Train je liever in je eentje of liever met z'n 2e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Train je liever in je eentje of liever met z'n 2e

Hey!

Vroeg me af wat jullie relax vonden in je 1tje of liever met z'n 2e trainen??

Train nu een halfjaartje alleen omdat mijn trainingsmaatje schouder pijntjes heeft(mietje)Maar vind het best relax ff kut met spotte maar verder wel chill dat kan trainen wanneer ik wil!

Vroeg me af hoe jullie dat ervaren??
    Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
    Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Train liever alleen, op de dag dat borst op 't schema staat is samen fijner vind ik. Dagen waar ik rug/benen etc. doe ga ik liever lekker in mijn eentje. Degene waar ik regelmatig mee ga is somehow alleen geïnterreseert in borst/schouders/armen enzo, dat doe ik graag met hem samen maar de rest liever alleen. Lekker de oefeningen doen die jij wilt en niemand die steeds loopt te whinen om andere dingen, heerlijk
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

trainde vroeger ook met een maatje vond het soms wel fijn je krijgt toch een competitie gevoel, waardoor je gemotiveerd wordt.
      Train nu lekker alleen omdat die koekebakker drank en drugs interessanter vond.
      Beval me best met alleen trainen en ik roep gewoon soms een spotter erbij. En stil is het nooit want heb altijd mijn mp3 speler snoeihard aan

Comment

Train liever alleen, de tijd dat ik in de sportschool heb is even een moment voor mezelf en doe ik mn eigen ding.

Comment

Met zijn 2en is ook wel leuker je kunt elkaar lekker opnaaien en met spotten is dat natuurlijk altijd relaxed,diegene weet altijd of ie moet bijspringen en hoeveel.
          In mijn eentje train ik toch wel meer gefocust en zit meer in mijn training als met maat,als er een spotter nodig is vraag ik gewoon iemand in de zaal en hoop dat ze begrijpen wat er van ze wordt verwacht,dit is altijd maar weer afwachten,kortom voor en nadelen.

Comment

Train nu een jaartje alleen thuis, lekkere harde beats, beetje flexen voor de spiegel tussendoor.
            Nu is mijn broertje ook begonnen, maar geen geouwehoer tussen sets. Ieder zijn eigen training, wel af en toe spotten bij elkaar dmv sets en rust ongelijk leggen.

In die end til je toch alleen het ijzer en gezellig babbelen (tijdens het bijna doodgaan) is het laatste wat ik dan wil.
            Ssssmoking

Comment

.....
              Last edited by Marv; 11-02-2011, 15:16. Reason: dubbelpost
              Ssssmoking

Comment

ik train in een groep met 4 man totaal

Comment

Oftewel Gang bang training!!

Comment

Ik train ook alleen..

Gewoon even moment voor jezelf inderdaad.
                    Vroeger wel eens samen getraind ,maar ik werd gek van de gewichten wissellen tijdens de oefeningen omdat mijn maatje met andere gewichten trainde.

Ook hoef je geen rekening te houden qua tijd en oefeningen.

Comment

Ik train altijd met mijn maat 4 tot 5 keer per week, maar als hij niet kan dan ga ik antuurlijk gewoon zelf.
                      vind het wel handig dat je elkaar op die manier kan motiveren, en af en toe een beetje tegen elkaar kick boxen!

Comment

Het maakt me vrij weinig uit. Als ik ga sporten zijn er vaak wel mensen waarmee ik wat praat e.d., maar samen trainen eigenlijk nooit. Afspreken om te trainen vind ik eigenlijk ook maar kut, dan ben je altijd gebonden.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

probeer altijd samen te trainen. is gezellig, jut mekaar op. en je push elkaar een beetje bevalt me prima...
                          mocht ik allene moeten doe ik het ook gewoon.

Comment

train altijd alleen, helemaal gefocust op mijn training en hou mijn rust ook in control op die manier, dat je niet ineens 4 min staat te lullen met je maat terwijl je eigenlijk 60s rust tussen je sets wil aanhouden.

draai nu al tijdje mee op mijn sportschool dus kom een aantal gasten heel regelmatig tegen en we helpen elkaar allemaal met spotten dus dat is ook gewoon relaxt.

Comment

Ik train met een heel publiek en zij ook natuurlijk. Alleen soms weet je dat of soms niet.
                              Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X