Mythes van BB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Haerden View Post
    Op jonge leeftijd beginnen met krachttraining zal je groei beïnvloeden:
    1) er heeft nog niemand dit wetenschappelijk bewezen denk ik.
    het is wel wetenschappelijk bewezen dat het goed voor je is(ook op jonge leeftijd)

Dat vrouwen door krachttraining gespierd lichaam krijgen zo als mannen dit krijgen ze pas denk ik na 10jaar strict aan een voeding/trainingsschema en dan nog wordt het niet zoals een getrainde man.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by kojak View Post
      marokanen zijn gevaarlijk
      Tunesier's
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by kojak View Post
        marokanen zijn gevaarlijk
        tazz met fifa ja
        Groeten

Comment

Originally posted by STED View Post
          Ik heb niet veel verstand van roids maar het lijkt mij dat je daar niet de gezondste persoon ter wereld mee word.
          Je kunt sowieso twijfelen aan de gezondheid van ee pro BB`er.
          Als het je om gezondheid te doen is dan kun je bij BB de roids beter laten voor wat het is. Het kunstmatig verhogen van hormoonspiegels brengt gezondheidsrisico`s met zich mee die je met BB zonder AAS niet hebt.
          Steek je AAS gebruik in het gezondheidsoogpunt af tegen roken, drugs, zuipen en een algehele slechte levensstijl (bankhangen en rotzooi vreten en zuipen)....... dan kies ik toch voor AAS. Veel gebruikers redeneren ook zo, ik train hard, eet goed, rust voldoende, rook niet, drink niet, gebruik geen drugs etc etc..... dus kuren is zo slecht nog niet.

AAS gebruik in combinatie met een goede levensstijl en voldoende kennis van de te gebruiken AAS zal in de regel niet zo gek veel gezondheidsproblemen met zich meebrengen. Het zij meer de mensen die maar wat aankloten die voor de problemen zorgen.

Comment

Grootste broodje aap is in mijn optiek dat je niet tegelijk vet kan verliezen en toch spieren kan kweken. Dat kan makkelijk
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
              Grootste broodje aap is in mijn optiek dat je niet tegelijk vet kan verliezen en toch spieren kan kweken. Dat kan makkelijk
              Dat (en meer dingen) komt voort uit interpretatie en associatie.
              Vet verbranden = cutten = dus te weinig eten = is geen groeien.........
              is idd onzin.
              Vet verbranden doe je door te trainen, aerobe training / verhoogde HF en door aanspreken van bepaalde spiervezels die werken op zuurstof en vetzuren als brandstof. Heeft dus niets te maken met hoeveel je eet en dus gelijk ook niet met wel of niet groeien.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik kan er inderdaad niet tegen als mensen zeggen dat als je wheyshakes neemt, je de 'makkelijke weg' neemt en net zo goed anabolen kan nemen...
                Als je ergens niets vanaf weet, HOU DAN JE MUIL DICHT!!!
                zo... dat moest er even uit
                "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Dat (en meer dingen) komt voort uit interpretatie en associatie.
                  Vet verbranden = cutten = dus te weinig eten = is geen groeien.........
                  is idd onzin.
                  Vet verbranden doe je door te trainen, aerobe training / verhoogde HF en door aanspreken van bepaalde spiervezels die werken op zuurstof en vetzuren als brandstof.
                  Daar wil ik aan toevoegen, het herstellen en het groeien van spiervezels en glycogeen vooraden na een training.

Comment

Och ik ken er zoveel:

- Dat je minder reps moet doen om volume te trainen
                    - Dat 1 trainingsschema beter is dan de andere
                    - Dat je whey moet nemen
                    - Dat KT genoeg is om vet te verliezen
                    - Dat het bij cutten beter is om een surplus in kcal te krijgen door minder kcal te consumeren ipv meer te bewegen
                    - Dat AS je niet agressief maakt
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

je kan toch prima vet verliezen met KT? ik ben 9% gedropt afgelopen 3 maanden, nog geen 1 minuut cardio gedaan.

Comment

Dat kan zeker wanneer je er een passend dieet bij hebt. Niet echt een mythe eigenlijk.

Comment

Och ik ken er zoveel:

- Dat je minder reps moet doen om volume te trainen
                          - Dat 1 trainingsschema beter is dan de andere
                          - Dat je whey moet nemen
                          - Dat het bij cutten beter is om een surplus in kcal te krijgen door minder kcal te consumeren ipv meer te bewegen
                          - Dat AS je niet agressief maakt

-Minder reps is minder volume....
                          -Soms zijn andere trainingschema's beter dan andere, maar meestal is wat iemand zelf doet het beste, ook als jouw schema beter is en effectiever is.
                          -Whey moet idd niet, maar werkt wel beter dan wanneer je het niet doet.
                          -KT is idd genoeg om vet te verliezen, bf te verlagen.
                          -Bij cutten is het idd beter om meer te bewegen dan minder/te weinig te eten.
                          -As maakt niet altijd agressief en ook niet alle AS maakt agressief.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by STED View Post
                            je kan toch prima vet verliezen met KT? ik ben 9% gedropt afgelopen 3 maanden, nog geen 1 minuut cardio gedaan.
                            Wacht maar als je ergens in de richting komt van 15%, dan gaat dat stukken moeilijker zonder cardio.
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                              Wacht maar als je ergens in de richting komt van 15%, dan gaat dat stukken moeilijker zonder cardio.
                              Onzin, er zijn genoeg wedstrijd bb die zonder cardio op een laag bf komen te staan.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by marnop View Post
                                -Minder reps is minder volume....
                                -Soms zijn andere trainingschema's beter dan andere, maar meestal is wat iemand zelf doet het beste, ook als jouw schema beter is en effectiever is.
                                -Whey moet idd niet, maar werkt wel beter dan wanneer je het niet doet.
                                -KT is idd genoeg om vet te verliezen, bf te verlagen.
                                -Bij cutten is het idd beter om meer te bewegen dan minder/te weinig te eten.
                                -As maakt niet altijd agressief en ook niet alle AS maakt agressief.
                                1. Minder reps is niet minder volume als je compenseert met meer sets. Waar een bodybuildert 1x8 of 1x15 doet doe ik 5x5 en heb meer volume.
                                2. KT is inderdaad genoeg voor vet verlies. Zelf vaak genoeg gedaan in het verleden.
                                3. AS maakt je niet altijd aggressief. Ik werd er kalmer en aardiger door.

Maar goed Bilo staat bekend om zijn onzin posts. Is meer van het menshealth en we weten wat dat voor onzin is :P

@GIP.
                                Ook onder de 15% kun je nog in vet zakken door KT alleen. Ben zelf tot 12-13% gezakt er mee en leek op dat moment verre van te stagneren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X