bodybuild wedstrijd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Hij zal er ongetwijfeld net zo hard voor moeten werken als een naturel bb.

Maar ik ben het met je eens dat het een laffe actie is.
    Dat zeg ik ook niet. In een eerder commentaar heb ik ook gezegd dat als je gebruikt, je jezelf nog steeds de neten moet werken. Ik ben ook niet zo naïef om te denken dat je spuit en dan vanzelf spieren krijgt. Da's gewoon onzin.

Het gaat mij om als gebruiker op een naturel podium te gaan staan. Dat vind ik niet kunnen....da's al.

Comment

Mag dan "laf" zijn, maar heeft geen zin tegen Koen te zeuren. Ga dan op een wedstrijd mensen lastig vallen die niet natural tussen naturel gasten staan. Dat gebeurd meer dan je denkt. Zou me verbazen als er echte naturals op het podium staan...ze hebben allemaal wel een anavar of winstrol gebruikt als het niet meer is. En dan kan het geruist 5 jaar terug zijn en dat alle sporen uit het lichaam verdwenen zijn, maar dat maakt niks uit.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
        Wees een echte kerol en doe gewoon mee met een wedstrijd die niet het predikaat "naturel" heeft.

Waarom niet?

Noem er eens 1 ?

De YBF waar hij zal gaan meedoen is ws indeling op fysiek, dus....zegt genoeg.
        Je staat niet als gebruiker tussen ecto naturelletjes.
        Je moet je wel degelijk meten met grote jongens, iig met jongens van hetzelfde fysieke formaat.
        YBF is daarmee begonnen, mede vanwege het hypocriete gedoe rond AAS gebruik, maar ook vanwege de vaak grote verschillen tussen de gebruiker en de naturel.

Zelfs op de meeste C wedstrijden is geen naturel meer te vinden, dus waar hebben we het over. Denk nu maar niet dat hij de grootste zal zijn bij de Artemis, grote kans dat ts ook bij de kleintjes hoort in de C wedstrijd.....

Er komt wel een geheel nieuwe instap klasse, D wedstrijd(Flex-Cup), dus geen YBF, daar ga je het niet voor elkaar krijgen als gebruiker.

Kortom, de discussie hierover is nutteloos, voegt niets toe en vervuilt alleen maar het topic van TS.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik zou van de NBBF niet willen zeggen dat haar wedstrijden het predikaat "naturel" hebben.
          In ieder geval niet in de mate waarin de YBF dat doet en haar wedstrijden mee promoot.

Of je nu wel of niet gebruikt, dat is de discussie niet. Je gaat in op punten waar we hetzelfde over denken. Dat is niet nuttig.

Het twistpunt is juist dat je als gebruiker tussen de naturels staat. Dat bijt elkaar.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X