Mythes van BB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post

Heb je al eens wat onderzoeken en bewijzen gelezen Bilo?
    Hey marnop,

Laat ik meteen beginnen te zeggen dat ik niet pretendeer dat ik er meer vanaf weet dan jij. Maar ik lees behoorlijk wat ja. Afgelopen week nog Burn the FAt, feed the muscle voor de 2de keer gelezen. Blijft goed boek. Anyway;.daar staat het ook in;..dat voedsel eiwitten genoeg is. Geen whey nodig
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by alexjoppie View Post
      Als dat eens zo was! Dan zou het een stuk gemakkelijker zijn voor ons!
      Haha, als dat je doel is wel maar als ik sommige dames hoor en dan vraag ik doe je keertje met mij mee beginnen ze meteen dat ze niet gespierd willen worden enz.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Foutje Opstal? het kan wel degelijk. Het is niet veel maar het kan.
        are u serious? hoe dan?

ik heb altijd geleerd dat dit niet mogelijk is.
        je lichaam bepaalt waar het vet verdeelt word, hier heb je zelf toch geen invloed op?

behalve liposuctie
        en het schijnt met een medicijn te kunnen AZT, dat het vet in het lichaam herverdeelt.

maar ik denk dat je niet dit bedoelt wel marnop??

Comment

Originally posted by Opstal View Post
          are u serious? hoe dan?
          Are blood flow and lipolysis in subcutaneous adipose tissue influenced by contractions in adjacent muscles in humans?

Bente Stallknecht, Flemming Dela, and Jørn Wulff Helge
          Department of Medical Physiology, The Copenhagen Muscle Research Centre, The Panum Institute, University of Copenhagen, Copenhagen, Denmark
          Submitted 5 May 2006 ; accepted in final form 11 September 2006
          Aerobic exercise increases whole body adipose tissue lipolysis, but is lipolysis higher in subcutaneous adipose tissue (SCAT) adjacent to contracting muscles than in SCAT adjacent to resting muscles? Ten healthy, overnight-fasted males performed one-legged knee extension exercise at 25% of maximal workload (Wmax) for 30 min followed by exercise at 55% Wmax for 120 min with the other leg and finally exercised at 85% Wmax for 30 min with the first leg. Subjects rested for 30 min between exercise periods. Femoral SCAT blood flow was estimated from washout of 133Xe, and lipolysis was calculated from femoral SCAT interstitial and arterial glycerol concentrations and blood flow. In general, blood flow and lipolysis were higher in femoral SCAT adjacent to contracting than adjacent to resting muscle (time 15–30 min; blood flow: 25% Wmax 6.6 ± 1.0 vs. 3.9 ± 0.8 ml·100 g–1·min–1, P < 0.05; 55% Wmax 7.3 ± 0.6 vs. 5.0 ± 0.6 ml·100 g–1·min–1, P < 0.05; 85% Wmax 6.6 ± 1.3 vs. 5.9 ± 0.7 ml·100 g–1·min–1, P > 0.05; lipolysis: 25% Wmax 102 ± 19 vs. 55 ± 14 nmol·100 g–1·min–1, P = 0.06; 55% Wmax 86 ± 11 vs. 50 ± 20 nmol·100 g–1·min–1, P > 0.05; 85% Wmax 88 ± 31 vs. –9 ± 25 nmol·100 g–1·min–1, P < 0.05).

In conclusion, blood flow and lipolysis are generally higher in SCAT adjacent to contracting than adjacent to resting muscle irrespective of exercise intensity. Thus specific exercises can induce "spot lipolysis" in adipose tissue.

link:
          Are blood flow and lipolysis in subcutaneous adipose tissue influenced by contractions in adjacent muscles in humans? ? AJP - Endo
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Bilo View Post
            Hey marnop,

Laat ik meteen beginnen te zeggen dat ik niet pretendeer dat ik er meer vanaf weet dan jij. Maar ik lees behoorlijk wat ja. Afgelopen week nog Burn the FAt, feed the muscle voor de 2de keer gelezen. Blijft goed boek. Anyway;.daar staat het ook in;..dat voedsel eiwitten genoeg is. Geen whey nodig

We hadden het over wat wellicht beter is he......
            Whey is veel goedkoper dan de meeste eiwitbronnen, maar ook beter. Whey kan je gebruiken om je eiwitsynthese flink te verhogen, vetverbranding te stimuleren en te groeien.

Uit diverse onderzoeken is gebleken dat suppletie met whey wel degelijk meer droge spiermassa doet aanzetten en bf beter laag houd dan alleen normale voeding nemen.

Dat je het zonder kan doen is idd correct, maar beter is met whey.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              Haha, als dat je doel is wel maar als ik sommige dames hoor en dan vraag ik doe je keertje met mij mee beginnen ze meteen dat ze niet gespierd willen worden enz.
              De eerste jaren is hard trainen juist perfect voor de mooie vrouwelijke vormen, ookal wordt de bf% vaak stukken lager, ook gaat helaas het vetpercentage van de borsten vaak wat omlaag. Maar met voldoende voeding blijven de borsten erg lang goed in vorm, maar de rest van de mooie vrouwelijke vormen worden beter geaccentueerd en nog mooier dan ze al zijn.

Als er verder lekker fitness gedaan wordt is er niets aan de hand verder, dan blijft de vrouw erg mooi.

Comment

anabole

Comment

ik zou het al moeilijk hebben met een uniforme definitie voor bodybuilding/bodybuilder neer te zetten. Kun je al een pagina vol mee kladden.
                  Last edited by Genjuro; 12-12-2010, 23:31.
                  the one and only tabata overlord

Comment

De eerste jaren is hard trainen juist perfect voor de mooie vrouwelijke vormen, ookal wordt de bf% vaak stukken lager, ook gaat helaas het vetpercentage van de borsten vaak wat omlaag. Maar met voldoende voeding blijven de borsten erg lang goed in vorm, maar de rest van de mooie vrouwelijke vormen worden beter geaccentueerd en nog mooier dan ze al zijn.

Als er verder lekker fitness gedaan wordt is er niets aan de hand verder, dan blijft de vrouw erg mooi.
                    vrouwen en trainen is echt niet relaxed, vrouwen mogen enkel hun kont trainen en verder niks . vrouwens met grote biceps/pecs/lats/triceps/traps zijn allemaal lelijk.

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                      vrouwen en trainen is echt niet relaxed, vrouwen mogen enkel hun kont trainen en verder niks . vrouwens met grote biceps/pecs/lats/triceps/traps zijn allemaal lelijk.

Dus je vindt Jana niet mooi? (nee 't is niet marnop met een pruik op + ik vind dit ook ietsje "TE")
                      Sampleclips -voor de liefhebbers-

YouTube - JANA LINKE-SIPPL www.rippedprincess.com

Comment

Ik zou m'n hond van dat prinsesje aftrappen...maar goed..ieder z'n ding....
                        There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Okee, laat ik zeggen dat dit nou ook mijn ambitie weer niet is...........
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

dit heeft m.i. niets met vrouw zijn/vrouwelijkheid te maken...'n freak...bah!
                            There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

dan heb ik toch mooiere filmpjes in dat filmpjestopic van mij met de mooie vrouwen.

Comment

weinig vrouwelijks meer aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X