last van spieren na het trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Misterfit View Post
    Mensen die genieten van pijn, wtf? Ik heb die klote spierpijn liever niet.
    tijdje geen spierpijn is een tijdje niet geleefd
    19 jaar, 1.78 m, 88 KG, 14% BF

''I'm back''

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
      Als echte sportman kan spierpijn wel degelijk voldoening geven.
      Zit nu met verdomde spierpijn in mijn hammies waar ik net voor de 2e keer kramp uit heb gerost met helse pijn en moeite. Fuck een sportman zijn, je mag mijn spierpijn hebben
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik heb nu spierpijn in mijn hammies van 3 setjes hyperextensions.

Even erg als wanneer ik 4 setjes Romanian deadlifts tot faal doe, best gaar.
        Still shrinking.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
          Mensen die genieten van pijn, wtf? Ik heb die klote spierpijn liever niet.
          Heerlijk toch zo'n flinke spierpijn. Je voelt tenminste dat je die spieren weer flink geprikkeld hebt, wat meestal een goed teken is.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Idd, vooral als je de dag na been dag op de pot moet zitten voor een boodschap. Dan voel ik succes en overwinning
            You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
              Idd, vooral als je de dag na been dag op de pot moet zitten voor een boodschap. Dan voel ik succes en overwinning
              Haha nu je het zegt, ik ben daardoor eens omgeflikkerd met als gevolg bult op m'n hoofd.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                Haha nu je het zegt, ik ben daardoor eens omgeflikkerd met als gevolg bult op m'n hoofd.
                Lol, dat doe je goed
                You can be part of my meal tonight.

Comment

Ik vind het echt heerlijk als ik spierpijn heb.
                  Dan weet ik tenminste dat ik goed gesport heb.

Maar volgens mij is t probleem van de TS al opgelost xD

Comment

Dag na benen wel een keer van de trap geflikkerd. Moest wat mee de trap opnemen en had zo'n spierpijn in me quadriceps dat ze na 7 treden begonnen te verkrampen, gevolg was dat ik me evenwicht verloor en de trap af donderde
                    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Checker View Post
                      Dag na benen wel een keer van de trap geflikkerd. Moest wat mee de trap opnemen en had zo'n spierpijn in me quadriceps dat ze na 7 treden begonnen te verkrampen, gevolg was dat ik me evenwicht verloor en de trap af donderde
                      Herkenbaar .

Comment

Een steile trap aflopen kan ook weleens moeilijk zijn na benen trainen.

Comment

inderdaad, ik voel me benen nu wel meer nu ik paar keer squat gedaan heb.. Heb nog niet zo erg veel last met traplopen, maar wel met evenwicht lijkt het af en toe. Zal wel komen doordat ik wat spierpijn heb..
                          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                            Een steile trap aflopen kan ook weleens moeilijk zijn na benen trainen.
                            Daarvoor hebben ze leuningen, zo min mogelijk gewicht op je benen laten rusten
                            “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

heb altijd een hekel aan die kutspierpijn na de beentrain dag. Het lijk net een opa man ik kom moeilijk van me stoel af en bukken gaat met tering veel pijn. No pain, no gain..
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Herkenbaar .
                                Same here, ik ging met twee handen op de leuning de trap af nadat ik voor t eerst squats had gedaan. Zag er echt retarded uit, en vervolgens nog fietsen.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X