Vrij nieuw met fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vrij nieuw met fitness

Hallo ik heb me vandaag ingeschreven op deze website en ik heb een paar vraagjes.

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Mike en ik ben 1,88 lang en weeg 78 kilo. Ik heb een tijd gethaibokst maar kreeg last ven de ziekte van Lhyme. (veel mensen weten niet wat gevolgen daarvan zijn maar bij mij was het vooral erg moe, slechte weerstand en reumatische klachten)

Ik ben gestopt en sinds 4 maanden fitness ik 3x per week samen met mijn broer. Waar ik geen last heb van de klachten in mijn knieën.

Ik was erg mager en weegde 4 maanden terug 70 kilo. Ik ben door fitness op een vreemde manier 8 kilo aangekomen misschien wel door groei ofzo. Maar wat zou een beetje ideaal eten maar toch gewoon vrij normaal zijn? Mijn broer vertelde me als ik voor naar bed ging lekker veel at ook wel zou helpen.

Ik ben vrij tevreden hoe het nu gaat maar tips zijn welkom, ik begon 7,5 bankdrukken en zit nu op 15. (per kant) Ik hoor veel mensen zeggen ik doe 70 kilo maar vind ik weinig enzo. Maar ik vind dat raar want mijn broer fitnesst al 3 jaar en hij drukt bijna 30 kilo per kant. En hij is erg gespierd.

Alvast bedankt voor de mensen die dit lezen en groetjes!

Je broer is al 3 jaar bezig en drukt in totaal zo'n 70 á 80 kilo? Niet flauw bedoeld maar dat is echt een slecht resultaat.

Lees de stickies eens. Let speciaal op voeding. Je bent al mooi aangekomen, maar dat zal snel stoppen indien je voeding hetzelfde blijft. Verder zou ik gewoon veeel harder trainen. Als ex-thaibokser zijnde verwacht ik eig een veel hoger gewicht bij het bankdrukken.
    Overige tips zullen er denk ik niet veel zijn. je verteld niet wat je eet, hoe je traint, etc dus niemand weet wat er beter kan.

Comment

+3 knabbelnoot

Ik ben vrij tevreden hoe het nu gaat maar tips zijn welkom, ik begon 7,5 bankdrukken en zit nu op 15. (per kant) Ik hoor veel mensen zeggen ik doe 70 kilo maar vind ik weinig enzo. Maar ik vind dat raar want mijn broer fitnesst al 3 jaar en hij drukt bijna 30 kilo per kant. En hij is erg gespierd.

Dat is weinig, ik doe 65 kilo en ben 17 jaar, half jaar bezig. maar k weet waar je op doelt.

Comment

Ow kut ik lulde maar wat uit mn nek mn broer doed 100 kilo, maar ik druk wel 15 per kant en mijn eetgedrag is dit ongeveer

half 8 - 1 beschuit en thee (ik moet iets anders proberen denk ik)
        10 uur - kadet met kipfilet en drinkyoghurt
        12 uur - 2 kadetten met kipfilet en drinkyoghurt
        15 uur - kadet met kipfilet en drinkyoghurt
        18 uur - een warme maaltijd verschilt van rijst/bami of pasta of soms groente met vlees. en een toetje van vla of kwark.
        21 uur - een hamburger of broodje döner of gewoon 2 boterhammen.

Kunnen jullie hier wel iets mee?

Zoals ik al zei ben ik 1,88 lang en weeg ik 78 kilo maar ik zat te denken om weightgainer te proberen aangezien ik aan de slanke kant ben, ik fitness 3x per week. (krachttraining vooral)

Dankje alvast!

Comment

kadetten? what's up with that? Gewoon brood eten.
          Hamburger of doner is ook niet echt ideaal.

beschuit en drinkyoghurt moeten er ook uit.

De kipfilet en kwark mogen blijven.
          Fear is the mind killer

Comment

Ik ben zelf ook niet helemaal duidelijk denk ik maar euhm kan je iets duidelijker zijn?

Wat moet er bij bijvoorbeeld en wat beetje te betalen is? :P

Ik wil het eigenlijk allemaal op eigen kracht doen maar een beetje weight gainer kan dat kwaad?

Comment

vergeet weightgainer... gewoon volkorenbrood, brinta, havermout, melk, kwark, kipfilet, tonijn, dat soort dingen.

Lees de stickies. bepaal je onderhoud en stel een eetschema op.
              succes ermee
              Fear is the mind killer

Comment

Haha oké bedankt man sorry ben nieuw dus had nog niet echt gecheckt maar bedankt!

Comment

half 8 - 1 beschuit en thee (ik moet iets anders proberen denk ik) -Veel te weinig, probeer eens brinta, havermout, brood etc.
                  10 uur - kadet met kipfilet en drinkyoghurt
                  15 uur - kadet met kipfilet en drinkyoghurt - blikje tonijn zou hier niet mistaan
                  18 uur - een warme maaltijd verschilt van rijst/bami of pasta of soms groente met vlees. en een toetje van vla of kwark. -kwark alleen als die mager is en veel eiwitten bevat (dus geen danone ofzo) en verschuif het liever na je training mocht als aparte maaltijd.
                  21 uur - een hamburger of broodje döner of gewoon 2 boterhammen. -Probeer met de laatste maaltijd juist vooral veel trage eiwitten te eten zoals magere kwark.

Heb iig wat simpele dingen er bij gezet. Maar je bent er nog lang niet. Begin dus eerst met de stickies te lezen. Kijk wat je behoefte is en maak een schema waarin je ook de voedingsstoffen zet. Dit pas je net zolang aan aan de hand van je doel en je behoefte.

Comment

half 8 - 1 bak havermout pap met suiker (450ml geloof ik)
                    10 uur - 2 kadetten met kipfilet en drinkyoghurt
                    15 uur - 2 kadetten met kipfilet en drinkyoghurt
                    18 uur - een warme maaltijd verschilt van rijst/bami of pasta of soms groente met vlees. en een toetje van vla of kwark.

Dit zou makkelijk mogelijk zijn voor mij, en ziet er al uit als een beginnetje.

Comment

Originally posted by Belore View Post

Ik heb geen flauw idee wat kev waarden zijn.. zou wel handig zijn moest je die erbij vermelden
                      ook lijkt me 3 keer na elkaar het zelfde elke dag.. zou ik niet kunnen in ieder geval. En met kipfilet bedoel jij waarschijnlijk die shizzel uit pakjes, liever gewoon kip bakken en zo eten. Ik zou sowieso kwark eten voor slapen gaan, helpt bij mij zoveel, als ik 1 dag geen kwark eet, verlies ik gemakkelijk 0,5 kg op een dag ofzo :s
                      ik vraag me trouwens af wat je trainingschema is..
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Belore View Post

Ga sticky's lezen, je voeding schema is ruk.
                        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X