Hallo BN'ers,
even heb ik erover gedacht om na een tijd lang thuis te fitnessen toch naar de sportschool te gaan, alleen als ik voor mezelf de balans op maak zijn er veel meer voor dan nadelen aan een homegym. Nu ik dus geld "bespaar" aan jullie de vraag wat ik voor thuis het beste toe kan voegen.
De dingen die momenteel aanwezig zijn:
- Barbell met in totaal 100kg aan gewichtsschijven
- Bench (verstelbaar om incline oefeningen te doen)
- Peck deck
- Dip mogelijkheden
- Preacher curl bench
- Wide grip pull ups en andere pull up variaties (doe ik buiten in speeltuin)
- EZ Curl bar (zojuist besteld)
Hier kan ik naar mijn idee al met heel wat oefeningen mee uit de voeten maar er zullen vast dingen zijn die handig/ een aanvulling zijn.
Graag jullie tips, ik denk persoonlijk dat een (station met) lat pulldown een aanvulling zou kunnen zijn. Overigens heeft mijn vader gezegd dat zolang het een goed iets is hij het best wil betalen, de ruimte is overigens aanwezig in kelder.
Bij voorbaat dank,
Mvg Len.
even heb ik erover gedacht om na een tijd lang thuis te fitnessen toch naar de sportschool te gaan, alleen als ik voor mezelf de balans op maak zijn er veel meer voor dan nadelen aan een homegym. Nu ik dus geld "bespaar" aan jullie de vraag wat ik voor thuis het beste toe kan voegen.
De dingen die momenteel aanwezig zijn:
- Barbell met in totaal 100kg aan gewichtsschijven
- Bench (verstelbaar om incline oefeningen te doen)
- Peck deck
- Dip mogelijkheden
- Preacher curl bench
- Wide grip pull ups en andere pull up variaties (doe ik buiten in speeltuin)
- EZ Curl bar (zojuist besteld)
Hier kan ik naar mijn idee al met heel wat oefeningen mee uit de voeten maar er zullen vast dingen zijn die handig/ een aanvulling zijn.
Graag jullie tips, ik denk persoonlijk dat een (station met) lat pulldown een aanvulling zou kunnen zijn. Overigens heeft mijn vader gezegd dat zolang het een goed iets is hij het best wil betalen, de ruimte is overigens aanwezig in kelder.
Bij voorbaat dank,
Mvg Len.
Comment