Ik train door de weeks alleen. Op Zaterdag train ik met mijn ouwe en zijn vriendin.
Train je liever in je eentje of liever met z'n 2e
Collapse
X
-
In de regel train ik alleen in m'n homegym....There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Originally posted by cetn View PostToch liever met z'n 2, vooral voor het spotten.
Nee... als k iemand nodig heb voor te spotten vraag ik de 1e de beste ker0l die in de buurt is. meestal helpen ze wel ff.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postspotten = voor watjes, als de barbell op je borst ligt zal heus wel iemand hem voor je d'r af halen.
Nee... als k iemand nodig heb voor te spotten vraag ik de 1e de beste ker0l die in de buurt is. meestal helpen ze wel ff.Groeten
Comment
-
Ben begonnen in mijn uppie, zat toen nog op de kazerene de hele week, had ik the gym daar voor mezelf. Er lag een groot boek oefeningen, heel wat uurtjes met mijn neus ingezeten.
Toen mijn Maten me minder vet en breder zagen worden wilde er wel 1 mee doen. Lekker samen knallen, mekaar lekker opjutten. Bij mij werkt dat goed.
Ben van baan gehopt 2 jaar terug, tijdje alleen getraind, nu train ik met een goede vriend van me. Hij heeft altijd tijd als ik dat ook heb. Super is dat, we hebben hetzelfde schema, alleen wat met gewichten wisselen maar dat boeit me niet.
Met zijn 2en dus, mekaar coachen, spotten en opjutten!Cutting
Comment
-
Ik train ook het liefst alleen .. toen ik begon deed ik dat samen met een vriend van me die toen in de tijd dianabols nam en toen hij na de kuur terug afzwakte is hij gestopt dus bn ik maar op mn eentje verder gaan trainen en dat bevalt me wel en ik hou niet van dat gepraat tussen de sets door liever op mn eigen.....Vind het alleen handig als er iemand bij me is als ik benchpress ,meestal is dat dezelfde kerel en die laat me tg dan altijd flink afzien dus heb wel af en toe een extra zetje :-D + ik doe graag een extra oefening en niet iedreen wil dat altijd doen
Comment
-
Em ik merk wel als ik met ze 2e train.
Ik wel beter gain.
Dat kom nu train ik vaak alleen ik vraag zelde iemadand me om te spotten.
Maar ik ga binne kort wat zwaader traine dan moet iemand me wel helpe.
Vaak durf ik dan ook zwaader te gaan als iemand je spot of same traint.
Je pept elkaar dan op.
Comment
-
Originally posted by Jowie1981 View PostBen begonnen in mijn uppie, zat toen nog op de kazerene de hele week, had ik the gym daar voor mezelf. Er lag een groot boek oefeningen, heel wat uurtjes met mijn neus ingezeten.
Toen mijn Maten me minder vet en breder zagen worden wilde er wel 1 mee doen.
Ik train liever met z'n 2en, want dan kan ik lekker zwaarder gaan en eventueel negatieve herhalingen maken.."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment