Train je liever in je eentje of liever met z'n 2e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik train door de weeks alleen. Op Zaterdag train ik met mijn ouwe en zijn vriendin.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Alleen, zo ben je ook niet afhankelijk van andere als zij niet kunnen/geen zin hebben.
      Bone is for the dog, meat for the man.

Comment

In de regel train ik alleen in m'n homegym....
        There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Ik train nu nog thuis en doe dat alleen! Straks in de gym zal ik ook alleen gaan trainen, want dat bevalt me prima! Vroeger wel met een maatje getraind. Het heeft allebei z'n voor- en nadelen

Comment

Toch liever met z'n 2, vooral voor het spotten.
            Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Comment

Originally posted by cetn View Post
              Toch liever met z'n 2, vooral voor het spotten.
              spotten = voor watjes, als de barbell op je borst ligt zal heus wel iemand hem voor je d'r af halen.
              Nee... als k iemand nodig heb voor te spotten vraag ik de 1e de beste ker0l die in de buurt is. meestal helpen ze wel ff.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                spotten = voor watjes, als de barbell op je borst ligt zal heus wel iemand hem voor je d'r af halen.
                Nee... als k iemand nodig heb voor te spotten vraag ik de 1e de beste ker0l die in de buurt is. meestal helpen ze wel ff.
                spotten is voor watjes
                Groeten

Comment

Bij 50kg maakt het nog niet zoveel uit als je em niet van je borst af krijgt he.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Samen is wel gezellig,maar alleen doe ik het toch nog net iets serieuzer. Ipod dan belangrijk!

Comment

Dingen delen met anderen is nooit mijn sterkste punt geweest. Ik train het liefst helemaal alleen

Comment

Alleen! Heerlijk! alleen met buiten trainingen met zijn 2

Comment

Ben begonnen in mijn uppie, zat toen nog op de kazerene de hele week, had ik the gym daar voor mezelf. Er lag een groot boek oefeningen, heel wat uurtjes met mijn neus ingezeten.
                          Toen mijn Maten me minder vet en breder zagen worden wilde er wel 1 mee doen. Lekker samen knallen, mekaar lekker opjutten. Bij mij werkt dat goed.
                          Ben van baan gehopt 2 jaar terug, tijdje alleen getraind, nu train ik met een goede vriend van me. Hij heeft altijd tijd als ik dat ook heb. Super is dat, we hebben hetzelfde schema, alleen wat met gewichten wisselen maar dat boeit me niet.

Met zijn 2en dus, mekaar coachen, spotten en opjutten!
                          Cutting

Comment

Ik train ook het liefst alleen .. toen ik begon deed ik dat samen met een vriend van me die toen in de tijd dianabols nam en toen hij na de kuur terug afzwakte is hij gestopt dus bn ik maar op mn eentje verder gaan trainen en dat bevalt me wel en ik hou niet van dat gepraat tussen de sets door liever op mn eigen.....Vind het alleen handig als er iemand bij me is als ik benchpress ,meestal is dat dezelfde kerel en die laat me tg dan altijd flink afzien dus heb wel af en toe een extra zetje :-D + ik doe graag een extra oefening en niet iedreen wil dat altijd doen

Comment

Em ik merk wel als ik met ze 2e train.

Ik wel beter gain.

Dat kom nu train ik vaak alleen ik vraag zelde iemadand me om te spotten.
                              Maar ik ga binne kort wat zwaader traine dan moet iemand me wel helpe.

Vaak durf ik dan ook zwaader te gaan als iemand je spot of same traint.
                              Je pept elkaar dan op.

Comment

Originally posted by Jowie1981 View Post
                                Ben begonnen in mijn uppie, zat toen nog op de kazerene de hele week, had ik the gym daar voor mezelf. Er lag een groot boek oefeningen, heel wat uurtjes met mijn neus ingezeten.
                                Toen mijn Maten me minder vet en breder zagen worden wilde er wel 1 mee doen.
                                Is het niet zo dat je vooral uithoudingsvermogen traint bij defensie en wat kracht..? Dan nog kan je elkaar daar wel bij opfokken natuurlijk, maar toch.

Ik train liever met z'n 2en, want dan kan ik lekker zwaarder gaan en eventueel negatieve herhalingen maken..
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X