en roy@ waar haal jij altijd die geniale pics vandaag#lol
probleempje
Collapse
X
-
Originally posted by wzoet View Postzo ik hem negeer begrijpt die het echt wel hoor. hoef ik tenminste geen praatje te maken, geef ik die vent alleen maar zijn zin.
wat een onzin..
weet je zeker dat je zelf geen gay bent?
miss denkt hij wel dat je flirt met hem:P
daarom zit ie achter je aan..
je bent tog een mietje man
als iemand mij zo achterna loopt weet ik het wel!
dan moet ik er wel 100% zeker van zijn dat hij loopt te kutten
1 keer vragen: IS ER WAT??
maarja niet iedereen kan dat BLIJKBAAR
VERMAN JEZELF EVEN!
:@Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..
Comment
-
Zit dit topic eens te volgen en mijn bek valt open van verbazing van de vele homofobe reacties. Dat is toch niet van deze tijd man ! We zitten niet meer in de middeleeuwen ofzo. Gewoon negeren, dan is het zo over. Waar zijn jullie toch zo bang voor ? Bovendien vind ik het grenzen aan discriminatie en daarom voelde ik de behoefte om te reageren.
En nu, hup weer gewoon hard gaan trainen, je bent daar voor jezelf toch ? Of zie ik dat nou verkeerd ?beeeeeeeeeeeeeps
Comment
-
Originally posted by hakan00 View Postaahhahaha
wat een onzin..
weet je zeker dat je zelf geen gay bent?
miss denkt hij wel dat je flirt met hem:P
daarom zit ie achter je aan..
je bent tog een mietje man
als iemand mij zo achterna loopt weet ik het wel!
dan moet ik er wel 100% zeker van zijn dat hij loopt te kutten
1 keer vragen: IS ER WAT??
maarja niet iedereen kan dat BLIJKBAAR
VERMAN JEZELF EVEN!
:@
Comment
-
Originally posted by Beeps View PostZit dit topic eens te volgen en mijn bek valt open van verbazing van de vele homofobe reacties. Dat is toch niet van deze tijd man ! We zitten niet meer in de middeleeuwen ofzo. Gewoon negeren, dan is het zo over. Waar zijn jullie toch zo bang voor ? Bovendien vind ik het grenzen aan discriminatie en daarom voelde ik de behoefte om te reageren.
En nu, hup weer gewoon hard gaan trainen, je bent daar voor jezelf toch ? Of zie ik dat nou verkeerd ?Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Het gaat niet om wie achter wie aan zit, hé als het maar lekker voor je is denk ik dan. Nee ik bedoel het groffe macho gelul doorheen dit topic. Quoten is al niet meer te doen, het topic staat er bol van.
Maar ga maar lekker door met schelden....ik zou liever niet lullen maar trainen. Is maar een tip hoor !beeeeeeeeeeeeeps
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostWel grappig dit. Zo stond er gisteren nog een stuk in de krant waarom expats NL zo'n kloteland vinden. Dat klopt dus ook compleet. Als iemand een beetje verwijft is wordt hij compleet buitengesloten en wil niemand met hem praten. Hoe weet je nou dat hij homo is? En dan nog, waarom zo achtelijk en compleet negeren? Typisch iets voor Nederlanders om zo te reageren.. Niet ervoor open staan om een paar vriendelijke woorden te zeggen. Veel Nederlanders zijn denk gewoon asociaal.
Als je geen behoefte hebt om met iemand om te gaan heb je daar goed recht toe. En even compleet serieus, hoeveel moet ik me aantrekken van het feit dat een "expert" NL een kutland vind, wat een kansloos gedoe. Weet zelf ook wel dat NL op veel fronten kut is
De TS heeft geen behoefte aan die kerel, jammer dan, klaar. Kan niet met iedereen grote maatjes worden, al ben ik zelf wel van het praat maar met jan en alleman en als je ergens niet van gediend bent zeg het even, i.p.v. krop het op en kom klagen op een bodybuild forum, maar goed.
Je kunt het niet iedereen naar zijn/haar zin maken in de wereld, die dude leeft ook al langer dan vandaag en heeft dat zelf ook wel door. Vind het zelf aanstellerij, zijn genoeg mensen die je aankijken de hele dag, je traint en je valt op. Let's face it, genoeg mensen doen het daar ook om, kijk maar hoeveel mensen met een wifebeater lopen. Als je moeilijk gaat doen als mensen naar je kijken moet je gewoon te raden gaan of je wel lekker in je vel zit en waarom je er zo'n probleem van maakt.
Als het erop aan komt kun je hem altijd nog verbouwen wanneer hij iets ongepast doet. Gebeurd dat, 99,99% zeker van niet maar who knows.
Succes met je nieuwe gay best friend forever
P.s. vind homo's zelf ook maar smerig, net als dat ik enorm vette mensen smerig vind of mensen die stinken, zweten en wat dan ook voor iets wat gewoon ranzig is. Is het disciminatie, vast wel, maar het is vooral gewoon niet mijn ding. Ken ik homo's, ja een paar zelfs, behandel ik ze anders ja, ben ik onaardig tegen ze NEE.Last edited by Yawgmoth; 13-07-2010, 12:58.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: