Veiligheid fitness?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Veiligheid fitness?

Moet een machiene in de fitness gekeurd worden?
    Ik heb net men kop moeten laten naaien omdat ze een kabel niet goed hadden vast gemaakt...
    Ze zeggen dat ze hiervoor verzekerd zijn... goed ik zit wel met gat in men kop en hersenschudding.

Vraag me nu wel af wat ik moet doen om er wel weer met gerust hart te gaan trainen.
    Kan toch niet alle dagen al de toestellen controleren.

Greetz caliber

Originally posted by caliber View Post
    Moet een machiene in de fitness gekeurd worden?
    Ik heb net men kop moeten laten naaien omdat ze een kabel niet goed hadden vast gemaakt...
    Ze zeggen dat ze hiervoor verzekerd zijn... goed ik zit wel met gat in men kop en hersenschudding.

Vraag me nu wel af wat ik moet doen om er wel weer met gerust hart te gaan trainen.
    Kan toch niet alle dagen al de toestellen controleren.

Greetz caliber
    met lose gewichten trainen(dumbells, barbells etc)
    en partner er bij die je help met de oefeningen ???

Comment

Originally posted by IronWilly View Post
      met lose gewichten trainen(dumbells, barbells etc)
      en partner er bij die je help met de oefeningen ???

Ik weet niet hoe een partner het knappen van een kabel gaat voorkomen...

Comment

Voor zover ik weet hoeven apparaten in de fitness niet te worden gekeurd.
        De eigenaar van de fitness is wel 100% verantwoordelijk als er iets fout gaat, zelfs als hij via je inschrijving de verantwoordelijkheid zou afschuiven.

Je moet er wel van uit mogen gaan, dat een sportschool of fitness eigenaar dagelijks zijn apparaten controleert op gebreken en slijtage.
        Kennelijk heeft hij dit nagelaten en hebben jij en anderen een groot risico gelopen met zelfs nu letsel ten gevolge van nalatigheid van de eigenaar. De eigenaar had dit kunnen en moeten voorkomen.

Je kan de eigenaar een eis voorleggen, alles nalopen en deugdelijk en veilig maken. Maar stap iig naar een letselschade advocaat.....je kan die eis mee laten nemen in je claim. Ik zou claimen, no mercy.!
        Moest ie maar eerder nadenken. Maar denk er wel om, als het slijtage is die niet te zien was, zoals bij afbrekende bouten oid,....dan krijg je ws niets.
        Weet niet welk apparaat het om gaat, maar het kan zeker erg gevaarlijk zijn met sommige apparaten.

Als je gaat claimen dan zal je misschien ergens anders moeten gaan trainen...ligt er aan hoe en of de sportschool of fitness verzekerd is tegen deze dingen.
        succes.
        Maar de combinatie van letsel en een claim laat de mensen meestal wel nadenken over waar ze mee bezig zijn.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by caliber View Post
          Ik weet niet hoe een partner het knappen van een kabel gaat voorkomen...
          dat zeg ik toch met losse gewichten trainen niet met die apparaten

Comment

ja, daarmee help je hem echt. Dus elke sportschool moet nu alle apparaten maar weg doen? denk eens na

Comment

dat zegt hij toch niet?

Comment

@ maartenwaal nee, maar maar hiermee wil sted duidelijk maken dat je niet zomaar die apparaten niet kan gebruiken.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Voor zover ik weet hoeven apparaten in de fitness niet te worden gekeurd.
                  De eigenaar van de fitness is wel 100% verantwoordelijk als er iets fout gaat, zelfs als hij via je inschrijving de verantwoordelijkheid zou afschuiven.

Je moet er wel van uit mogen gaan, dat een sportschool of fitness eigenaar dagelijks zijn apparaten controleert op gebreken en slijtage.
                  Kennelijk heeft hij dit nagelaten en hebben jij en anderen een groot risico gelopen met zelfs nu letsel ten gevolge van nalatigheid van de eigenaar. De eigenaar had dit kunnen en moeten voorkomen.

Je kan de eigenaar een eis voorleggen, alles nalopen en deugdelijk en veilig maken. Maar stap iig naar een letselschade advocaat.....je kan die eis mee laten nemen in je claim. Ik zou claimen, no mercy.!
                  Moest ie maar eerder nadenken. Maar denk er wel om, als het slijtage is die niet te zien was, zoals bij afbrekende bouten oid,....dan krijg je ws niets.
                  Weet niet welk apparaat het om gaat, maar het kan zeker erg gevaarlijk zijn met sommige apparaten.

Als je gaat claimen dan zal je misschien ergens anders moeten gaan trainen...ligt er aan hoe en of de sportschool of fitness verzekerd is tegen deze dingen.
                  succes.
                  Maar de combinatie van letsel en een claim laat de mensen meestal wel nadenken over waar ze mee bezig zijn.
                  Het is gewoon zijn kabels zijn goedkope rommel, en de uiteinden zijn niet geperst maar een gewoon klein klemmetje.
                  Het claimen zou ik niet zozeer doen daar gaat het me niet om, zal wel zeggen dat ie me een korting moet geven ofzo.
                  En zijn verzekering zal men ziekenhuiskosten wel betalen zeker...

Ik wil gewoon beetje weten hoe ik hem kan dwingen goeie veilige kabels te kopen, als blijkt dat hij dit nu nog steeds niet wil doen.
                  trainen moet toch beetje ontspannign zijn en niet stressen dat je weer in het ziekenhuis beland.

Veranderen van fitness gaat ook zomaar niet aangezien ik tekende voor 12 maand.

Grtz caliber

Comment

Het claimen zou ik niet zozeer doen daar gaat het me niet om, zal wel zeggen dat ie me een korting moet geven ofzo.
                    Pas maar op, dadelijk chanteer je hem nog. Zou inderdaad of netjes uitleggen dat je de schade vergoed wilt hebben en dat hij er iets aan moet doen of als dan het probleem niet opgelost is naar een letselschade advocaat gaan.

Comment

Welke apparaat was het eigenlijk?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X