Originally posted by Unexist
View Post
Bier schadelijk op trainingsdag?
Collapse
X
-
1. Lees in dit topic de nadelen van alcohol consumptie
2. Bekijk eens kritisch wat je doel is op BB-gebied
3. Bepaal of je het waard vind om bier te laten staan
4. Ga verder met leven
99% procent van de leden hier heeft geen serieuze BB ambities. Voor dit deel is het ook niet heel interessant om je alcoholconsumptie hier op aan te passen.
Het gaat tenslotte om jezelf, of denk je serieus dat het iemand anders ook maar ene fuck kan schelen wat jij doet met je lichaam?19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
-
@unexist: Je kan heel makkelijk in een studentenvereniging gaan en niet drinken. je legt gewoon uit dat je vrij serieus bezig bent met sport, en dat veel alcohol je sportdoelen in de weg zit. Je drinkt dan geen of gewoon 1-2 biertjes en de rest van de avond neem je dan gewoon lekker een chocomel of een glaasje cola zero (als je in de cut zit). niemand die er een probleem van zal maken.
als ik altijd maar ja zou zeggen tegen alles wat ik aangeboden krijg. dan zou ik elke week taart eten, elke dag koek of snoep, en ik zou regelamtig alcohol drinken en roken. Het is afhankelijk van hoe sterk jouw persoonlijkheid is, hoe je hiermee omgaat.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Unexist View PostMeeloperij kan je het wel noemen ja, maar zorg jij maar eens dat wanneer je bij een studentenvereniging zit nee te zeggen tegen alcohol. Gaat gewoon niet doordat je het keer op keer in je klauwen gedrukt krijgt. Nou kan je zeggen ga dan niet bij een vereniging, maar het is wel gewoon super gezellig.
Comment
-
@ Falstyr, je hebt het over flavonen, dat is toch in de zin van flavonoiden? Ik heb laatst opgezocht waar dat allemaal in zit en dat zit dus onder andere in rode wijn, maar ook in veel soorten thee, koolsoorten en groentes. Dus voor de flavonoiden zou je dan toch veel beter thee kunnen drinken? of zit er nog een verschil in qua soort?
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostGeen vergelijking gast. Sigarettenrook is niet direct negatief voor spiergroei, alcohol verneukt je proteinesynthese en daarnaast is het ook nog eens test-verlagend.
mijn vergelijking sloeg ook helemaal niet op het negatieve effect van spiergroei.
Ik maak een vergelijking dat roken schadelijk voor de gezondheid is, net zoals bier schadenlijk voor de spiergroei kan zijn.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by STED View Post@ Falstyr, je hebt het over flavonen, dat is toch in de zin van flavonoiden? Ik heb laatst opgezocht waar dat allemaal in zit en dat zit dus onder andere in rode wijn, maar ook in veel soorten thee, koolsoorten en groentes. Dus voor de flavonoiden zou je dan toch veel beter thee kunnen drinken? of zit er nog een verschil in qua soort?
Comment
-
Alcohol zorgt voor een meer vrouwelijke vetverdeling bij de man. Mannen die overdadig veel bier drinken krijgen daardoor niet enkel een bierbuik (het vet concentreert zich extra op de buik) maar ook meer borstvorming (borsten bestaan voornamelijk uit vet, met een tepel er op). Een paar pinten zorgen niet voor dit effect, maar het doet inderdaad je training teniet.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...18 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: