Anabolen taboe

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen taboe

Dat het gebruik van anabolen nog taboe is weten de meesten onder ons wel. Maar zou wel eens willen weten wie van jullie het (redelijk) geheim houdt en wie er open over is. En van degenen die het geheim houden, zijn jullie wel eens gesnapt of gaan naaste familie en vrienden soms wel eens vragen stellen??

Ik heb zelf nog nooit echt een massakuur gedaan (ben ik wel van plan in aankomende winter), maar ik moet zeggen dat ik aardig bang ben voor mogelijke reacties van naaste mensen. Mn ouders, vrienden etc.
    Daarom wil ik weten hoe jullie er mee omgaan en misschien of jullie wat tips om het zo lang mogelijk geheim te houden. Misschien ook nog (leuke) verhaaltjes over wat er kan gebeuren haha  

I live to end the game

Als ik mijn eerste kuur deed wist de vrouw en trainingsmaat ervan af, voor de rest hou ik het geheim, niet echt geheim maar je babbeld daar gewoon niet over, anders krijg je weer van die negatieve preken dat het niet gezond is zo voort.....
    In de fitnesschool wordt er zo wie zo al niet over as gepraat hoewel er toch nog één of twee mensen het doen waar ik zeker van ben. Meestal heb ik wel de neiging om die aan te spreken maar weet niet goed hoe erover te beginnen tegen die kerels. Waarschijnlijk zullen ze zeggen dat ze het niet doen terwijl het heel duidelijk is. Ja het blijft een taboe...

grtz
    stil growing

Comment

voor mij heel makkelijk

me ouders en me vrienden heb ik het gewoon verteld uitgelegd waarom en hoe ik er over dacht en het zag

nooit problemen mee gehad

praat er verder niet over maar als iemand er naar vraagt krijgt hij.zij een eerlijk antwoord ja of nee meer niet

en daarbij komt dat ik heel hard train en diep ga en dat gebeurt bij ons niet zoveel dus ik heb niet echt het idee
      dat als mensen mij zien dat ze denken die doet niet en groeit heel hard
      "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

ik heb het gewoon tegen mn vriendin verteld. En aan een maatje van me. En voor de rest gewoon lekker voor jezelf houden.. En je kunt gewoon een kuurtje doen hoor. Want van een kuurtje wordt je toch geen hercules in één keer.. Daar moet je toch echt meer voor doen.. En als ze er dan kommentaar ophebben als je eenmaal bezig bent.. Zijn de meeste mannen gewoon bang (denk ik ) omdat hun vriendin zo naar jou kijken van zozo das een mooi lijf.. terwijl zij naast zo'n magere hein lopen .. Daarom is er meestal commentaar. Is voral jaloesie .. Maarja dat is mijn mening.. Maar als het echt erg overdreven is vind ik het zelf ook niet mooi hoor .. geef ik eerlijk toe..

Greetzz . X
        The oxynator

Comment

ik ben er altijd open over geweest,het maakt me toch geen ruk uit wat anderen vinden!

ik doe wat ik wil doen en als iemand er problemen mee heeft ,jammer dan.

als iemand het aan me vraagt geef ik ook gewoon antwoord aangezien ik niets te verbergen heb.

zit ik bij familie van mn vriendin dan zal ik niet zeggen dat ik spuit maar dat ik wel eens pillenkuur doe,ik wil namelijk niet dat ze mn vriendin erop aankijken want zij is er erg gereserveert over,wat ik natuurlijk ook wel weer begrijp.

het heeft weinig nut om er over te liegen want ze zien het toch wel,want ik ben per slot van rekening niet bezig met een bananenkuur.

greetz

Comment

ik neem geen anabolen of dergelijken maar wel regelmatig suplimentekuur.ik moet dit geheim houde voor m'n ouders anders weet ik dat ik het huis uit vlieg.dus tis duidelijk hoe m'n ouders erover denken.het probleem is m'n ouders weten niet wat het woord supliment eigelijk inhoud en vinden bodybuilders lelijk en wil er daarom niks over weten en keurt het dan simpelweg af.m'n vriendin weet alles wat ik neem en in het hoe verre ik wil gaan.zij maakt er geen probleem van.
            heb 2 jaar geleden wel een kuur gedaan en kwam redelijk wat acne bij kijke.toen begonne ze zich vragen te stellen.toen begonne ze zich af te vrage of het niet door de tuin kwam waar ik inneens in werkte en niet gewoon was.ofwel dat ik veel uit conserveerblikken eet en daardoor acne kreeg.allemaal onzin maar ik speelde er gewoon mee mee natuurlijk.maar het is hélemaal geen fijn gevoel om de heletijd moeten te liegen.
            you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Mijn ouders zijn zwaar tegen anabolen en supplementen eerst ook maar daar zijn ze nu van op terug gedraaid. ZE vinden het niet mooi maar kunnen mij snappen wat ik wil.
              jou ouders zijn wel erg eenzijdig mr muscle dat is wel rot.
              Ik zou daarom ook maar oppassen met je uitspraken hiero want het zou zo maar eens kunnen dat je ouders er perongeluk op rondsurfen en dan heb je dus een probleem en ik spreek uit ervaring . Daarom was mijn kuur vorig jaar ook na 3 weken onderbroken.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Niemand weet het van mij alleen jullie guys en de leverancier

Als mijn ouders erachter komen keuren ze het zwaar fa maar ja niets mee te maken. Mijn vriendin schopt me het huis uit.
                Dus ik houd mijn mond dicht.
                Daarom gebruik ik tabs en spuit ik niet.
                Zou graag een kuur HGH willen doen maar kan zoveel geld niet verdoezelen. Dus is het niet weg gelgd voor mij.
                Jammer maar realitiet zeg maar.

Comment

Alleen mijn vriendin weet het. Binnenkort begint mijn eerste spuitkuurtje en zij gaat 'm zetten! Ik heb er alles laten lezen, wat ik maar heb kunnen vinden over de spulletjes die ik ga gebruiken. Ze vertrouwt me en weet dat ik me niet onvoorbereid in een anabolenavontuur zou storten. Ik denk dat ik bevoorrecht ben...
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik vertel het mijn vriendin wel altijd. Wel zo makkelijk dat ze weet hoe het komt dat ik af en toe wat opvliegeriger ben.
                    Verder was ik laatste bij mijn moeder op bezoek, vroeg ze of ik aan de ananbolen zat...haha, schrikken. Als mensen het vragen vertel ik het ze wel, maar ik roep het ook niet van de toren.
                    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Mijn vrouw is de enige waar ik het tegen vertel, omdat het toch ook een beetje uit voorzorg is dat je mischien een "beetje" verandert en hoe het komt dat je pikkie(decadick) ineens zo klein is.

Comment

Dit is ook mede een dat als ik een kuur zou doen (wat ik sterk aan het overwegen ben) ik vvor winstrol zou kiezen.

Omdat ik fysiotherapie studeer en soms meerdere keren per week in mijn boxer op school sta, valt het natuurlijk iedreeen, en zeker de docenten, op als je acht wken lang 1 kg p wk aankomt.

Comment

@dino;
                          voor de veiligheid hebben we hier allemaal (m'n broer m'n zus en ik een appart wachtwoord en inlogcode.ook effe voor de veiligheid van virussen.
                          m'n ouders kennen gelukkig ook niks van pc's af.
                          maar toch ben maar voorzichtig.
                          you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

hm. net als arie. alleen schoonfamilie weet niks. (officieel)
                            op werk, ouders, vriendin, vrienden, sportschool. het boeit me geen f*ck als ze he er niet mee eens zijn.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

mijn ouders weten het in ieder geval. op mijn werk niet, het boeit me niet als ze het zouden weten (ze vermoeden het toch wel) maar ik ga het niet aan de grote klok hangen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X