2 weken ongezond leven...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Checker View Post
    Dat merk ik altijd heel erg als ik 2 weken vakantie heb gehad. Zodra ik dan weer in de gym kom en een stevige workout heb gehad heb ik altijd enorm veel pomp (spierhypertrofie). Heerlijk is dat, dan ben je ook echt gemotiveerd om er weer vol tegenaan te gaan
    Toch even de puntjes op de i,pomp is geen hypertrofie.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
      Toch even de puntjes op de i,pomp is geen hypertrofie.
      Sorry mijn fout, pomp heeft idd niks met hypertrofie te maken. Hypertrofie heb je ook zonder pomp. Was er eventjes niet helemaal bij met me koppie haha
      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik snap wat je bedoeld. Die hevige pomp is wel een goede indicatie dat je lichaam weer reageert op de training. En zeg nou zelf...dat is toch altijd een heerlijk gevoel
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Ik snap wat je bedoeld. Die hevige pomp is wel een goede indicatie dat je lichaam weer reageert op de training. En zeg nou zelf...dat is toch altijd een heerlijk gevoel
          Er is niks beters dan met een shirtje de sportschool inlopen wat nog redelijk losjes zit en naar buiten lopen met tight fit shirt dat je amper uit krijgt gedaan
          “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Checker View Post
            Er is niks beters dan met een shirtje de sportschool inlopen wat nog redelijk losjes zit en naar buiten lopen met tight fit shirt dat je amper uit krijgt gedaan
            Juist, dan voel je je pas voldaan
            Geniet, en drink met maten!

Comment

haha toevallig , ik ga ook voor 2 weken naar lloret de mar vanaf 19 juli
              Ik heb gewoon besloten vakantie te gaan vieren (want daar heb je natuurlijk vakantie voor) en helemaal niet aan mijn schema te gaan denken!
              Als ik dan weer terug kom van vakantie , dan begin ik gewoon weer aan mijn schema te werken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X