Bier schadelijk op trainingsdag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Unexist View Post
    Dan ben ik triest en mentaal zwak.

Ik geniet wel van het leven en dat is waar het om draait
    Ja je kan alleen maar van het leven genieten als je alcohol zuipt. lulhannes. om van het leven te genieten komt er wel meer bij kijken dan alleen maar lam zuipen als een stel primitieve apen

Comment

Primitief? Nee

Apen? Ja.
      Waarom zou de levensstijl die jij volgt zoveel beter zijn falstyr?
      Still shrinking.

Comment

1. Lees in dit topic de nadelen van alcohol consumptie
        2. Bekijk eens kritisch wat je doel is op BB-gebied
        3. Bepaal of je het waard vind om bier te laten staan
        4. Ga verder met leven

99% procent van de leden hier heeft geen serieuze BB ambities. Voor dit deel is het ook niet heel interessant om je alcoholconsumptie hier op aan te passen.

Het gaat tenslotte om jezelf, of denk je serieus dat het iemand anders ook maar ene fuck kan schelen wat jij doet met je lichaam?
        19j - 1.96m - 105kg
        Train harder, grow faster

Comment

@unexist: Je kan heel makkelijk in een studentenvereniging gaan en niet drinken. je legt gewoon uit dat je vrij serieus bezig bent met sport, en dat veel alcohol je sportdoelen in de weg zit. Je drinkt dan geen of gewoon 1-2 biertjes en de rest van de avond neem je dan gewoon lekker een chocomel of een glaasje cola zero (als je in de cut zit). niemand die er een probleem van zal maken.

als ik altijd maar ja zou zeggen tegen alles wat ik aangeboden krijg. dan zou ik elke week taart eten, elke dag koek of snoep, en ik zou regelamtig alcohol drinken en roken. Het is afhankelijk van hoe sterk jouw persoonlijkheid is, hoe je hiermee omgaat.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Alcohol gewoon wegschrappen, nooit drinken die troep!
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Unexist View Post
              Meeloperij kan je het wel noemen ja, maar zorg jij maar eens dat wanneer je bij een studentenvereniging zit nee te zeggen tegen alcohol. Gaat gewoon niet doordat je het keer op keer in je klauwen gedrukt krijgt. Nou kan je zeggen ga dan niet bij een vereniging, maar het is wel gewoon super gezellig.
              dude dat is fokking onzin, ik ben ook lid van een studenten vereniging, roeiclub weliswaar en ja er zijn veel mensen die zich helemaal de kanker inzuipen iedere avond en ja ik zeg niet dat die er niet zijn maar je kan het best bij 2/3 bier op een avond houden. ik doe dit de laatste tijd ook welleens eens per week en nee ik drink niet om het drinken maar omdat het lekker is, daar zit het verschil denk ik wat iemand pathetisch maakt wat betreft alcohol consumptie. En waar kom je voor om te studeren a priori voor je studie of voor het zuipen ik denk dat studeren niet zal gaan als je iedere dag +8 bier drinkt,

Comment

@ Falstyr, je hebt het over flavonen, dat is toch in de zin van flavonoiden? Ik heb laatst opgezocht waar dat allemaal in zit en dat zit dus onder andere in rode wijn, maar ook in veel soorten thee, koolsoorten en groentes. Dus voor de flavonoiden zou je dan toch veel beter thee kunnen drinken? of zit er nog een verschil in qua soort?

Comment

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                    Geen vergelijking gast. Sigarettenrook is niet direct negatief voor spiergroei, alcohol verneukt je proteinesynthese en daarnaast is het ook nog eens test-verlagend.
                    haha, ronduit lachwekkend dit
                    mijn vergelijking sloeg ook helemaal niet op het negatieve effect van spiergroei.
                    Ik maak een vergelijking dat roken schadelijk voor de gezondheid is, net zoals bier schadenlijk voor de spiergroei kan zijn.
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Laatst avondje wezen clubben, heb vroeger nooit zo genoten van bier als nu van mijn lichaam.
                      Ssssmoking

Comment

Originally posted by STED View Post
                        @ Falstyr, je hebt het over flavonen, dat is toch in de zin van flavonoiden? Ik heb laatst opgezocht waar dat allemaal in zit en dat zit dus onder andere in rode wijn, maar ook in veel soorten thee, koolsoorten en groentes. Dus voor de flavonoiden zou je dan toch veel beter thee kunnen drinken? of zit er nog een verschil in qua soort?
                        er zijn altijd betere alternatieven. maar als je per se alcohol wilt zijn dat wat ik eerder noemde de minst slechte die je kan nemen.

Comment

ah zo. Maar zit er nog verschil in soorten flavonoiden qua werking? want ik las laatst dat er meerdere soorten zijn. Zo zit er 1 soort in thee en de ander juist in kool ofzo.

Comment

geen idee. zoveel weet ik er zelf ook nog niet van.

Comment

Alcohol zorgt voor een meer vrouwelijke vetverdeling bij de man. Mannen die overdadig veel bier drinken krijgen daardoor niet enkel een bierbuik (het vet concentreert zich extra op de buik) maar ook meer borstvorming (borsten bestaan voornamelijk uit vet, met een tepel er op). Een paar pinten zorgen niet voor dit effect, maar het doet inderdaad je training teniet.

Comment

Ach de één spuit een hoop roids naar binnen,de andere drinkt alcohol en nog een andere smijt er wat drugs doorheen.Iedereen zijn plezier toch...Al zou ik het niet allemaal tegelijk doen
                                Fuck ordinary,be legendary

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X