Train je liever in je eentje of liever met z'n 2e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Alleen, af en toe praatje tussendoor met mensen die daar zijn maar mijn training doe ik in mijn eentje.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Liever in m'n eentje, zolang er wel spotters rondlopen.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

ik zou graag met een net zo gemotiveerde maat trainen, helaas heb ik die niet.
        op borstdagen zorg ik wel dat er een spotter is, dan kom ik er ook wel
        BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Op een paar trainingen na mn hele leven alleen getraind. Bevalt me prima. Soms lopen de praatjes met kennissen die je daar tegen komt qua tijd wel eens uit de hand, maar dan kap ik het op een gegeven moment ook echt af. Ik hoef in mn eentje ook met niemand rekening te houden en ik kan me in mn eentje ook prima motiveren om tot het uiterste gaan. Ipod in, en gaan met die banaan.

Comment

Ik train graag samen met iemand die me kan motiveren. Helaas zijn er dat maar weinig, dus train ik vaak alleen.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Train liever alleen, spotters vraag ik gewoon als ik ze nodig heb.
              Verder scheelt het gewoon veel tijd sinds ik niet hoef te wachten op andermans setjes. Heb geen behoefte aan goede gesprekken o.i.d. dat doe ik wel ergens anders.

In de sportschool is het (zoals voor velen) gewoon ff lekker tijd voor mezelf. Blik op oneindig en gaan.
              There are no shortcuts to any place worth going
              178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Ik train het liefste alleen. Dan lekker een muziekje op, lekker hard, en je volledig concentreren op je oefeningen. Spotters oid vraag ik gewoon, dat vinden de meeste toch geen probleem.
                Truthfulness is the new religion.

Comment

ligt eraan... of gip zin heeft om te knallen

Comment

Ik train het liefste met een maat die net sterker is dan ik, Bij gebrek aan betertrain ik nu met iemand die veel minder sterk is. Dus ik ben hem aan het motiveren...
                    Cutting

Comment

• Mijn vrienden sporten op andere plekken dus ben ik alleen, maar ik vind het wel prima zo. Lekekr doen zoals ik het wil en wanneer ik wil. Alleen competitie gevoel zou er wel mooi bij zijn.

Comment

• Originally posted by kneetsgym View Post
                        ligt eraan... of gip zin heeft om te knallen

altijd jonguhhh!!!
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

• Ik train liever in mijn eentje hoef je, je nergens zorgen over te maken, spotters, kan je meestal wel hosselen in de gym
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Ik train zelf ook liever in me eentje, lekker hard de muziek aan. Tijd voor jezelf, en geen geouwehoer in iedergeval tussen de sets door...
                            Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

• licht er maar net aan welke dag,

schouderdag bijvoorbeeld train ik liever in me eentje, maar op een rug of benen dag liever met zijn 2'en.
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

• Het liefst met zn 2en. Kan je echt tot het uiterste gaan omdat er altijd iemand bij staat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X