kettlebellll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kettlebellll

me buurman heeft ook zo"n kettleding,van jesse vd velde,werkt echt niet bij hem,bij me zwager ook al niet,het enigste wat werkt is de honderden e-mails waar je maar niet van afkomt,nou wij hoeven er geen,jesse.

Originally posted by lubt View Post
    me buurman heeft ook zo"n kettleding,van jesse vd velde,werkt echt niet bij hem,bij me zwager ook al niet,het enigste wat werkt is de honderden e-mails waar je maar niet van afkomt,nou wij hoeven er geen,jesse.

bedankt voor je ervaring met de kettlebel
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

kettlebell werkt perfect als je weet hoe je er mee om moet gaan. dombo's die 1 post plaatsen nemen we natuurlijk niet serieus.

Comment

Slotje mag.
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Vreemde eerste post
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Huh wat?

Comment

Neem aan dat deze jesse bedoeld wordt: Personal Trainer & Coach|Personal Trainer & Coach Jesse van der Velde

Hoe dan ook: big time. Jammer dat dat ding zo breed staat te lachen, ze moeten er eentje maken met een geel poppeke dat zijn middelvinger opsteekt.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Die gast heeft het goed voor elkaar als het om het zelfde gaat:

Interview met Jesse van der Velde
                Onlangs heb ik een interview gedaan met Jesse om hem te vragen hoe hij van 2000 euro per maand naar 15000 euro per maand is gegaan in passief inkomen. Hij heeft letterlijk binnen enkele maanden een complete internet business opgezet waarmee hij nu passief zijn inkomen verdient.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X