Groei blijft op zich wachten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groei blijft op zich wachten

Hoi,
    Ik ben nu 6 maanden intensiever beginnen trainen 5 dagen op de week. Per dag train ik 2 spiergroepen 1 kleine en 1 grote.
    De grote doe ik 4 tot 5 verschillende oefeningen met herhalingen van 8. Per week train ik dus 1x elke spiergroep.
    In februari heb ik een kuur gedaan Dianabol + Boldebal van 8 weken. Direct daarna en nu nog bezig dus een Kuur Testo + Deca. Nu nog 3 weken en dan plan ik effe een stop in van toch een maand en dan zou ik Winstrol + Glemb.
    Ik neem er ook nog Whey shakes bij en Amino's ( merk : Performance )
    Tot zover mijn history, ik ben wel wat gegroeid sindsdien maar zeker niet erg veel. Een echt eetschema volg ik nog niet ik let wel op wat ik eet veel tonijn, bruin brood, pasta, kwark etc... eet geen vettige dingen.
    Iemand enige tips. btw Ik ben van Belgie ( oost Vlaanderen ) mocht er misschien iemand bij zijn die een begeleider ofzo kent mag je mij dat altijd laten weten .
    thx

misschien dat je even wilt vermelden met wat voor hoeveelheden je al gekuurd hebt en wat je nu precies aan het doen bent.

hoeveel deca en test neem je op het moment?

en schrijf eens op wat je gemiddeld per dag eet....

dan kunnen we je beter helpen namelijk.

greetz

Comment

dus je hebt in februarie 8 weken dboll + boldebal (equipose) gedaan? en direct daarna testo + deca? dan ligt je eigen produktie nu wel langzamerhand plat. ik zou straks toch ff wat langer als 4 weken rust nemen en goed nakuren. daaarna pas de winstrol + clen.

4 weken rust, dan is de deca + test net uitgwerkt namelijk en je eigen produktie nog op 0 en dan wil jij al weer beginnen, op deze manier haal je geen winst meer, en zal je harder terugvallen als je stopt.

en zoals kanarie al zei : post je voedingsschema eens. en welke hoeveelheden e gekuurd hebt, dan kunnen we je beter helpen

Comment

Van een kuur dianabol en equipose moet je nu toch al een kilo of 6-7 kunnen bijkomen, en zoals jack aangeeft ligt nu je eigen systeem volledig plat, je moet minstens de duur van een kuur stoppen, 8weken kuren 8weken wachten maar zeker niet direct terug gaan kuren, dit is om problemen vragen

grtz
        stil growing

Comment

Hoi, alvast bedankt voor de reactie. Zoals je kan zien ben ik nog beginner op voedingsschema's en kuren.
          Dus mijn vorige kuren waren :
          boldebal 8 weken 50mg + Dianabol 8 weken ( 2-4-6-8-8-6-4-2 )
          week 9 tot op heden Test tex 200mg+Durabolin deca 200mg.
          Per dag neem ik nog eens 9tabs Amino ( Performance ) en 4 x 50 gr Massgainer shake ( Performance ).
          Mijn voeding :
          s'morgens ( 6 uur ) 1 shake met banaan - 3 Amino's - kom Special K
          10 uur : 200 gr Qwark - s middags tonijn met groeten+ appel
          14 uur : nog es 200 gr Qwark + een stuk fruit
          16 uur : Shake + 3 amino
          17 uur : knacke broodjemet platte kaas/Of warme vetarme maaltijd ( pasta/rijst met kip of tonijn ) + 3 amino's
          18u trainen
          20 uur : 3 amino + shake + 2 rijstkoeken

Dat is zowat bij benadering mijn voedingsschema, durf daar wel al eens een koeksken of iets dergelijks tussen eten hoor
          :-).

Dus wat denken jullie dat nu het beste is als mijn kuur Deca en testo gedaan is.
          btw : zoals alle verhalen van testo, zou je met broek vol goesting moeten lopen. Is dus bij mij totaal het geval nie he, integendeel zelfs. Wil dat iets zeggen ?

Comment

Ah ja, vergeten vermelden.
            Ik woog 72kg toen ik begon aan de kuur. Nu weeg ik er een 80. Maar moet wel zeggen dat ik zeker niet droog sta. Daar zouden gerust enkele kilo's afkunnen. Dus 6 a 7kg spierwinst. Dat denk ik niet ik denk dat 3kg wel de max zal zijn die ik bijgewonnen heb. wat ik wel weinig vind.

Comment

Voedingsschema vindt ik persoonlijk iets te weining,tussen 6 en 10u s morgens liggen 4u dat je niks eet, tussen 10 en 14u eet je ook niets, dat zijn ook terug vier uren, dat is een totaal van 8uren dat je niks eet, wanneer je niks meer kan eten neem dan een weight gainer maar probeer toch te streven naar vast voedel. Na de training zie ik ook geen koolhydraten staan, heel belangrijk na de training direct koolhydraten nemen en een uur erna een eiwitshake. Idd van test moet je een broek vol goesting hebben, in mijn test kuur kwam ik speciaal van het werk naar huis om ..... .Maar hoelang ben je al bezig met de test die begint pas aan te slaan in week 4 ofzo. Als je aan het kuren bent moet je eten eten en nog eens eten dat daar een beetje vet bijkomt is geen erg die train je er achteraf terug van af.

grtz
              stil growing

Comment

Dus,mss domme vraag he.
                wat voor koolhydraten neem je best in na een training, sportdranken of vaste voeding, wat raad jij aan qua vaste voeding voor optimale koolhydraat rijke voeding.
                Ik ben nu aan de 4de week test bezig.

Comment

Weten jullie mss, waar ik een voedingsschema op maat kan laten berekenen ?

Comment

Best is sportdranken deze worden sneller opgenomen dan vast voedsel,voedingsschema op maat maken is geen enkel probleem , je hebt hier toch al aanwijzingen gekregen je moet die gewoon zelf opvullen met voedsel dat je graag eet. Begin s morgens met koolhyraten en bouw die geleidelijk af naarmate het later wordt (dwz, geen of bijna geen koolhydraten voor dat je gaat slapen), probeer elke 2u- 2,5u iets te eten , probeer hier telkens eiwitten bij te nemen, zodat je op het einde van de dag op 3-3,5gram per kilo lichaamsgewicht komt.Dit is het zo , als je nog vragen hebt horen we het wel

grtz
                    stil growing

Comment

Ok bedankt daarmee kan ik mij nu toch al een beetje een voedingschema maken.
                      Nog een vraagje : Wat zou ik best nemen al nakuur ? binnen 3 tal weken dus, en in welke doseringen stellen jullie voor of hebben jullie ervaring.

thx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X