Soorten Borstspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hehe, je zit er wel erg mee of niet? Neem t niet zo persoonlijk op joh.. vindt je alleen maar een clown. Ik probeer ook niet hardcore over te komen, doe gewoon me ding en probeer hier en daar goed(bedoeld) advies te geven en zelf veel bij te leren. Maar jij als oud-spammer komt elke keer met opmerkingen die geen enkele toevoeging hebben, en schreeuwt alleen maar lees sticky en dat soort standaard. Heb je nog geen een keer goed advies zien geven en elke reactie van je bevat die toon dat alsof je alles weet.
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Fitness, vorige week woog je nog 75 kilo en aangezien je 2 kilo was afgevallen door griep hoor dan je 73 kilo te wegen Ben je soms vergeten om het lood uit je broekzakken te halen

Comment

Originally posted by brainiac View Post
        ik vind jou echt de clown van bodynet, loopt altijd als een debiel te praten en voeg niks nuttigs toe. Praat alsof je altijd alles weet, terwijl je waarschijnlijk gewoon een 60kilo-wegende jochie bent die af en toe in de gym te vinden is met zn moat'n en geen enkel verstand van bodybuilding heeft. Dus probeer alsjeblieft niet elke keer zo wijs en hardcore over te komen als je dat niet bent. Gooi je hoofd is weg
        hehe,

OT: met krachttraining krijg je toch ook spiermassa gewoon traine tot je bij neer valt

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
          Fitness, vorige week woog je nog 75 kilo en aangezien je 2 kilo was afgevallen door griep hoor dan je 73 kilo te wegen Ben je soms vergeten om het lood uit je broekzakken te halen
          Haha je hebt het gevonden, ik was ook al even aan het kijken wat fm woog de afgelopen weken, maar kon het niet vinden, kon me ook niet voorstellen dat hij 80 weegt en ik kon me wel voorstellen dat hij weer eens niet de waarheid sprak.

Comment

''op internet is iedereen een held''

quote van Kojak van 6 juni 2006.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
              @Brainiac, als er constand van die vragen gesteld worden die je meestal met behulp van de sticky's kan beantwoorden word je toch ook geïrriteerd als je dat leest.
              Als TS een schema had, hoefde hij zijn vraag niet te stellen.

Misschien moest je de post van TS nog eens doorlezen?
              Staat er ergens in dat hij de vraag aan jou stelt? Dus waarom moet dan jij geirriteerd zijn vanwege "weer" een vraag waarop je het antwoord in de sticky's(niet) kan vinden?

Verder kan ik in de post niet ontdekken of hij wel of net een schema heeft, bovendien is dat totaal niet relevant. Het ligt niet in lijn met wat hij vraagt.

Denk ook niet dat er ergens in een sticky zal staan hoe je pec's als van een voetballer kan krijgen.

Je reply's in deze draad zijn verder ongepast en ongemanierd.
              Daarnaast doe je alsof je alles zo goed en beter weet dan wie ook, terwijl je enkele maanden geleden nog amper enkele namen van oefeningen kende, omdat je nog maar net begonnen bent.

Even wat citaten van vrij kort geleden(maart2010)
              Hallo iedereen,
              ik ben Bas, ik heb al een tijdje problemen gehad om een topic te starten dus ik kon me niet fatsoenlijk voorstellen.

Ik Train nu ongeveer een jaar, (eerst thuis, nu ook al twee maanden bij een fitnesscentrum).
              Ik ben 15 jaar, weeg 65Kg, En ben 1.80m lang.

ik train 3x per week full body,

ik ben niet zo goed met al die namen van oefeningen.
              Graag wat tips of opmerkingen, alvast bedankt
              k ben eigenlijk meer opzoek naar een schema wat bij me past,
              benen doe ik al met wielrennen, miss zijn er nog betere opties voor de benen?
              Dus je trainde fullbody, zonder je benen??

Dus hoezo irritante vragen stellen of topics openen? Jij bent er mee begonnen toch?

En nu al 80kilo? Dan is de helft daarvan vet!
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Offtopic: GENIAAAL topic.
                Dit is echt humor

Comment

Comment

.....

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Misschien moest je de post van TS nog eens doorlezen?
                      Staat er ergens in dat hij de vraag aan jou stelt? Dus waarom moet dan jij geirriteerd zijn vanwege "weer" een vraag waarop je het antwoord in de sticky's(niet) kan vinden? hij vraagt de vraag aan iedereen, dus ook aan mij.

Verder kan ik in de post niet ontdekken of hij wel of net een schema heeft, bovendien is dat totaal niet relevant. Het ligt niet in lijn met wat hij vraagt.
                      klopt.
                      Denk ook niet dat er ergens in een sticky zal staan hoe je pec's als van een voetballer kan krijgen.als hij niet weet hoe hij zijn borst kan trainen, zeg ik bankdrukken, dat doet die voetballer vast en zeker ook.

Je reply's in deze draad zijn verder ongepast en ongemanierd.
                      Daarnaast doe je alsof je alles zo goed en beter weet dan wie ook, terwijl je enkele maanden geleden nog amper enkele namen van oefeningen kende, omdat je nog maar net begonnen bent.
                      mijn excuses.

Even wat citaten van vrij kort geleden(maart2010) 7 maanden is zo kort niet.

Dus je trainde fullbody, zonder je benen?? heb ik gedaan, heb daarna jullie adviezen opgevolgd.

Dus hoezo irritante vragen stellen of topics openen? Jij bent er mee begonnen toch?
                      En nu al 80kilo? Dan is de helft daarvan vet! 7 maanden tijd, van 65kg naar 75-76kg (waarvan er 2 weg zijn door de griep) de helft vet?, yeah right...
                      80kg klopt indd niet, maar zit in de buurt en het boeit geen kloot.
                      Maar als ik kijk naar dit soort vragen die meestal van Tepper zouden komen raak ik enorm geirriteerd, daar zal ik aan moeten werken...

Comment

80kg klopt indd niet, maar zit in de buurt en het boeit geen kloot.
                        Maar als ik kijk naar dit soort vragen die meestal van Tepper zouden komen raak ik enorm geirriteerd, daar zal ik aan moeten werken...

Het is je bij deze vergeven, maar volgende keer gewoon slikken dat er weer een vraag staat....pff de zoveelste keer.
                        Je moet er niet aan werken, maar gewoon dan die vragen negeren of een goede reply neerzetten..
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Het is je bij deze vergeven, maar volgende keer gewoon slikken dat er weer een vraag staat....pff de zoveelste keer.
                          Je moet er niet aan werken, maar gewoon dan die vragen negeren of een goede reply neerzetten..
                          okey.

Comment

tja... er is natuurlijk geen excuus voor lomp reageren. Wel goed dat je je excuus aanbiedt trouwens

Maar het is inderdaad wel een van die vragen die tot treurends toe vaak gevraagd wordt.
                            Dus ik kan me enige irritatie voorstellen.

Het is dan de kunst om of... gewoon niet te reageren, of om toch vriendelijk/hulpzaam te reageren.

Misschien dat er een topic kan komen met veelgestelde vragen ofzo. Met al dit soort vragen erin.
                            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                              ik vind jou echt de clown van bodynet, loopt altijd als een debiel te praten en voeg niks nuttigs toe. Praat alsof je altijd alles weet, terwijl je waarschijnlijk gewoon een 60kilo-wegende jochie bent die af en toe in de gym te vinden is met zn moat'n en geen enkel verstand van bodybuilding heeft. Dus probeer alsjeblieft niet elke keer zo wijs en hardcore over te komen als je dat niet bent. Gooi je hoofd is weg
                              Hulde voor deze man.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Excuses heb ik vaker gehoord van FM, en de hele tijd excuses aanbieden werkt natuurlijk ook niet he FM. Komt niet echt geloofwaardig over als je voor alles maar excuses aanbiedt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X