Thuis fitnessen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thuis fitnessen

Hallo mensen ,

Ik heb een vraagje ,

ik wil binnenkort graag thuis trainen Maar ik wil wel gewoon alle spieren kunnen trainen .

Weten jullie een apparaat , goede kwaliteit en dat alle spieren traint in 1 apparaat , en niet TE duur .

Weten jullie misschien iets ?

Sorry, wat versta je onder "Niet Te duur" verschilt namelijk nogal per persoon?
    Ik denk dat je dan een veel bruikbaarder antwoord zult krijgen.

Comment

Onder de 1000 euro

Comment

geen apparaat, zoek even op BN, dan vind je wat je allemaal nodig hebt.
        in het kort:
        -powerrack
        -barbells/dumbells
        -gewichtschijven

als je in nederland woont moet je gewoon wat tweedehands spullen zoeken, in belgië is het aanbod daarvan niet zo groot jammer genoeg..
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

neem gwn van alles wat, en dan zit je zeker onder de 1000 euro. Wat gewichten, bench pres etc etc

Comment

Daar zou je 't zeker mee moeten redden....train snds een half jaar thuis na zo'n 15 jaar in totaal in de gym te hebben getraind en mijn conclusie is...had ik 't maar eerder gedaan.Ik zie er alleen maar voordelen van in.
            There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

tja lijkt mij ook..

iig powerrack, bankje, barbell en gewichten. Eventueel nog 2 dumbells waar je dezelfde gewichten op kan knallen als op je barbell.
              Ga iig voor 50 mm spul, zonde om te investeren in 30mm en later alles te moeten vervangen.

Als je nog ergens een pullup bar kan hangen oid is ook fijn. Kost ook niet zoveel.
              Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                tja lijkt mij ook..

iig powerrack, bankje, barbell en gewichten. Eventueel nog 2 dumbells waar je dezelfde gewichten op kan knallen als op je barbell.
                Ga iig voor 50 mm spul, zonde om te investeren in 30mm en later alles te moeten vervangen.

Als je nog ergens een pullup bar kan hangen oid is ook fijn. Kost ook niet zoveel.
                Bij de meeste powerracken kan je je wel optrekken
                dus is pullup bar niet nodig.
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

dankje wel voor het advies mensen

Comment

Hier staat denk ik nog wel een hoop nuttige info voor je in . Ook dingen waar je op moet letten bij 2ehands apparaten etc..: Hoe begin ik aan een homegym? - de ultieme beginners sticky!

Comment

Originally posted by Rensko View Post
                      Hier staat denk ik nog wel een hoop nuttige info voor je in . Ook dingen waar je op moet letten bij 2ehands apparaten etc..: Hoe begin ik aan een homegym? - de ultieme beginners sticky!
                      Thanks man , daar heb ik zeker wat aan

Comment

Ik train ook thuis. Ik heb een bench press, leg press, barbells en dumbbells. Daarnaast heb ik een geïmproviseerde pull-up bar. Een steel tussen de kelderdeuropening, ondersteund door 2 ijzeren plaatjes.

Het enige wat nog niet perfect gaat, is het squatten. Ik kan namelijk meer gewicht squatten dan dat ik tot in mijn nek geheven krijg (wat logisch is)... Iemand hier een praktische oplossing voor?

Comment

Originally posted by Bear Grylls View Post
                          Ik train ook thuis. Ik heb een bench press, leg press, barbells en dumbbells. Daarnaast heb ik een geïmproviseerde pull-up bar. Een steel tussen de kelderdeuropening, ondersteund door 2 ijzeren plaatjes.

Het enige wat nog niet perfect gaat, is het squatten. Ik kan namelijk meer gewicht squatten dan dat ik tot in mijn nek geheven krijg (wat logisch is)... Iemand hier een praktische oplossing voor?
                          ....een squatrek kopen
                          Fuck ordinary,be legendary

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X