij zegt toch.. waarom moeilijk als t makkelijk kan
                                I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X