Originally posted by Training Niels
View Post
probleem met buik
Collapse
X
-
Originally posted by Training Niels View Postniet zo heel veel eigenlijk alleen sperzie bonen 1 keer in de week dat komt omdat ik niet zoveel groentes lust.
Als je zo gaat beginnen zul je niks bereiken rondom bodybuilding, dus vraag jezelf eens af of je het ervoor over hebt.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
wat heeft iedereen toch bang om een penske te krijge, so what ik heb een penske als ik zit. Als ik aan mn cut begin zal het wel verdwijnen. Het hele idee van bulken is dat je lichaam de tekorten pakt van het voedsel en niet van je spieren. Anders kan je nooit groeien. Het is niet zo dat je plots moddervet wordt zeker niet. ach ja ik ga even eten yum yum yum yum ^^The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Originally posted by ironbrotherhood View Postwat heeft iedereen toch bang om een penske te krijge, so what ik heb een penske als ik zit. Als ik aan mn cut begin zal het wel verdwijnen. Het hele idee van bulken is dat je lichaam de tekorten pakt van het voedsel en niet van je spieren. Anders kan je nooit groeien. Het is niet zo dat je plots moddervet wordt zeker niet. ach ja ik ga even eten yum yum yum yum ^^
Dus hier 2 opties voor je;
1) Je gaat cutten, weegt weer 55 kg en bent een skinny son of a bitch waar de ribben van uitsteken en de chicks van weg lopen.
2) Je gaat bulken, zorgt dat je wat massa krijgt (zodat er volgende keer wat massa OVERBLIJFT na het cutten) en volgend jaar cutten. Daarna ben je een echte chickmagnet, promise.Dumbells build a bigger chest
Comment
-
ok groentes ga ik eten noten ga ik ook eten de enige die we nu in huis hebben zijn pistache noten ik weet niet of dat goed is maar pindakaas krijg ik echt mijn strot niet door als ik dat eet hang erna zeker boven de wc. en bruin brood zal ik ook wel gaan eten. maar ja ben pas 14 heb net zomervakantie(veel tijd om te trainen) maar het is niet zo dat ik nu in ene kan gaan hardcore bodybuilden want dat is niet goed voor me
groei toch?Last edited by Training Niels; 05-07-2010, 16:23.BP 4x100 SQ10x100 DL12x100
Comment
-
Wat betreft die pistache noten:
Originally posted by maxime View PostAlleen pistache noten zijn volgens mij niet zo goed voor je, teveel slechte vetten dacht ik.Dumbells build a bigger chest
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostJe weegt fucking 54 kg... BULKEN, BULKEN en nog eens BULKEN. Je hebt bijna geen massa, dus om te gaan cutten is helemaal belachelijk aangezien er dan nòg minder overblijft.
Misschien bot gezegd, maar je zult echt moeten gaan vreten. Cutten met 54kg is natuurlijk no fucking way. Chicks houden niet van botten met sixpacks.
jij moet wel vrijgezel zijn om zulke domme uitspraken maakt geen fuck uit ouwe toen ik 50 kg woog had ik een lekker wijf en die heb ik nog steeds
Comment
-
Originally posted by skitzo6 View Postjij moet wel vrijgezel zijn om zulke domme uitspraken maakt geen fuck uit ouwe toen ik 50 kg woog had ik een lekker wijf en die heb ik nog steeds
And don't worry, I'm a chick magnet.
Dumbells build a bigger chest
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: